Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

ty dva neznám, vyplodili tu vcelku stupidní příspěvky, takže nemá cenu ani dál komentovat. já mám asi slabej smysl pro humor, protože opakovanej vtip mi nepřijde vtipem

btw, dokonalých benzínových motorů by se určitě pár našlo ;)

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem v naprostý pohodě, jenom nějak nemam potřebu (a tím pádem tu potřebu nechápu ani u ostatních) si honit triko rádobyvtipnýma příspěvkama o naprosto skvělým autě s dokonalým a hlavně benzínovým motorem, který tady po fóru od tebe čtu v množství, který už snad překračuje rozumnou míru.

hele já se z tebou nechci dohadovat... vaše TDI je nedoknutelný.... a teď se vám nelíbí, že si tu jeden FSIčkař dovolil něco říct... navíc zu srandy! ;) no nic... já jsem se svým autem spokojenej a doufám, že i ty se svým! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty dva neznám, vyplodili tu vcelku stupidní příspěvky, takže nemá cenu ani dál komentovat. já mám asi slabej smysl pro humor, protože opakovanej vtip mi nepřijde vtipem

btw, dokonalých benzínových motorů by se určitě pár našlo ;)

Ale určitě jo, jenom si na žádnej nemůžu vzpomenout.. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele já se z tebou nechci dohadovat... vaše TDI je nedoknutelný.... a teď se vám nelíbí, že si tu jeden FSIčkař dovolil něco říct... navíc zu srandy! ;) no nic... já jsem se svým autem spokojenej a doufám, že i ty se svým! ;)

taky mimo, kdybys tu byl dýl, měl bys načtený moje názory na motor se kterým jezdim ty nedotknutelnej...spolehlivej je a to je pro mě teď nejdůležitější

Komárek: tak já ti poradim, co třeba výborný šestiválcový boxery od Porsche? nebo motory v lambech a ted i v nový S6 a RS6 5.2 V10? podle mě dokonalost sama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komárek: tak já ti poradim, co třeba výborný šestiválcový boxery od Porsche? nebo motory v lambech a ted i v nový S6 a RS6 5.2 V10? podle mě dokonalost sama

To jo no, ta R8 taky nemá motor k zahození.. Lamba sou fakt dost dobrý. Mít ty peníze tak neváham ani minutu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není žádný útočení. prostě už jsem asi alergickej na toho super scouta, kterej projede uplně všude

tak to si budeš muset zvyknout kámo! :Dlollollol nedá se nic dělat, ale Scout je skutečně boží a projede úplně všechno všecičko... teda rozhodně víc jak tvoje TDI s prvky RS :D rofl tomu se musím smát! ;) °

SCOUT!!!! olééééé lollollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mimochodem ta diskuze teď není o tom, jaký kvality ma motor 2.0 TDI, jako spíš že sem vleze nějakej ňoumík a začne páskovat. A co se Karlose týká, tak je pro mně s tím, co píše mnohem důvěryhodnější, než řada jiných pisálků, o kterých si myslím svoje.

A taky bych uvítal, kdyby si ty, co sem poprvé vlezou, to forum trochu prolistovali, než začnou blejt nějaký úvahy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to si budeš muset zvyknout kámo! :Dlollollol nedá se nic dělat, ale Scout je skutečně boží a projede úplně všechno všecičko... teda rozhodně víc jak tvoje TDI s prvky RS :D rofl tomu se musím smát! ;) °

SCOUT!!!! olééééé lollollol

hele ty seš taky dobrej koukám. kdo nemá skauta, jako by nebyl, že jo? když si dám na auto prvky z RS (mmch kola, takže jenom prvek) a nežádám od auta absolutně žádnou průchodnost terénem, tak jsem vlastně uplně vedle...mno, nechám toho. užívej svýho teréňáka a neoslovuj mě kámo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, je mozny, ze tu mam par prispevku, to asi proto, ze chodim hodne na forum garaz jak sem. Libi se mi vic jejich grafika webu... Ted zpatky k autum: Kaipan s motorem 2.0 je opravdu sportak se vsim vsudy zrychleni z 0-100km/h je ohromujici a bez problemu je pod 6s. Ovsem neporovnavam to s 2.0TDi nebo 1.9TDi, tyhle auta jsou na denni jezdeni Kaipan nikoli. Me tu stve, ze se tu spousta z Vas navazi do 2.0TDi, protoze nekoho znamej znamyho znamej mel poruchu,no a tak mel. A 1.9TDi nikdy nikomu neklekla. Pokud je nekdo spokojenej s 1.9TDi at je ale proc hanit 2.0TDi pokud nekomu nestaci 77kW vykon nema u skodovky v tuhle chvili na vyber nic jineho nez 103kW nebo RS.Chiptuning nemam rad a uz vubec bych to nedal do auta, ktery vyjelo z fabriky. K pisalku o favoritech....jj meli jsme 2kousky jeden hned prvni model a druhej v roce 1994 to uz byla strikacka. Ted mame doma auta zase 2. Twingo jako mestsky a Octavii jako druhy auto na jezdeni. Ale favorita ne. Byl bych spis rad kdyby se tu nekdo zeptal a co ten tvuj 2.0TDi spokojenost? a ne ty wole to je na ho*no to se se*e ! Mozna nekomu z Vas ale doba jde dopredu a pokud tam byla nejaka vec, ktera se projevovala jako zavada soucacne na vsech vozech, myslim,ze na to skodovka zareagovala lol

Editováno: , autor: palmexman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co ten tvůj 2.0 TDI ? Spokojenost ?

