Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

jsem fakt asi blbej, ale podle mě si protiřečíš. automobilka nestaví motory na takhle krátkej proběh kilometrů, ale ty motory to tak vydrží.... tak z toho teda vůbec moudrej nejsem. navíc jezdí spousta 1.9tek, který maj natočeno přes půl milionu a v pohodě a oni by pak postavili motor, co nevydrží 200tis. podle mě hloupost

Myslel jsem tím že vydrží málo, nepsal jsem nic o tom že vydrží 300 tisíc za rok. Možná jsem to špatně specifikoval v tom posledním příspěvku, ale nemyslel jsem tím že ty motory vydrží 300 tisíc ročně, to podle všeho nevydrží a já to ani nezjistím tak nebudu tvrdit, co nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda je že dnešní auta jsou stavěný na bezproblémový provoz v horizontu 250 tisíc km. To není z mé hlavy ale z vyjádření, byď neoficiálního několika automobilek a VW tam spadá taky. Jinak jsem už tady psal že jeden příbuzný má také OC II s motorem 2.0 TDI jako služební a mají tam také auta s tímto motorem které mají najeto okolo 150 tisíc a přesto když si mohl vybrat motor a zvolil tento dvoulitr nikdo mu ho nezakazoval. Myslím, kdyby tam měli takové problémy co tu čtu asi by musel volit jiný motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele nikdy jsem neměl problém s tim že moje nebo auta kolegů s branže najedou takovu hromadu km,viz.první Passat 1.9Tdi 66kw z 1995 s tim jsem najel bez mála 400.000km bez problému a ještě jsem to prodal taxikáři a ten když si ve 2002 pořizoval Superba tak měl ten Passat natočeno 670.000km (jasně dělal pak spojku,kuláky,převodovku apod.),ale na motor nehrábnul.

Ty současné 1.9Tdi jsou ale taky takové,jak jsem psal mám s nimi zkušenosti i z předchozích aut a fakt v pohodě.Proto jsem šel tehdy i do těch 2.0Tdi,měl jsem zažité že motory VW jsou nezničitelný a spolehlivý,no bohužel u 2.0Tdi tomu tak rozhodně nebylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele nikdy jsem neměl problém s tim že moje nebo auta kolegů s branže najedou takovu hromadu km,viz.první Passat 1.9Tdi 66kw z 1995 s tim jsem najel bez mála 400.000km bez problému a ještě jsem to prodal taxikáři a ten když si ve 2002 pořizoval Superba tak měl ten Passat natočeno 670.000km (jasně dělal pak spojku,kuláky,převodovku apod.),ale na motor nehrábnul.

Ty současné 1.9Tdi jsou ale taky takové,jak jsem psal mám s nimi zkušenosti i z předchozích aut a fakt v pohodě.Proto jsem šel tehdy i do těch 2.0Tdi,měl jsem zažité že motory VW jsou nezničitelný a spolehlivý,no bohužel u 2.0Tdi tomu tak rozhodně nebylo.

Já to naprosto chápu a věřím tomu co ty tu píšeš, ty nové dvoulitry prostě tolik nezvládnou a pro takoví jak seš ty je to k zbláznění když na takový motor narazíte. S tím prostě nejde ujet 150, 200 tisíc ročně, ten motor to nezvládne. Já měl na staré octavii 1.9 TDI najeto 220 tisíc a taky úpně v pohodě, na tom autě jsem měnil jenom stěrače a šlapalo jako hodinky, žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele nikdy jsem neměl problém s tim že moje nebo auta kolegů s branže najedou takovu hromadu km,viz.první Passat 1.9Tdi 66kw z 1995 s tim jsem najel bez mála 400.000km bez problému a ještě jsem to prodal taxikáři a ten když si ve 2002 pořizoval Superba tak měl ten Passat natočeno 670.000km (jasně dělal pak spojku,kuláky,převodovku apod.),ale na motor nehrábnul.

Ty současné 1.9Tdi jsou ale taky takové,jak jsem psal mám s nimi zkušenosti i z předchozích aut a fakt v pohodě.Proto jsem šel tehdy i do těch 2.0Tdi,měl jsem zažité že motory VW jsou nezničitelný a spolehlivý,no bohužel u 2.0Tdi tomu tak rozhodně nebylo.

Já to naprosto chápu a věřím tomu co ty tu píšeš, ty nové dvoulitry prostě tolik nezvládnou a pro takoví jak seš ty je to k zbláznění když na takový motor narazíte. S tím prostě nejde ujet 150, 200 tisíc ročně, ten motor to nezvládne. Já měl na staré octavii 1.9 TDI najeto 220 tisíc a taky úpně v pohodě, na tom autě jsem měnil jenom stěrače a šlapalo jako hodinky, žádný problém.

No jo,kdyby se aspoň ten 2.0Tdi začal sypat kolem těch 200.000km,ale ten začal max.v 60.000km,nepočítám ty problémy a každotýdenní návštěvy servisu kvůli špatným startům před tím,do 100.000km jsem měl na něm vyměněné 1x vstřiky,hlavu válců,turbo,plnící modul turba,hydr.zdvihy ventilů apod.po 100.000km to bylo to samé,závady se opakovali tak měnily totéž,navíc se přidal setrvačník atd.

Když mi tenkrát u toho prvního 2.0TDi ve 218.000km se zaseknul ten píst a ojnice proletěla blokem,sem si řikal když to táhnuli do servisu že budou v servisu čumět a ono prdlajs,jen mi technik řekl HM,STÁVÁ SE TO !!!už jsem to viděl :o No ale díky těm 218.000km se MB začala cukat po 2.týdením dohadování jsem auto vzal ze servisu a nechal to udělat za svoje,protože MB začala mektat něco o tom že to opraví,ale 50% budu stejně cvakat,no a podle jejich cen za motory bych si tenkrát mohl taky připravit i 150.000kč,takhle jsem si sehnal jinej z vrakoviště za 25.000kč+nějaké blbosti kolem a práce a vyšlo mě to na 40.000kč.

Ten druhej 2.0Tdi už jsem radši prodal nějak mezi 160-180.000km,něvěřil jsem tomu a ¨měl jsem obavy že mě potká to samé.

TeĎ mám ještě poslední 2.0TDi,ale příští týden už vyzvedávám jeho nástupce,tak jde taky okamžitě do světa,ten má najeto kolem 160.000km a všechny měli závady jak vzaté přes kopírák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Anoooooooooooooooooooooo,tak to bych se už fakt posr.l,ale už fakt sem vytočenej na max.[/b]

Je to minuta mi volal řidič co jezdí na tom mém poslednim 2.0TDi,vezl človíčka s Č.Budějovic do Prahy na letiště a najednou se mu na maxidotu rozsvítilo mázání,hořejšek maxiku bliká červeně a píše to vypněte motor a vyhledejte servis škoda.Olej je prý na max.tak už volal odtah,pán s odtahovky co má službu mu pověděl že je doma,že musí nejdříve dojet do servisu pro odtahovku,tak prý má tak cca 1,5h vydržet,tak tam frčim aby tam nezmrznul.

Naštěstí se to stalo v Praze za Barrandovem,tak aspon že tak,človíčka přeložil do kolem jedoucího taxika a ted čeká.

"Fakt super,bomba motor 2.0TDI-VŘELE DOPORUĆUJI" kupte si ho a aspoň se nebudete nudit :palec2: :palec2: :palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Já už myslel že ten týden bude klid než ho pošlu do světa a ono tohle..............si připadám jak když mě někdo zkouší co vydržim nebo nevim.

Možná to mám za to že ho tu tak kritizuju.

Tady píšu a ten tam chudák mrzne.....frčim.............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŽÁDNÝ 50 NA 50 !!!! Ten 2.0 TDI se vysloveně nepoved a dokud se nebude dělat systém vstřikování comon rail už bych do toho nešel. Není náhodou, že ho přestávají do některých modelů dávat. Tak tady nevymejšlejte blbosti, protože motor opravdu stojí za hovno.

Nerozčiluj se tenhle motor bude mít vždy své příznivce a odpůrce-bohužel patříš do skupiny s hořkými zkušenostmi-ale snad ti bude útěchou, že na jaře bude nový 2,0TDI CR v Supíku a myslím, že během roku bude nabízem i v Okině-sice jeho kroutící moment je jen 250 Nm ale protože jeho běh se více blíží benzínovému motoru bude s ním pěkné svezení.

ale já se nerozčiluju, jen mi příjde, že si to kolega asi nepřečetl celý. Taky neříkám, že jsem vysloveně zaujatej. Naopak, pokud si odmyslím ty závady, tak svezení je naprosto úžasný. Kdo to má čipnutý, tak jistě potvrdí.

Rosto a budou se dávat taky 2.0 TDI CR s výkonem 170 k ??? Pokud tomu snížej krouťák, tak 140 k nebude nic moc. Proč to má být jen 250 Nm, to je docela krok zpátky, ne ?! Už se někde o těch motorech na netu dočtu ? Dej sem popř. nějakej link. Dík

Nedá mě to a ještě na to musím reagovat jednou, protože mě to připadá jako nějaká negativní reklama, když nekdo říká že jsou to motory k hovnu a neposlouchá co říkají ostatní. Prostě jsou nějaké blbé kusy a někdo na to měl smůlu a taky jsou podařené kusy a někdo je chválí, mlít si tu furt to svoje negativní a když někdo napíše, že s tím nemá problém tak ho začat drbat ještě víc není moc normální.

Jo Zubáči, tak to tady funguje. Pokud ale budeš s vlky výt, budeš v pohodě. ;) Nesežerou Tě.

Já osobně tady končím neb s nimi nemusím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spíš jsi další, co nic nepochopil...

ale jo, chci bejt objektivní, tak ať sem taky píšou ty spokojený. Ale ať píšou ty, co mají najeto tak 80 a více tisíc. Mě se to taky začalo jebat až někdy v 60 - 70 t. A rozhodně mi teď nedělá dobře kritizovat vlastní auto, ale co mám hergot dělat, když to tak je. Rád se nechám přesvědčít, že to je jen blbá náhoda, ale zatím vše, co jsem se dověděl, svědčí o opaku. A to rozhodně nečerpám informace jen odtud. Tak moc nechápu ty ublíženecký pózy pánů, který na tohle forum vlezli nedávno asi v představě, že tu budou s ostatními pět oslavný ódy na OII a ono je to najednou trochu jinak. No to se blbě čte, to chápu. Ale my všichni jezdíme ve stejných autech a není to boj mezi příznivci různých značek. Jenže pokud jsme se nedovolali nápravy jinde, nic jinýho, než podobná revolta nám nezbývá. Tak se tomu vy trumberové nedivte. A jestli to neumíte zkousnout, tak znám jiný škodovácký forum, kde je sice asi tak desetinová návštěvnost, zato se tam všichni plácaj vzájemně po zádech a úžasně si notujou a lebeděj, jak dobrý auto koupili. Myslím, že to pro vás bude ta správná parketa. Nazdar.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spíš jsi další, co nic nepochopil...

