Přejít na obsah

kryt motoru pri snizenem podvozku


xxfavo

Doporučené příspěvky

Poridil jsem si sportovni podvozek AP sportfahrwerke -30/-30 snizeni a obcas se mi uz stalo ,ze na vyjetych kolejich jsem skrtnul plastem.Dival jsem se ze ten plast je pod vanou tak jeste 3cm?Nebyl jeste cas to moc zkoumat,ale kazdopadne slysim ,ze si obcas chytne o asfalt a tak resil jste nekdo nejakym zpusobem tento ,,problem,, ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no praveze na poli je to v pohode, asfalt je problematicky - ja tiez obcas skrknem spodkom (-30mm eibach) na vyjazdenych kolajach... vacsinou to byva na autobusovych zastavkach, alebo pred zeleznicnymi prejazdami ... riesenie je len jedine, zapamatat si to miesto a ist kolesami presne po tom hrbe ;) ... PS cinsky kryt som uz takto rozflakal, tak som dal origo z diesela a ten zatial drzi, hoci uz ma tiez zopar sramov ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hosi, nevim jak vy ale ja to mam tak jak to mam a ze bych skrtnul na normalni silnici ikdyz jsou vyjety koleje tak vubec,.... a kdyz uz tak to je tam kde nemam jezdit a skrtam vetsinou lizem a ikdyz uz vic tak je na rade naprava protoze vanu mam docela vysoko ;) ale na zimu planuju aspon plast pod motor ;) ten velkej ;)

tak uvidime ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam tam namontovany tento podvozek http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/31-1-Sportovni-podvozky-pevne/848-3-Fabia/5/3422-Podvozek-ap-Sportfahrwerke-25-25mm-pro-Skoda-Fabia-RS-6Y-1-9-TDI no nevim cim to je,ale proste jak psal Domino,proste skrtam :) jako mozna kdybych jezdil pomalu a mel cas hledal idealni projizdeni silnice a vyhybal se kolejim ,tak se to nestava,ale to bych si zas nekupoval sportovni podvozek kdybych s tim chtel jezdit pomalu:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže máš snížení -25 + - 30, to znamená -55 mm, otázka je, zda je takové snížení reálné, jestli to opravdu kleslo o 5,5 cm, nebo třeba jen o 4,5 cm. Každopádně s takovým snížením už si musíš vybírat cestu, kterou pojedeš. Nejde ani tak o kryt motoru, který pravděpodobně někde urveš, ale spíš o celé nápravy toho auta. Pokud nemáš upravené nápravy, aby to vydrželo takovýhle rány, tak s tím musíš tak, abys bral co nejméně děr, pokud možno žádné. To tě to za to auto nebolí, když slyšíš rány, které dostává, třeba když trefíš kanál nebo tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jsme se mozna nepochpili,ale snazim se nevymetat diry,ale nekdy to proste nejde.Ale i ty jsi psal ,ze s tim jezdis vsude a nemas problem a v podstate to mame asi snizene stejne.Dnes sezenu pravitko a pokusim se vyfotit kolik to mam od zeme:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jezdím s tím všude, to je jasné, ale dávám si pozor na díry, kanály, vyjeté koleje, tramvajové koleje, různé přejezdy apod. Když jedu přes koskovou silnici, tak jedu maximálně 30 kmh, na retardérech skoro zastavuji a rozmlácené pražské přejezdy přes tramvaje to samé :) S takovým podvozkem se dá jezdit rychle jen na kvalitních silnicích, kde víš, že nečekáš díru apod. (třeba dálnice na Liberec, Plzeň a kvalitní okresní silnice), všude jinde musíš jezdit opatrně. Musíš to brát tak, že většina těchto podvozků je vyvíjena v zahraničí, kde mají kvalitní cesty a díru skoro nepotkáš a ty lepší jsou pro závodní auta na okruhové závody, kde díry taky nejsou. Naše silnice jsou ve strašném stavu a proto se s takovým podvozkem musí jezdit extrémně opatrně. Já to mám na autě chvilku, ale když vidím, jak jezdí kluci, tak opravdu se vyhybají každé narovnosti a jezdí pomalu.

Klidně to změř, taky to zkusím změřit. Změř plast pod motorem, jak ho máš nad zemí a taky změř horní střed lemu blatníků od země kolik máš, abysme mohli porovnat, o kolik máš níž auto, než já :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jak velký máš kola??

rs podvozek je -15mm a ty máš -25mm to není -40mm,dle mě, měníš jen nízký pružiny za nižší takž ejsi šel o cca -10mm oproti RS podvozku

ale zaleží jak veký máš kola. na 17" toto snížení nebude skoro znát, ale na 14" můžeš škrtat.

výšku auta je potřeba počítat od serie, protože výšku ti udává výška pružiny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejne nechapu,... to musis jezdit po poly aby si skrtal teda,.... ja to mam 58 predek a zadek 59 a bezproblemu :D skrtnu si maximalne na nejakym vyjezdu ale to moji vynou, protoze sem tam kreten nemel zajizdet,... jednou sem mel plny auto a vyjizdim prudkej kopec a pak byla rovinka ale byl tam zlom,..... presne v pulce se mi auto zadrhlo na prostredku,.... na karoserii :D a jeste ze sem jel tak docela rychle a projel sem to,... jinak by tam auto stalo doted.... ale sileny zvuky to byli hosi :D

takze tam fakt musis jezdit po poly a nebo tam mate koleje jak prase teda !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...