Publikováno Červenec 27, 201213 r Ahojte,, mam taký problem s mojou O2, 1,6 fsi,,,a uz ma to zacina aj dost stvat... ked mam neutral,,, a zapnuty motor, otacky su velmi nepravidelne, chvilku idu akoze normalne,,, potom ako keby sa motor pridusi,,,a otacky na chvilocku poklesnu aj o 200 otaciek,,,, potom si motor opat prida,,,a takto to ide dokoliecka,,, Ked otacky poklesnu,,,len len ze motor nezdochne,,,este aj svetla stratia na chvilku intenzitu... diagnostika ale nic neukazuje,,neviete mi poradit,,co to moze byt? Dakujem,,,
Červenec 30, 201213 r Autor kolik mas najeto a menils uz zapalovaci cívky ? najeto mam cca 190 000 km,,, auto mam asi pol roka, zapalovacie cievky som zatial nemenil,,, myslís, ze to može byt nimi??
Červenec 30, 201213 r Autor najeto mam cca 190 000 km,,, auto mam asi pol roka, zapalovacie cievky som zatial nemenil,,, myslís, ze to može byt nimi?? este hlupa otazka -- zapalovacia cievka je to iste ako zapalovacia sviecka? Možete mi to objasnit??
Červenec 30, 201213 r Su to dve rozdielne suciastky. Jedno je sviecka. Druhe je cievka. Najprv bi som vymenil: vsetky sviecky, filter paliva,filter vzduchu. Kde tankujes palivo??? Nazov cerpacky-LUKOIL?? Upraveno Červenec 30, 201213 r od PROCHY603
Červenec 30, 201213 r Autor Su to dve rozdielne suciastky. Jedno je sviecka. Druhe je cievka. Najprv bi som vymenil: vsetky sviecky, filter paliva,filter vzduchu. Kde tankujes palivo??? Nazov cerpacky-LUKOIL?? Tankujem vsade,,,kde treba, OMV, slovnaft, atd... no filter vzduchu som menil prednedávnom,, palivový filter som nemenil,,ani sviecky este nie,,,takze zacnem asi od týchto dvoch vecí,,,
Srpen 8, 201213 r Tak svíčky a palivový filtr je při kvalitce tuzemských phm nejlepší měnit každé 3-4roky. Svíčky Bosch FGR6KQE0, filtr Mann-Filter WK 69.
Únor 3, 20187 r Potřebuji radu, Po výměně EGR , se motor na volnoběh třepe a kolísají otáčky.(jako by se dusí) otáčky 740- 600. Proběhlo čistění klapky + nastavení a nastavení egr ventilu. Po nastartování auto volnoběh cca 35 až 60 s v pořádku , pak to začně tarokovat a třepat se. Za tepla se mi zdá že to hůř startuje. Závady v jednotce žádné, ani po delší testovací jízdě. Za jízdy jede pěkně, sem tam v nizkých otážkách vynechá zžech,alr jr tzo v normě. prosím o radu. O2 1,6 fsi 85kw. 2005
Květen 3, 20205 r Ahoj všem, řešil už někdo tento problém OII 1.6 85kw FSI. Začalo to dělat už ve čtvrtek a před měsícem se měnily svíčky, palivový filtr, vzduchový filtr a zapalovací modul ale ten byl měněn ve 113xxx. Rozvody ještě nebyli měněné teď je tam 144 000 na diagnostice nic nepíše. Nedělá to pořád někdy super start a klid a někdy nastartují a otáčky vyleti nahoru a pak hned dolů ma to nepravidelný volnoběh dokonce to někdy zdechne. Nejvíc mě děsí ten zvuk, zní to jak když stojí nastartovaná dieselová lokomotiva na nádraží. Napadá mě ještě zapalovací cívky ale ty údajně byly ok. received_295163521474431.mp4
Červen 30, 20205 r Co podtlak , zezadu na motoru je ok , je tam jen nasunutá hadička , mě se stalo že jak jsem pohnul s motorem při výměně spojky , tak vypadla , to byl potom tanec . Vyčistit škrtící klapku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.