ale jo, chci bejt objektivní, tak ať sem taky píšou ty spokojený. Ale ať píšou ty, co mají najeto tak 80 a více tisíc. Mě se to taky začalo jebat až někdy v 60 - 70 t. A rozhodně mi teď nedělá dobře kritizovat vlastní auto, ale co mám hergot dělat, když to tak je. Rád se nechám přesvědčít, že to je jen blbá náhoda, ale zatím vše, co jsem se dověděl, svědčí o opaku. A to rozhodně nečerpám informace jen odtud. Tak moc nechápu ty ublíženecký pózy pánů, který na tohle forum vlezli nedávno asi v představě, že tu budou s ostatními pět oslavný ódy na OII a ono je to najednou trochu jinak. No to se blbě čte, to chápu. Ale my všichni jezdíme ve stejných autech a není to boj mezi příznivci různých značek. Jenže pokud jsme se nedovolali nápravy jinde, nic jinýho, než podobná revolta nám nezbývá. Tak se tomu vy trumberové nedivte. A jestli to neumíte zkousnout, tak znám jiný škodovácký forum, kde je sice asi tak desetinová návštěvnost, zato se tam všichni plácaj vzájemně po zádech a úžasně si notujou a lebeděj, jak dobrý auto koupili. Myslím, že to pro vás bude ta správná parketa. Nazdar.

Já tu nejsem proto, abych se tu s ostatníma plácal po zádech jak to dobře jede a je to spolehlivý kdyby se to kazilo a mel zkusenost jenom s tihle mím autem co má najeto 65 tisíc, ale jak jsem říkal : Známý má najeto 180 tisíc a ani tuk! Bez problému !

Jestli se to začne kazit mě, tak to sem napíšu hned jak sednu k počítači!!!! A mile rád ( nerad ) Vám dám za pravdu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Anoooooooooooooooooooooo,tak to bych se už fakt posr.l,ale už fakt sem vytočenej na max.[/b]

Je to minuta mi volal řidič co jezdí na tom mém poslednim 2.0TDi,vezl človíčka s Č.Budějovic do Prahy na letiště a najednou se mu na maxidotu rozsvítilo mázání,hořejšek maxiku bliká červeně a píše to vypněte motor a vyhledejte servis škoda.Olej je prý na max.tak už volal odtah,pán s odtahovky co má službu mu pověděl že je doma,že musí nejdříve dojet do servisu pro odtahovku,tak prý má tak cca 1,5h vydržet,tak tam frčim aby tam nezmrznul.

Naštěstí se to stalo v Praze za Barrandovem,tak aspon že tak,človíčka přeložil do kolem jedoucího taxika a ted čeká.

"Fakt super,bomba motor 2.0TDI-VŘELE DOPORUĆUJI" kupte si ho a aspoň se nebudete nudit :palec2: :palec2: :palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Já už myslel že ten týden bude klid než ho pošlu do světa a ono tohle..............si připadám jak když mě někdo zkouší co vydržim nebo nevim.

Možná to mám za to že ho tu tak kritizuju.

Tady píšu a ten tam chudák mrzne.....frčim.............

Tak dnes volali ze servisu,že vyzkoušeli vyměnit spínač tlaku oleje,prostě tu nejjednoduší věc a pořád nemazalo,nakonec chtěli teda měřákem změřit tlak oleje v motoru a nic prý se ani nepohnul,takže zítra tam mám být v 9h to tam bude nějakej oblastní technik z MB a ten rozhodne co s tim,ale ten technik co mi volal řekl že to vypadá že auto budou muset naložit a odvést do Boleslavi.

Ještě ty šmejdi mi chtěli účtovat náhr.auto,že mám na něj nárok v případě když mě přitáhnou nad 30km a oprava bude trvat nad 3.dny,tak když ten druhý den ráno po tom co se to tu noc stalo sem tam byl sepsat zakázku a pro náhr.auto,tak mi technik řekl že podle papíru s odtahu mi to auto přiháhli ze vzdálenosti 26km a že si auto budu muset platit a začal ťukat smlouvu o pronájmu auta.......No to neměl řikat,v tu ránu jsem mu řekl at něco takovýho ani nezkouší a jestli hodlá vytisknout nějakou smlouvu o pronájmu auta tak jí ale pošle do MB a rozhodně jí nepředkládá mě.Naštestí hned u vedlejšího stolu seděl technik se kterým jsem řešil skoro všechny problémy dříve s předchozíma 2.0TDi tak když mě slyšel tak k nám přišel a toho jeho kolegu co to tam na mě zkoušel rychle uklidnil a ještě mi vyměnil klíče od náhr.auta,původně mi chtěli vrazit Oct.II 1.6MPi Ambiente a nakonec mi dal ten druhej technik Eleganci Combika 1.9TDi.

Jsou to pěkný šmejdi ty technici,zkoušej to jak se dá,pořád mektej takový nejde,neexistuje atd.a stačí se nasrat,zvýšit hlas a najednou jde všechno.

To jsem zvědav co ten technik z MB tam zítra vymyslí..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spíš jsi další, co nic nepochopil...

ale jo, chci bejt objektivní, tak ať sem taky píšou ty spokojený. Ale ať píšou ty, co mají najeto tak 80 a více tisíc. Mě se to taky začalo jebat až někdy v 60 - 70 t. A rozhodně mi teď nedělá dobře kritizovat vlastní auto, ale co mám hergot dělat, když to tak je. Rád se nechám přesvědčít, že to je jen blbá náhoda, ale zatím vše, co jsem se dověděl, svědčí o opaku. A to rozhodně nečerpám informace jen odtud. Tak moc nechápu ty ublíženecký pózy pánů, který na tohle forum vlezli nedávno asi v představě, že tu budou s ostatními pět oslavný ódy na OII a ono je to najednou trochu jinak. No to se blbě čte, to chápu. Ale my všichni jezdíme ve stejných autech a není to boj mezi příznivci různých značek. Jenže pokud jsme se nedovolali nápravy jinde, nic jinýho, než podobná revolta nám nezbývá. Tak se tomu vy trumberové nedivte. A jestli to neumíte zkousnout, tak znám jiný škodovácký forum, kde je sice asi tak desetinová návštěvnost, zato se tam všichni plácaj vzájemně po zádech a úžasně si notujou a lebeděj, jak dobrý auto koupili. Myslím, že to pro vás bude ta správná parketa. Nazdar.

:palec2::palec2::palec2:

KARLOS3: Ty se těch problémů s 2.0 asi nikdy nezbavíš člověče..., to je vážně k nasrání co se tobě děje.., nezávidim.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vůbec nestojím o to, aby mi někdo v tomhle směru dával za pravdu.

Tak si teda s prominutím nas.. , ten kdo tu nedávno napsal, že tu prostě není místo pro jiný názor, že jakmile napíšu něco co se neshoduje s Vaším tvrděním tak budu ten největší debil. Tak měl pravdu, přesně tak to tu funguje, nikdo nedokáže uznat, že se ty motory prostě nekazí vždycky. Připadám si tu jak za minulého režimu vy komouši!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš to nějak pomotaný. Já jsem se ti snažil naznačit, že mi rozhodně nedělá dobře psát o tom autě negativa a že bych byl mnohem radši, kdyby mi nikdo další už za pravdu dávat nemusel. A jestli s tím někdo najel 180 nebo víc tisíc, je to jedině dobře a jen doufám, že moje trable už se opakovat nebudou.

A ty příměry s minulým režimem si prosím tě odpusť. Nechci se plést, ale šacuju tě, žes v tý době tak možná tahal na špagátě dřevěnýho kačera.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spíš jsi další, co nic nepochopil...

