Přejít na obsah

aky benzinovy motor? Skoda fabia


pepeq

Doporučené příspěvky

... pocul som ze HTP je katastrofa

a to už aj prečo? Mám rád tyto řeči jedna paní povídala ... zajdi si do nějakého bazaru, kde budou tyto motorizace (MPI, HTP, 16V) mít, projeď se a pak posuzuj sám, co ti vyhovuje a co ne. Jak už psal jozzi, také není od věci si říci, jak budeš auto využívat. Pokud by jsi se rozhodl pro HTP, ber raději dvanáctiventilovou verzi.

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bude to vyuzivane na kratke trasy cca 5km tam a 5 spat do obchodu..raz za cas mozno za mesiac 30 km do vacsieho mesta..samozrejme hovorime o mestach velkych asi ako ked spojite dve dediny:) proste neda sa to povazovat poriadne ani za mesto..a raz za rok nejaka dovolenka mozno takze bolo by fajn keby dalo aj tych 130 km/h bez extra silneho zvukoveho doprovodu, ja osobne som mal 1.4 benzin isteho casu 55kw a postacovalo to. a pre fabiu mi to pride ako najlepsi motor. no 98% vyuzitie bude 5 km tam a 5 spat- obchod, lekar , kniznica a tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a je rozdiel medzi htp co ma 51 kw a neviem 40 kw? Ja neviem ale vsade na nete sa pise ze htp nie..same podpalene ventily a neviem co.

ide mi hlavne o to aby vzhladom k najazdu co bude mozno 5-10 tisic rocne neboli opravy drahsie, preto neviem ci htp, mpi, alebo klasika, no ale klasicka 1.4 co ma 55 kw tak velmi malo inzeratov je na to auto..

tato otazka nepatri asi na toto forum ale, nejake ine auto ? ina znacka? velkostou porovnatelne s fabiou a max 55 kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takhle , htp je par druhu , motovaly se do dvou generaci fabii , ja jen posuzuju z vlastnich skušenosti , mam ročnik 2007 , a mam dojem že už jsou všehny dětske nemoci vyhytane, najeto 55tis a prozatim jediny problem byl že mi zlehka rezne matice zadniho sterače :D , taky je otazka kolik chceš do toho investovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste ze jsem se zeptal , v techto ročnicich htp mělo ještě dětske nemoci , a kvalita byla rozdilna kus od kusu ,nemyslim při vyrobe ,ale podle toho jak se z autem zahazelo , to bych raději volil mpičko , je to prověřeny motor ;) ale z druhe strany kdybys měl možnost koupit fabii z htp motorem od osoby ktera se o nej starala a viš že je bezproblemove tak bych se ho nebal , ale určitě bych volil 47kW verzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len to htp ak aj trafim dobry kus tak na dialnici bude mrtve..je mozne ze sa to dostane aj na dialkove trasy cca 100-200 km...no ale prvorade su tie brnkacky do mesta..a ake choroby malo mpi v tychto rokoch?..kupa bude cez inzerat-sukromna osoba,,nemam ziadneho znameho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pepeq, jak už jsem psal pokud HTP, tak vem ve verzi 47kW nebo později 51kW, vyhneš se na 99% problémům s podpálenými ventily. Co se týká dálnice, žádná tragédie při 130 se nekoná. S Fábulí jezdím na dovču pravidelně každý rok do Bulharska (už 6x, před tím Chorva), kde je na trase 85-90% dálnic a když mi nevadila spotřeba, tak třeba na HU dálnici nebyl žádný problém smetat 140-160 s naloženým autem. Letos jsem bral do BG i Rumíka (51kw) a rovněž žádný problém. U vás jsou ty dálnice taktéž samá rovina, tak nevidím sebemenší problém proč ne HTP, obzvlášť když to bude tak sporadické.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...