Martin MadBox Bednář Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Mám O1 1.6 AEE, předěláno na LPG (Solaris) Když jedu se zařazeným kvaltem z kopce bez plynu a pak prudce sešlápnu plyn vyletí z výfuku modrý kouř a celkově je vysoká spotřeba oleje (od rysky k rysce během cca 1000km). Z motoru se ozývá lehké klepání které ve vyšších otáčkách zmizí. Hlava je komplet udělaná - přebroušena, zabroušené ventily, nové hydroštely a těsnění dříků ventilů. Může to být popraskanými stíracími kroužky? Svíčky jsou černé na všech válcích cca stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 A co změření komprese? Pokud by byly kroužky v háji ,tak by to mělo mít na kompresi vliv... Jak moc je svíčka zanesená od karbonu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin MadBox Bednář Vloženo 7. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Takto vypadají svíce po cca 2000km Kompresi budu teprv měřit. Ale při startování točí normálně, není slyšet že by jeden válec šel jinak a celkově mi to chování přijde divný a výkonově je to taky vpohodě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 No vypadaj docela dobře... ikdyž já měl po 5 tis svíce v trošku lepším stavu. Svíčka číslo 3 zleva je na tom asi nejlíp A číslo 2 nic moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin MadBox Bednář Vloženo 8. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 No uvidím zkusím to překroužkovat a pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 Zdravím hoši, poslední dobou mi auto papká docela dost oleje (teď už snad 1L/500km), tak bych se chtěl zeptat, jestli investovat do přetěsnění motoru (těsnění pod hlavou, gufera, kroužky atd...), nebo koupit raději jiný motor a prostě to jen přehodit a starý prodat na náhradní díly. Auto má dle tachometru 202tis km, reálně tak 300tis. Vím, že s jiným motorem přijdou rozvody, olej atd., ale i tak si myslím, že se to vyplatí. Jestli má někdo podobnou zkušenost, tak sem s ní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipR6 Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 sprav ten co mas a nevymyslej s druhym motorem , napis sz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Pretesnit povodny motor-najlacnejsia varianta. Vymenit komplet motor za druhy. Predat auto a kupit novsi model s dobrym motorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Nejsem si sto pro jistý, že přetěsnění (matroš + práce) vyjde levněji jak celý motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 (editace) Dal som ti 3 moznosti ako na to!!!! Tiez druhy motor za 5000kc nebude ziadna vyhra+ cena za vymenu motora!!!! Gufera,kruzky,tesnenie pod hlavu tiez nestoji majland!!! :kol-31: Aky olej pouzivas??? 5w40?? 15w40??? Editováno: 19. Červenec 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Hm, tak mně napadá, je ještě nějaká jiná, která by vedla k lepšímu stavu dnešnímu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 wojnar: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 No ne, já jen, že jsi mu vlastně neporadil nic nového Jo, ano, koupit nové auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Wojnar: Na koupi nového auto kašlu. Proč? Kvůli tomu, že to žere olej? To si děláš srandu, že. A nebo, že je to slabší motor a starší kára? Jezdím denně skoro 100km sám v autě a mně to stačí, spotřebu mám dlouhodobě 6.1. Prochy603: Změnil jsem viskozitu z 10w40 na 15w40, ale spotřeba oleje se nějak víc nesnížila... Nakonec to asi přetěsním a budu zase jezdit, tak snad je to nejlepší možná varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 ne-e, špatně jsi mně pochopil, já jen že PROCHY603 svým příspěvke Ti vlastně nic nového co už víš Ty neporadil. A že jediné nové co přinesl, byla možnost koupě nového auta. U něj docela běžná st...... rada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 No ne, já jen, že jsi mu vlastně neporadil nic nového Jo, ano, koupit nové auto. Ked vsetko vie TAK NA CO ZALOZIL TEMU!!!! Co je zle na rade ze nech si kupi NOVE AUTO VED MA auto z roku 1998 a je rok 2012. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastaaak Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 No jde o to že ten druhý motor může být za chvíli to samí a stejně to budeš muset opravit,Volim variantu opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danno1771 Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 Tak to sme dvaja pred 662km som dolial oleja doplna teraz som kontroloval a ryska uplne sucha po oleji ani stopa tak buduci tyzden uz idem to dat spravit lebo sak prerobim na oleji a urcite ren motor bude zasbineny od toho oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mawerick80 Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Zdravím, mám Octavii 1,6 55 kW r.v. 1998, 190 000 km. Na jaře jsem měnil olej, dal jsem tam jakýsi Cinol či Divinol, časem mi to začalo žrát olej. Když jedu z kopce bez plynu a pak je kopec a přidám plyn, tak to začne strašně kouřit - modrá mlha. Asi tři automechanici mi řekli, že to jsou zapečené kroužky. Jaký olej je nejlepší pro snížení spotřeby oleje na kroužkách? Mám tam dát 15W-40? Předem děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Hm, čím to, že se zapekly kroužky? Že by Cinol či Divinol? 5W / 10W / 15W nehraje roli. To číslo udává viskozitu oleje při nízkých teplotách. Při provozní teplotě motoru pak všechny typy olejů mají stejnou nebo aspoň VELMI podobnou viskozitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mawerick80 Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 No myslel jsem, že ta 15W bide hustší a ... no asi to byla špatná úvaha. Ok, dám tam 10W-40. Může tedy za to ten nekvalitní olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Hustá bude jen při nízké teplotě kdy 10 nebo 5 bude řidší. Nekvalitní olej? Před poslední výměnou jsi ten jev nepozoroval, ne? A po výměně, v jednom cyklu, tedy ve velmi krátké době, začal olej žrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mawerick80 Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Před poslední výměnou jsem úbytek oleje nepozoroval. Olej to začalo žrát až nějaký čas po výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Souvislost to taky mít nemusí. Kdyby si tam dal stejnej olej jako předtím a stalo se to, tak tě taková úvaha nenapadne, že by to bylo olejem. Na 74kw motorech se to taky stává a olejem to asi není - http://forum.skodahome.cz/topic/92879-vysoká-spotřeba-motorového-oleje-oi-16-sr/ Mě by spíš jen zajímalo, co si tam měl za olej předtím a co si tam nalil naposled jestli tedy Cinol či Divinol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.