ale jo, chci bejt objektivní, tak ať sem taky píšou ty spokojený. Ale ať píšou ty, co mají najeto tak 80 a více tisíc. Mě se to taky začalo jebat až někdy v 60 - 70 t. A rozhodně mi teď nedělá dobře kritizovat vlastní auto, ale co mám hergot dělat, když to tak je. Rád se nechám přesvědčít, že to je jen blbá náhoda, ale zatím vše, co jsem se dověděl, svědčí o opaku. A to rozhodně nečerpám informace jen odtud. Tak moc nechápu ty ublíženecký pózy pánů, který na tohle forum vlezli nedávno asi v představě, že tu budou s ostatními pět oslavný ódy na OII a ono je to najednou trochu jinak. No to se blbě čte, to chápu. Ale my všichni jezdíme ve stejných autech a není to boj mezi příznivci různých značek. Jenže pokud jsme se nedovolali nápravy jinde, nic jinýho, než podobná revolta nám nezbývá. Tak se tomu vy trumberové nedivte. A jestli to neumíte zkousnout, tak znám jiný škodovácký forum, kde je sice asi tak desetinová návštěvnost, zato se tam všichni plácaj vzájemně po zádech a úžasně si notujou a lebeděj, jak dobrý auto koupili. Myslím, že to pro vás bude ta správná parketa. Nazdar.

:palec2::palec2::palec2:

KARLOS3: Ty se těch problémů s 2.0 asi nikdy nezbavíš člověče..., to je vážně k nasrání co se tobě děje.., nezávidim.. ;)

Tak auto už je v MB,prý až udělaj na tom motoru nějaké zkoušky a analýzi tak mi opět budou volat co bude dál..............to jsem zvědav co na mě vybalej,ale po tom co jsem jim tam pěkně s ostra řekl už snad můžou tušit že se nenechám odbýt jako posledně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau chlapi

po precteni tohodle tematu jsem teda fakt na vazkach. Chtel jsem si udelat radost a koupit si naftovou RSku, no ale jak to vidim tak to asi neni dobrej napad. Vazne tady neni nikdo s pozitivnima zkusenostma s 2.0 TDIckem? Jsou problemy se startama, vadnou hlavou i u tech 125 kW? Na common-rail cekat nebudu, jezdit potrebuju a nez skodovka pusti do vyroby common-rail, to budu mit fousaty decka... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau chlapi

po precteni tohodle tematu jsem teda fakt na vazkach. Chtel jsem si udelat radost a koupit si naftovou RSku, no ale jak to vidim tak to asi neni dobrej napad. Vazne tady neni nikdo s pozitivnima zkusenostma s 2.0 TDIckem? Jsou problemy se startama, vadnou hlavou i u tech 125 kW? Na common-rail cekat nebudu, jezdit potrebuju a nez skodovka pusti do vyroby common-rail, to budu mit fousaty decka... :(

Kolega z branže má toho nového Passata 2.0TDi 125kw a problémy má totožné co jsem měl já na mojich třech 103kw.

Záleží kolik jezdíš km,jestli jezdíš 20.000km ročně a nebudeš ho mít déle jak 3.roky tak si 2.0TDi klidně kup a možná tě max.sem tam potká tak ten špatnej start,ale jinak ti ho z vlastní zkušenosti nemohu doporučit (viz.mé problémy výše v tématu).

jinak Common-raily budou v novém Superbu příští rok od léta,v Oct.II po faceliftu na jaře 2009.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau chlapi

po precteni tohodle tematu jsem teda fakt na vazkach. Chtel jsem si udelat radost a koupit si naftovou RSku, no ale jak to vidim tak to asi neni dobrej napad. Vazne tady neni nikdo s pozitivnima zkusenostma s 2.0 TDIckem? Jsou problemy se startama, vadnou hlavou i u tech 125 kW? Na common-rail cekat nebudu, jezdit potrebuju a nez skodovka pusti do vyroby common-rail, to budu mit fousaty decka... :(

Ja byt tebou tak neváhám a klidně kupuju, nechci rozepisovat znovu vše co jsme tu již řekl, ale když si to přečtěš sám tak si o tom můžeš udělat vlastní obrázek. Pokud nebudeš jezdit 100 tisíc ročně a dávat tomu jako blázen tak nic nehrozí, někteří tomu stejně dávají hodně a nic se nestane. Prostě jsou tu lidi kteří s tím mají problém a nedokážou uvěřit že ty motory jsou bez problémů a myslí si že jejich řidiči jsou největší andílci na světě. Napíšu to ještě jedno, mám zkušenost se třemi auty s tímto motorem, známý za tři roky 180 tisíc km a bez problému, moje firemní auto za rok 60 a bez problému a soukromé, které mám sice měsíc, takže nemůžu nějak chválit, protože by to mohlo být opravdu předčasné, ale má najeto 65 tisíc a taky žádný problém, v 64 sem byl na kontrole a vše OK. Tak přeju hodně štěstí při výběru nového vozu a spíše než na to co tady píšou lidi dej spíš na radu odborníků v servisu, nejlépe pokud máš známého nebo nastuduj testy v časopisech a na netu ¨.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda, že určitý díly motoru asi vykazujou vady ve zvýšeným množství, ale když to vezmu podle sebe opravdu s maximální objektivitou, tak turbo mi jen hvízdalo a možná by běhalo ještě řadu let, ale trval jsem na výměně. Zjišťuju ale, že turba více či méně hvízdají všechny. Vstřiky jsem nechal vyměnit, protože to přestalo startovat za studena a motor se choval na volnoběh neklidně. V jednom pražským servise mi nakukali, že to je velmi častá závada a že by doporučovali výměnu vstřiků. Tak jsem na tom zase trval, i když diagnostika na zkušební stolici nic neprokázala. Je ale dost dobře možný, že tou dobou už byla vadná ta hlava, protože to chvíli bylo jakoby o.k., ale brzo to začalo opět špatně startovat za studena. Vyměnila se tedy i hlava a od té doby je to zatím v pořádku. Ty hlavy mají údajně výrobní vadu, že jsou porézní a časem se rozšíří mikrotrhliny. Takže bůhví, kolik lidí s podobnýma "vadama" jezdí a ani o tom neví. Resp. jim nepřipadá divný, že to třeba hůř startuje apod..

Co se týká zkušeností Karlose, tak na druhou stranu nevím, jestli by dal za svoje zaměstnance ruku do ohně, jak s autama zacházejí. Co tam např. kde nalili do nádrže, kde to trápili na plnej knedlík s minimem oleje, kdo kde vypínal motor s rozžhaveným turbem, apod.. Neříkám, že se to stát muselo, ale z vlastní zkušenosti vím, jak se zachází s cizíma věcma. Měl jsem ve fimě kluka, kterej za 5 let zničil několik aut. Jednu dodávku naboural 3x, než jí naposled úplně odepsal. U další zadřel motor, protože jel bez oleje a třetí obouchal snad ze všech stran. Nakonec jsme ho vyhodili a je klid. Takže je dost možný, že tam kde s autama jezdí zaměstnanci (autodopravci, taxikáři apod.), může na zvýšený poruchovosti hrát významnou roli i lidskej faktor. Karlos teď určitě namítne, že to by mu museli odcházet i ty 1,9 TDI, což je samozřejmě taky fakt. Je to prostě zapeklietej případ. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůžu nic jiného než souhlasit. Když vidím co dokáží někteří hoši udělat za klidně i půl roku z podnikového auta... Jenže vyhodit je nemůžeš, jedině když seženeš nového, no a skus to. A je úplně jedno jestli jezdí s autem malým či velkým. No a když jim něco řeknu tak jejich odpověď je: však to podnik zaplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK:Přesně jak si napsal,když vemu případ zrovna toho jednoho chlapíka odemně,tak s Passatem 1.9TDi 96kw najel kolem 380.000km a jen z běžnou údržbou (beru v potaz jen motor)a na motor nehrábnuto,pak sednul po Passatu do Oct.II 2.0TDi a každý týden několikrát jsem ho měl na tel.že s tim něco má nebo že něco zlobí.

