Přejít na obsah

Čep řízení

Jehla23

Doporučené příspěvky

Ahoj lidi, mám prosbu, spěchá to, byl jsem u svýho mechanika a ten mi diagnostikoval problém ohledně čepu..už mi neřekl o který jde, nevím proč automaticky jsem počítal s tím, že jde o kulový a ten mi dnes dorazil domů. Jenže když jsem projížděl internet našel jsem něco o čepu řízení, že to, že je zralej na výměnu se pozná klepáním při přejetí nerovností a vůle znatelná při horizontálním pohybu zvednutého kola...jak tedy poznám problém pokud by šlo o kulový čep?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čep je vyměněnej, je klid a protože jsem měl roztrhlou manžetu vyměnila se taky. Chci se zeptat, geometrie je zřejmě samozřejmost, že? :-)

Volant mám nakřivo když jedu rovně a když dám volant do roviny táhne hodně do stranu. Auto jsem hned otestoval a když jsem na křižovatce kde je zatáčka prudce vpravo se rozjel, objevil se hnusnej zvuk, jako by se ten tísicihran protáčel, ale potom to přestalo a už to neudělalo po opakovaném vyzkoušení. Jen mi v plném pravém rejdu volant lehce poškubává, takže to vidím nejspíš na kloub... Co na to říkáš?

Odkaz ke komentáři

• o 3 měsíce později...

Taky tohle teď řeším .. no klepání by měl být řep ramen a pokud se dá hýbat kolem ve vzduchu, tak to by měl být čep řízení. Taky musím vyzkoušet, co to vlastně je. Páč při nerovnostech žádné klepání nepociťuji. :/ Vlastně já na autě nepociťuji nic, co by tomu nasvědčovalo, ale je pravda, že jsem kolo neměl ve vzduchu dlouho. Vyzkouším příští týden při výměně na zimáky :)

Odkaz ke komentáři

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz