Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

jasne ze na novom aute nemozes vediet spolahlivost nove je novee... ale preco by si chcel 1.8TSI hm a co su to tie CR???

Já auto nekupoval z bazaru, ale na soukromý inzerát, dostal jsme k tomu všechny doklady o servisech atd.. Já natrefil dobře a bazarům jsem nevěřil. Nejde ani tak o to že je to TSI, ale především o výbavu L&K a perfektní 7°DSG :) TSI spíš proto, že to často honím a to naftě moc nesvědčí, navíc bych ocenil nižší hlučnost a jelikož řadím občas na volantu chybí mi větší spektrum otáček :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já auto nekupoval z bazaru, ale na soukromý inzerát, dostal jsme k tomu všechny doklady o servisech atd.. Já natrefil dobře a bazarům jsem nevěřil. Nejde ani tak o to že je to TSI, ale především o výbavu L&K a perfektní 7°DSG :) TSI spíš proto, že to často honím a to naftě moc nesvědčí, navíc bych ocenil nižší hlučnost a jelikož řadím občas na volantu chybí mi větší spektrum otáček :(

a kolko mala nabehanee aky rocnik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RichrdD to ti řekl kdo že naftě nesvědčí ji honit?Ba naopak nafta se musí točit už kvůly turbu a podtáčení jí vůbec nesvědčí v kombinaci s DPF už vůbec tam je pak potřeba regenerace filtru nato musí pěkně šlapat.Podtáčení je naftu smrtící,trpí dvouhmotnostní setrvák a tvoří se saze v turbu a pak padá auto do nouzáku.Hold nafta je dobrá na dlouhý cesty +lepší spotřeba oproti benzínu. To si každej musí rozhodnout co chce a co mu vyhovuje. Pohodlný předjíždění TDIčkem je práda stačí přidat a jede(zlatej krouťák) u benzínu se musí podřadit a pak šlápnout na plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já auto nekupoval z bazaru, ale na soukromý inzerát, dostal jsme k tomu všechny doklady o servisech atd.. Já natrefil dobře a bazarům jsem nevěřil. Nejde ani tak o to že je to TSI, ale především o výbavu L&K a perfektní 7°DSG :) TSI spíš proto, že to často honím a to naftě moc nesvědčí, navíc bych ocenil nižší hlučnost a jelikož řadím občas na volantu chybí mi větší spektrum otáček :(

Plně souhlasím, brácha má 1.8TSI tak se v tom občas taky svezu a jak jsem psal i když mám dva chrochtáky doma, tak kam se ty na tu 1.8 hrabou. To je pak panečku jiný svezeníčko....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) Donekonečna omílané téma 1,9 bo 2,0 ! Chceš jezdit napohodu a za rozumnou spotřebu - kup 1,9TDI. Chceš jezdit sportovněji se spotřebou o něco vyšší než 1,9 - kup 2,0.

Chceš jezdit sportovně a stát častěji u pumpy - kup benzinovou 1,8.

Každému podle svého gusta. Já bych neváhal a koupil 2,0 v naftě.

Než později chipovat 1,9 to si raději kup rovnou 2,0.

Pár kluků s chipem znám, zatím u žádného k destrukci motoru díky softwarovému zásahu nedošlo. Destrukce má vždy nějakou příčinu, z 90% je to majitel, ač již zanedbává údržbu, nebo se k tomu chová jak prase.

Acekem vzpomínaná destrukce dává jednoznačně najevo jak se to dělat nemá. Majitel vzpomínaného auta byl určitě nějakej exot. Všechny vzpomínané závady se načítají vesměs postupně, nikdy ne najednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo většinou jsou všechny závady z toho důvodu že se dotyčnej k tomu neumí chovat a proto to dopadá takhle.Každej chce víc i z mála co ty motory maj a uměj jen aby ušetřily

No ale proč u koupě auta z bazaru dochází následně k problémům a poruchám? Protože mu bejvalej majitel dal pohulit nebo tuší nějakou poruchu díky jeho přístupu a chování k autu a tak ho dá do bazaru a ty ho pak koupíš a je vymalováno a negativní názory jsou na světě a pozitivní nikde.Tím nechci říct že v bazaru nenarazíš na dobrý auto ale u nás bohužel ve většině případů ano.Vyplatí se koupit od prvního majitele staršího ročníku na inzerát než od mladejch janků někde v bazaru.Už jen z toho důvodu že s majitelem máš možnost si auto důkladně prohlídnout a taky ti o něm řekne víc než bazarysta kterýmu jde jen o prachy a nakuká ti všechno možný jen aby ti to prodal.Pak je možnost si auto dovíst ze zahraničí tam se kvalita o proti našim bazarům taky trochu liší.

Neukvap se neber první co uvidíš hledej je jich mraky na výběr. A máš možnost výběru motoru,nech se svíst různema motorizacema abys vyděl ty rozdíly.Ty ti ulechčí rozhodování,Vem si papír a piš si klady a zápory k danejm motorům a pak rozhodni co ti sedne nejlíp.Může se stát že ti padne do oka lepší výbava a horší motorizace tak se nezalekni i do horší výbavy se dá dodělat to co budeš potřebovat důležitý je to srdce který to požene a na tom se dá dál stavět.:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo většinou jsou všechny závady z toho důvodu že se dotyčnej k tomu neumí chovat a proto to dopadá takhle.Každej chce víc i z mála co ty motory maj a uměj jen aby ušetřily

No ale proč u koupě auta z bazaru dochází následně k problémům a poruchám? Protože mu bejvalej majitel dal pohulit nebo tuší nějakou poruchu díky jeho přístupu a chování k autu a tak ho dá do bazaru a ty ho pak koupíš a je vymalováno a negativní názory jsou na světě a pozitivní nikde.Tím nechci říct že v bazaru nenarazíš na dobrý auto ale u nás bohužel ve většině případů ano.Vyplatí se koupit od prvního majitele staršího ročníku na inzerát než od mladejch janků někde v bazaru.Už jen z toho důvodu že s majitelem máš možnost si auto důkladně prohlídnout a taky ti o něm řekne víc než bazarysta kterýmu jde jen o prachy a nakuká ti všechno možný jen aby ti to prodal.Pak je možnost si auto dovíst ze zahraničí tam se kvalita o proti našim bazarům taky trochu liší.

Neukvap se neber první co uvidíš hledej je jich mraky na výběr. A máš možnost výběru motoru,nech se svíst různema motorizacema abys vyděl ty rozdíly.Ty ti ulechčí rozhodování,Vem si papír a piš si klady a zápory k danejm motorům a pak rozhodni co ti sedne nejlíp.Může se stát že ti padne do oka lepší výbava a horší motorizace tak se nezalekni i do horší výbavy se dá dodělat to co budeš potřebovat důležitý je to srdce který to požene a na tom se dá dál stavět.:palec2:

ved tak aj urobim vyskusam a porovnam a nepoznate nejake bazary v nemecku belgicku a tak.... aj ja si myslim ze dovoz je lepsie lebo tu su samiii klaamaari.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já auto nekupoval z bazaru, ale na soukromý inzerát, dostal jsme k tomu všechny doklady o servisech atd.. Já natrefil dobře a bazarům jsem nevěřil. Nejde ani tak o to že je to TSI, ale především o výbavu L&K a perfektní 7°DSG :) TSI spíš proto, že to často honím a to naftě moc nesvědčí, navíc bych ocenil nižší hlučnost a jelikož řadím občas na volantu chybí mi větší spektrum otáček :(

Mimo téma: Jo nafta se moc honit nedá, 1500 použitelných otáček proti 4000 u TSI je rozdíl :) Hlavně je to krásně tichý oproti PD. Jakou máš spotřebu s DSG? (v práci máme 6-ti kvalt, 4 lidi, plnej kufr, 800km, cca 6,5l/100km). Jak moc si ten automat nechá "mluvit" do řazení? A je ten motor opravdu bezúdržbovej? (nepočítám filtry a olej). Další auto asi budu chtít s TSI ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimo téma: Jo nafta se moc honit nedá, 1500 použitelných otáček proti 4000 u TSI je rozdíl :) Hlavně je to krásně tichý oproti PD. Jakou máš spotřebu s DSG? (v práci máme 6-ti kvalt, 4 lidi, plnej kufr, 800km, cca 6,5l/100km). Jak moc si ten automat nechá "mluvit" do řazení? A je ten motor opravdu bezúdržbovej? (nepočítám filtry a olej). Další auto asi budu chtít s TSI ...

