DaveTDI Vloženo 13. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2006 Zdravím všechny, mám O1 Tour 1.9TDI - PD 74kW a chtěl bych si udělat tajný vypínač. Poradíte mi de a co přerušit? Kam vypínač umístit? Ještě nikdy jsem to nedělal, tak předem díky za rady a inspiraci. Napadlo mě sehnat si ovládání na vyhřívání sedaček a tam pak nastavovat nějakou kombinaci čísel + třeba ještě nějaký výpínač k tomu do série..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2006 jde třeba přerušit vedení na X kontakt- to se pak nezapne nic vypínač můžeš umístit někde kde není hned vidět a kde ho nahmátneš přesně ti říkat nebudu protože by to nebyl taják. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DaveTDI Vloženo 13. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2006 Nejsem sice uplny laik, ale priznam se, ze nevim co je X-kontakt. Mam to natahnout nekde od pojistek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2006 hmm, radši si nech namotovat alarm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2006 POkud si laik,tak si to nech udělat.Co to má za smysl,že ti tady budeme číkat co a jak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...