A prosim tě znovu, jestli chceš vést diskuzi v tomhle duchu, přečti si témata, kterých se to týká. Zjistíš tam minimálně to, že to neříkal známýho známej, ale že jsou to naše vlastní zkušenosti. A že jde vývoj dopředu a Škodovka na to, jak říkáš, "zareagovala" jen pevně doufám. Protože jestli ne, mohlo by mě to možná stát ještě hodně peněz. Jak už jsem jinde řek, nemám vůbec plezír z toho, psát negativa, ale pokud se něco takovýho stalo, samozřejmě to napíšu. A jestli to Karlos zdánlivě příliš hrotí, tak asi proto, že mu vznikly značný starosti a narozdíl od většiny ostatních ty auta používá jako pracovní nástroj a je na nich životně závislej. Tak se mu nediv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokonalý benzinový motor snad ani neexistuje, natož dokonalý benzinový motor od VW.. Prostě vorlajz je takovej malej vtipálek, musíme ho tak brát, ale nejlepší motor je stejně asi ten patřící pánům: Palmexman & Zubáč. => Favorit 1.3i, chip 50kW :smich::smich::smich:

Vidím, že se tady dobře bavíš s vtipy o favoritech, jenom aby ti ten úsměv trochu nezklapl na silnici jak bych tě s tím 2.0 TDi předjel (nemyslím tu tvoji RSu, to bych fakt nezvládl), ale myslím že bych tě stejně nepředjel a zklapl by úsměv mě, protože by mi odešlo turbo, nebo rovnou vybuchnul celý motor, abych byl přesnější a už bych si neškrtul. Pak bych byl nucen si koupit dražší 1.9 s výkonem o 26kW nižším, aby se me to auto nerozpadlo, jak bych se tě pokušel předjet podruhý a to bych už předjel i tu tvoji RS, protože ta 1.9 určitě klame parametry, on se ten výkon musí vynásobit dvěma abychom dostali přesné číslo a to rovných 154kW !!!! To je pravý důvod škodovky, proč jsou 2.0 TDi levnější než supermotory 1.9 TDi.

Vaše reakce na můj příspěvek : nyní mám Škodu 100, jsem naprostej debil protože znám člověka, který ujel bez problému 180 tisíc s 2.0TDi za tři roky, ale to já jsem si nepřečetl celý forum a vůbec nevím o čem se tu mluví a kdo je nejvíc důvěryhodnej člověk, protože jsou tu ti důvěryhodní a ti amatéři s favority( nebo spíš čekaj až jim příjdou peníze, co jsi pujčili a mohli by si ten favorit koupit).

Doufám, že jsem Vám trochu ušetřil vypisování, ale mohli by jste vymyslet ještě něco, abych se opět zasmál, protože když čtu tohle forum, tak směji vždy celou dobu, něco takového jsem totiž ještě nezažil, v TV by měli udělat pořad kde by tohle forum četli, nový druh humoru!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bože vy jste kokoti.. Palmex má pravdu,syslete korunu.Kupte si 1.9 a pak tam naserte chipy... ať nemusíte závidét těm co mají silnější auto. Inu chytrému napověz,hloupého kopni ! lol
to karlos3: to co mas dole v popisku....

Licht assistent to ma byt asi light a nesmysli????? :help: TOS NASEL KDE, ZE TAM JE MEKKE i ?

Proč mají tyhle dva stejný IP?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, nechci otvírat nové téma -jen mám docedla zajímavou informaci o destrukci motoru. Je to TDI PD v kombinaci s DGS. Došlo v totální destrukci motoru a poškození převodovky z nečekaného důvodu: komplet PD měl použit ve vysokotlakém čerpadlu nevhodný materiál -došlo k odlupování mikrošponek- ty přicpaly vstřikovací trysku a došlo k nerovnoměrnému roztřiku paliva ve válci s tím, že část paliva v kapičkách dopadala na rozžhavenou pracovní plochu pístu-došlo k propálení pístu, průniku ojnice skrze píst do válce a zakousnutí motoru.Protože se to stalo velmi rychle v rychlosti lehce nad 100 km spojka nedokázala ochránit převodovku a ta se poškodila také.Vůz měl najeto 70 000 km.Tato závada je určitě velice ojedinělá ale je rozhodně velmi nezvyklá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ROSTA1.8 Zajimave a jak to resis dal? Garance nebo uz je po 2 lete zaruce. Ja osobne tenhle problem znam z Clia ;) Ale s manualem a pricinu jako takovou neznam...jen ojnice vyjela blokem a byla zlomena vejpul...

Jedná se o firemní vůz a probíhá nějaké jednání s Boschem o částečné úhradě škody.Ve firmě to není tak bolestivé, doma by to bylo na mrtvici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...