Dle palubního PC mám průměr cca 6.5 a reálným měřením (zatím jen 4x, protože to zapisuji chvilku) mám 6.6l/100km. Na výletě do Rakouska 2*440km byla spotřeba kolem 5,5l/100 při 4 lidech a plném autě. Navíc při zpáteční cestě jsem jel podstatnou část 150 - 210km/h a spotřeba byla pořád dobrá.

Nevím co přesně myslíš tím "mluvit", prostě když pádlem na volantu dám + nebo - tak to udělá hned, na nic se nečeká. Nebo nevím přesně na co se ptáš, ale o DSG jsou tu napsány už celé romány v sekci motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co přesně myslíš tím "mluvit", prostě když pádlem na volantu dám + nebo - tak to udělá hned, na nic se nečeká. Nebo nevím přesně na co se ptáš, ale o DSG jsou tu napsány už celé romány v sekci motor.

Jestli se nechá vytočit do omezovače nebo si sama přeřadí při určitých otáčkách, aniž by si chtěl ty. To samé na druhém konci otáčkoměru, nechá se jít až k volnoběžným otáčkám nebo třeba kolem 1500 sama podřadí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nechá vytočit do omezovače nebo si sama přeřadí při určitých otáčkách, aniž by si chtěl ty. To samé na druhém konci otáčkoměru, nechá se jít až k volnoběžným otáčkám nebo třeba kolem 1500 sama podřadí?

Na omezovač se nechá vytočit, ale nevím na jak dlouho já na něm byl max. 3s pak jsem sám přeřadil protože u nafty 4500ot/min už klesá křivka výkonu. Nechá tě jít na tak nízké otáčky na kterých to není nebezpečné (tzn. 1000 tuším), pak musí přeřadit aby ti to nezačalo cukat nebo nechcíplo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám OII 1.9 zhruba měsíc a rozhodně si stěžovat nemužu. Má najeto 200tkm a motor šlape jak hodinky. Za mě říkam, že i s 1.9 se krásně svezeš. Před tím jsem měl OI 1.9 TDI 81 kw, ale OII 77 kw jede rozhodně lépe. Podle mě má více než těch 77kw. Pokud bys měl málo, TDI FUN ti udělá parádní čip za super peníze. Taky se k němu chystám. A to, že tím odrovnáš motor, jsou jen kecy!!! Záleží jak se k autu chováš. Toť muj názor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ved tak aj urobim vyskusam a porovnam a nepoznate nejake bazary v nemecku belgicku a tak.... aj ja si myslim ze dovoz je lepsie lebo tu su samiii klaamaari.

ak by si chcel, budem predavat po vianociach moju Octaviu 1.9TDI (na vianoce mi konci financovanie v Skodovke - bude vyplatena posledna splatka leasingu)

je to 12/2008 vybava ambiente plus strieborna metaliza plus dost vela veci dorobenych (RS kozeny perforovany volant, Maxidot, kozene oblozenie dveri, rucnej brzdy a radiacej paky, prahove listy, lakovane oterove listy, RS bocne listy...)

Jazdim na nej do nemecka (cca 4-5 tis km mesacne), teraz ma cca 78 tis km, tankujem iba na znackovych cerpackach (benzina - verva diesel, aral - ultimate diesel)

vsetko top stav, som prvy majitel, servisna knizka podstivo vyplnana v origo skoda servise, je to kupovane na slovensku priamo v skodovke, ma to slovenske spz...

ak by si mal zaujem neni probem sa dohodnut a mozme sa stretnut, pozries, povozis sa a uvidis...budem ju predavat zaciatkom januara, nakupna cena bola cez 20 tis eur, predavat budem za cca 12 tis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak by si chcel, budem predavat po vianociach moju Octaviu 1.9TDI (na vianoce mi konci financovanie v Skodovke - bude vyplatena posledna splatka leasingu)

je to 12/2008 vybava ambiente plus strieborna metaliza plus dost vela veci dorobenych (RS kozeny perforovany volant, Maxidot, kozene oblozenie dveri, rucnej brzdy a radiacej paky, prahove listy, lakovane oterove listy, RS bocne listy...)

Jazdim na nej do nemecka (cca 4-5 tis km mesacne), teraz ma cca 78 tis km, tankujem iba na znackovych cerpackach (benzina - verva diesel, aral - ultimate diesel)

vsetko top stav, som prvy majitel, servisna knizka podstivo vyplnana v origo skoda servise, je to kupovane na slovensku priamo v skodovke, ma to slovenske spz...

ak by si mal zaujem neni probem sa dohodnut a mozme sa stretnut, pozries, povozis sa a uvidis...budem ju predavat zaciatkom januara, nakupna cena bola cez 20 tis eur, predavat budem za cca 12 tis...

dakujem za ponuku ale ja chcem ciernu a mam strop tak cca 9500€

dakujem za ten link na ten bazar....

DSG to j vlastne poloautomat???

Editováno: , autor: Relic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při kupování auta je důležité maximum informací a na to jak se dívám tento inzertní server moc nehraje. 6 fotek exteriéru a 3 řádky seznamu funkcí jsou k ničemu. O takový inzerát bych se osobně vůbec nezajímal :excl:. Na tvém místě bych nejprve rozmyslel výbavu kterou chceš protože ne vše jde dodělat (nebo to vyjde draze). Já třeba měl požadavky na počet airbagů, DSG, xenony, vyhřívání sedadel, min elegance výbava, 2.0TDI, najeto kolem 60tis, nebourané a servisní knížku. Nakonec jsem našel a vešel jsem se i do částky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při kupování auta je důležité maximum informací a na to jak se dívám tento inzertní server moc nehraje. 6 fotek exteriéru a 3 řádky seznamu funkcí jsou k ničemu. O takový inzerát bych se osobně vůbec nezajímal :excl:. Na tvém místě bych nejprve rozmyslel výbavu kterou chceš protože ne vše jde dodělat (nebo to vyjde draze). Já třeba měl požadavky na počet airbagů, DSG, xenony, vyhřívání sedadel, min elegance výbava, 2.0TDI, najeto kolem 60tis, nebourané a servisní knížku. Nakonec jsem našel a vešel jsem se i do částky.

no to mas pravdu ja to len tak pozrel je to z belgicka....to je daleko... a co sa tyka vybavy mam predstavu ta co tam je sedi este stale mi nieje jasne ta DSG prevodovka je aj manual aj automat ci ako? paci sa mi 2TDI 6r chce to vyskusat a pak uvidim.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

no to mas pravdu ja to len tak pozrel je to z belgicka....to je daleko... a co sa tyka vybavy mam predstavu ta co tam je sedi este stale mi nieje jasne ta DSG prevodovka je aj manual aj automat ci ako? paci sa mi 2TDI 6r chce to vyskusat a pak uvidim.....

Dsg je automaticka predovovka se dvema spojkami . mas normalni automaticky volic a dva pedaly plyn brzda. da se radit kdyz se vykloni paka doprava a nebo kdyz mas dodelano nebo u facelifta na prani na volantu padly ...

Radi to moc hezky a rychle skoro ty prechody nejsou poznat ... jak to ale rychle radi tak kdyz to nedrzis pod plynem tak to odradi v 80 6 ku a nekdy se otazky pohybuji dost nizko tzn. ze docela trpi dvouhmota ktera taky dost casto u dsg odchazi :( cca 80 000 uz klidne nekomu posere je to o stylu jizdy ja mam 120 000 a budu ted taky uz menit :( je to docela draha p*del . ve skodovce snad 19 000 s dph bez prace . da se poresit tak 10 - 13 ale i tak je to docela investice .. nez jsem koupil zvazoval jsem passata a po svezeni s tiptronicem odpovidajici modelovy rade 2004 jsem automat ani nechtel videt bylo to vyrazne horsi . pak po svezeni s dsg jsem hned jel do nemecka pro novy auto :) .. nicmene kdyz jsem se ted vozil s audi 3.0 tdi s tiptronicem tak to bylo uplne stejny a jese jak to bylo silnejsi tak lepsi vezeni no ..

jinak co se tyce 1,9 nebo 2.0 - 2.0 jede vic ale s cipem ta 1,9 taky nevyhoda je ze 1,9 nema 6ku ale v dsg ji prave ma a rozdil prave ani moc znat neni . na tu 1,9 se da poresit spousta veci levneji a na vydrz a polehlivost je lepsi

Editováno: , autor: vwberni
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,vzhledem k tomu,že se v autech moc nevyznám, potřebuji poradit. Potřebujem nové autí octávku II combika,ale opravdu nevím jak motorově. Auto používáme v podstatě každý den. Do práce,nákupy, koníčky atd. O proto prosím o rady ohledně spotřeby, vaf motorů atd. Díky všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...