Neřikám že to někde na dálnici nikdo z nich neprotáhne (zas mezi náma kdo ne že !!!! ),ale zas moc možností nemaj,protože z 80% jedou z lidmi a s těma nemůžou lítat jak magoři to by mi ty lidi okamžitě volali,navíc když se prokáže že nějaká závada způsobena jejich vinou tak platěj 100% a to bez debat a nemluvě o tom že to auto je jejich chleba tak už jen z vlastního zájmu se k nim chovaj velmi slušně protože vědí že když ho poserou tak nejezděj a nevydělávaj.Jasně měl jsem střeva typu že letěl ještě s Passatem z jednim našim stálym klientem po jižní spojce 170km/h,tak takovej taky okamžitě skončil.Ostatní řidiče mám pány v letech co seděj za volantem celej život a to jsou páni řidiči a navíc vědí co jsem za magora a estéta na auta tak si dávaj sakra majzla.

Jak psal JirkaK,neni mi zrovna milý tu pomlouvat svoje auta ikdyž už ted bývalá.Jsem na VW TDI motory vysazen už odjakživa,vždy jsem je bral jako nezničitelné a max.je chválil a doporučoval kde se dalo,ale fakt až do dob 2.0TDi,to jsem sám nečekal když jsem je kupoval co mě s nima čeká,ale bohužel,moje a další zkušenosti známých a kolegů s 2.0TDi mi řiká jen to že se fakt ten 2.0TDi vůbec nepovedl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam se 77kW najeto 107tis km. bez jedinýho problému, krom spojky, která nevydržela, když jsem to nachipoval. to, že je chip nutnost bych neřekl, já s chipem najezdil okolo 30tis km a potom se spálila spojka, jsou tu lidi s chipovanou 77kW co nemaj problém, viz Alexas, ale kdyz vidim, že má najeto teprv 30tis km, tak ta pravděpodobnost, že se něco podělá je malá. rozdíl ve výkonu 1.9 a 2.0 samozřejmě je, ale zas nečekej, že když před tebou ten dvoulitr šlápne na plyn, že ti brutálním způsobem ujede. hlučná možná 77kW trošku je, ale zvyknul jsem si. navíc pokud píšeš, že vybíráš ojetinu, tak v případě 77kW pořídíš asi auto s větší výbavou nebo míň km než 103kW, což je taky docela fajn. jak říkám, závoďák to neni, ale když chceš, tak i s těma 77kW můžeš bejt nejrychlejší. rozdíl ve spotřebě neřeš, třeba já jezdím za víc než dvoulitráři.

jinak, i kdybys koupil ten 2.0, tak toho, že se ti může stát, že skončíš v kufru auto před tebou se prosimtě neboj, to zas Rosta jenom přehání, to auto nemá 800koní a 600Nm, aby tě takhle překvapilo...

takže závěr: jezdím, dolejvám naftu a olej, nic víc...

Tak pokud nekdo rekne, ze mezi 1.9TDi a 2.0TDi 16V neni rozdil tak je bud dementni a nebo je pro nej 1.9vrchol luxusu. PROC TO TEDA PAK CIPUJES?!!!

1.9TDi jsme po 7000km vratili, vubec to neuspokojilo nase predstavy a mame doma 2.0TDi 320Nm kroutak je neskutecnej a pro predjizdeni kolem 90+ je efekt SUPER vazne te to zabori a jedes ne jako u 77kW kdy je prodleva a plynem snad 5sekund a auto kolem 90 uz ztraci dech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dement budeš nejspíš ty palmexmane, protože cituješ příspěvek, kterej nemá s tim co píšeš absolutně nic společnýho.

a svez se nejdřív něčim, co má krouťák aspon okolo 500Nm, pak až piš něco o boření se do sedačky

a z toho, jak píšeš, že JSTE 77kW vrátili, protože neuspokojila VAŠE představy a MÁTE doma... tak nějak cejtim, že si taťka koupil oktávku a tebe nechá občas sjet...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...