Jehla23 Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Ahoj lidi, mám prosbu, spěchá to, byl jsem u svýho mechanika a ten mi diagnostikoval problém ohledně čepu..už mi neřekl o který jde, nevím proč automaticky jsem počítal s tím, že jde o kulový a ten mi dnes dorazil domů. Jenže když jsem projížděl internet našel jsem něco o čepu řízení, že to, že je zralej na výměnu se pozná klepáním při přejetí nerovností a vůle znatelná při horizontálním pohybu zvednutého kola...jak tedy poznám problém pokud by šlo o kulový čep? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Jsou kulové čepy řízení a kulové čepy na ramenech, bych vyměnil všechny čtyři a měl bych jistotu že zase bude chvíli klid. Také by nebylo špatné zkontrolovat puky (silentbloky) v ramenech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 30. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 Čep je vyměněnej, je klid a protože jsem měl roztrhlou manžetu vyměnila se taky. Chci se zeptat, geometrie je zřejmě samozřejmost, že? :-) Volant mám nakřivo když jedu rovně a když dám volant do roviny táhne hodně do stranu. Auto jsem hned otestoval a když jsem na křižovatce kde je zatáčka prudce vpravo se rozjel, objevil se hnusnej zvuk, jako by se ten tísicihran protáčel, ale potom to přestalo a už to neudělalo po opakovaném vyzkoušení. Jen mi v plném pravém rejdu volant lehce poškubává, takže to vidím nejspíš na kloub... Co na to říkáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Taky tohle teď řeším .. no klepání by měl být řep ramen a pokud se dá hýbat kolem ve vzduchu, tak to by měl být čep řízení. Taky musím vyzkoušet, co to vlastně je. Páč při nerovnostech žádné klepání nepociťuji. :/ Vlastně já na autě nepociťuji nic, co by tomu nasvědčovalo, ale je pravda, že jsem kolo neměl ve vzduchu dlouho. Vyzkouším příští týden při výměně na zimáky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 (editace) Klepání na Fabii jsou zpravidla kosti stabilizátoru. Samozřejmě příčin může být více, ale něco klepajícího na přední nápravě na Fabii to je skoro pravidlo. Editováno: 12. Říjen 2012, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.