Jehla23 Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Ahoj lidi, mám prosbu, spěchá to, byl jsem u svýho mechanika a ten mi diagnostikoval problém ohledně čepu..už mi neřekl o který jde, nevím proč automaticky jsem počítal s tím, že jde o kulový a ten mi dnes dorazil domů. Jenže když jsem projížděl internet našel jsem něco o čepu řízení, že to, že je zralej na výměnu se pozná klepáním při přejetí nerovností a vůle znatelná při horizontálním pohybu zvednutého kola...jak tedy poznám problém pokud by šlo o kulový čep? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Jsou kulové čepy řízení a kulové čepy na ramenech, bych vyměnil všechny čtyři a měl bych jistotu že zase bude chvíli klid. Také by nebylo špatné zkontrolovat puky (silentbloky) v ramenech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 30. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 Čep je vyměněnej, je klid a protože jsem měl roztrhlou manžetu vyměnila se taky. Chci se zeptat, geometrie je zřejmě samozřejmost, že? :-) Volant mám nakřivo když jedu rovně a když dám volant do roviny táhne hodně do stranu. Auto jsem hned otestoval a když jsem na křižovatce kde je zatáčka prudce vpravo se rozjel, objevil se hnusnej zvuk, jako by se ten tísicihran protáčel, ale potom to přestalo a už to neudělalo po opakovaném vyzkoušení. Jen mi v plném pravém rejdu volant lehce poškubává, takže to vidím nejspíš na kloub... Co na to říkáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...