Červen 20, 201213 r Autor ŠKODA Garde; Rapid (Type 743, 747) Typ 743, dvoudveřové kupé odvozené od typu 742, se od roku 1981 vyráběl v pobočném závodě Kvasiny pod názvem Garde, které bylo později (po zavedení zlepšujících prvků z modelu ŠKODA 130) přejmenováno na Rapid. Od května 1982 se Garde montovalo rovněž v Bratislavských automobilových závodech – a jednalo se tak o vůbec první sériově vyráběný vůz na Slovensku. Výrobní řada: ŠKODA Garde; Rapid; Rapid 130 (typ 743); ŠKODA 135 Rapid; 136 Rapid (747) Výrobní období: 1981 – 1990 Počet vyrobených kusů: 44 634 Charakteristika: osobní automobil s pohonem zadních kol Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou Objem motoru: 1174 ccm (Garde; Rapid); 1289 ccm (Rapid 130; 135 Rapid; 136 Rapid) Výkon: 40,5 kW při 5200 ot./min. (Garde, Rapid); 43 kW při 5000 ot./min. (Rapid 130, 135 Rapid); 46 kW při 5000 ot./min. (136 Rapid) Točivý moment: 85,5 Nm při 3250 ot/min (Garde; Rapid); 94 Nm při 3250 ot/min (135 Rapid); 97 Nm při 2800 ot./min. (Rapid 130); 100 Nm při 3000 ot./min. (136 Rapid) Převodovka: v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor Rychlost: 150 km/h Zrychlení: 18 s (Garde, Rapid), 17 s (Rapid 130), 15 s (135 Rapid), 14 s (136 Rapid) Spotřeba: 6,5 až 9,7 litru na 100 km (Garde, Rapid), 5,8 až 8,9 litru na 100 km (Rapid 130), 5,7 až 8,9 litru na 100 km (135 Rapid, 136 Rapid) Podvozek: bezrámová konstrukce Rozměry: ŠKODA Garde: 4175 x 1610 x 1400 mm, ŠKODA Rapid: 4200 x 1610 x 1380 mm Váha: pohotovostní podle typu a provedení 855 až 915 kg Karoserie: celokovová; samonosná; uzavřená – čtyřmístné coupé Poznámka: v průběhu výroby několikrát modernizován, vyrobeno 11 179 vozů ŠKODA Garde, Rapid, 22 475 vozů ŠKODA Rapid 130, 1272 vozů ŠKODA 135 Rapid, 9708 vozů ŠKODA 136 Rapid
Srpen 1, 20196 r Postoji li Škoda Rapid / Garde fotografija u tim metalnim tonovima? Srebro se vidi na Internetu, ali bronca i crveni metal nisu. Zna li netko koliko proizvodi i za koja tržišta? Inače, ovi glavni proizvođači boja ne spominju ove tri tonove u današnjim katalozima. Ako netko zna, zapišite ga!
Říjen 7, 20231 r Tunning je něco víc než tuning?🙄 Gunsch byl hodně povedený. Kupé z obrázků se bohužel nedochovalo. Gunsch upravil i pár kabrií z MTX
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.