Tomáš Nagy Vloženo 13. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2012 Zdravím, kamarád uvařil motor (1,3 MPI) a musel si nechat vyměnit těsnění, opravit hlavu, rozvody a vyměnit vodní pumpu a také olej. Nebyla to levná záležitost pro něj, ale nic jiného mu nezbylo. Jenže když jsem to auto vezl ze servisu tak když jelo na LPG tak škubalo. Myslel jsem, že došel plyn tak jsem přepl na benzín a jel v pohodě dál. Auto jelo jako nové. Jenže když kamarád doplnil plyn tak zjistil, že nemohl nabrat plnou, protože tam ještě plyn byl. A zjistil, že i po doplnění auto na LPG škube, ale na benzín jezdí v pohodě. Když jsem vyndal svíčky zjistil jsem, že tam jsou ty utopené tak jsem je vyměnil za nové plus jsem ještě vyměnil snímač polohy klikového hřídele, který ukazala diagnostika. Auto jede sice lépe, ale nepomohlo to. Když jede auto na LPG tak škube a při sešlápnutí pedálu úplně na podlahu motor začne hučet, ale otáčky se ani nehnou. Jediné jak zrychlit je pomalu přidávat plyn a řadit nad 4000 otáček. Nemá někdo s tím to zkušenosti? Napadá mě pouze seřízení v plynoservisu, ale aktuálně na to kamarád nemá peníze. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 Tak asi někde něco špatně zapojili nebo něco zničili, při opravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ypsilonx Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 zkusil bych zkontrolovat plynouvou soustavu vedení plynu -> filtry a membrány! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.