Přejít na obsah

Co ovplyvnuje vykon u 1.8T ???


tyler55

Doporučené příspěvky

Ahojte, uz dlhsiu dobu pozorujem na mojej octe 1 rs ze niekedy ide lepsie a niekedy zase nie. Ide hlavne o rychlostne stupne 4 a 5. Vcera som zaslepoval jednu hadicku o 3 temy nizsie, cistil vahu vzduchu a kontroloval niektore veci. Vsetky hadice by som mal mat dobre. Obe hadice odvetravania klukovky (asi najznamejsia hadica na 1.8) som menil. Vag nehadze ziadne chyby. Vcera doobeda islo auto krasne bralo sa za plynom na 5 stupni nebol problem do 150 km/h a vecer som isiel ledva 180 a to som mal nohu na podlahe skoro stale. Neviete co by som este mohol skontrolovat? Mam cistu rs bez chipu s lpg ale robi to aj ked chodim na benzin. Dakujem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím nesouhlasit. Alespon u 1.6 74kw AKL to výrazně pomohlo motoru. Auto mi cukalo, střílelo do vejfuku ..po prostříknutí váhy čističem na brzdy je po problému a zdá se, že i výkon se zvedl, ve výšších otáčkach neztrácí auto dech ani s TDi 81kw ;)

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když musíš, nedá se nic dělat.

Já zase zažil většinou čištění vah takové, že pak už nezbylo než starou zahodit a pořídit novou.

Váha je někdy problém i když nic nepíše:

Cesta do Francie 132 kW 1,8T, zastávka v Německu a dolití nádobky ostřikovače. Po zabouchnutí kapoty auto bez výkonu.

Žádné škubání, vynechávání apod., jen jako by byla zatažená ruční brzda.

Na německo-francouzských hranicích byla kontrola - chtěli otevřít kapotu kvůli číslům. Od zabouchnutí kapoty auto zase jelo jako dřív.

Rozhodně netvrdím, že příčina tazatelových potíží musí být váha vzduchu.

Tenhle motor je velmi nápaditý a příčin může vyrobit víc.

Kolísání plnícího tlaku, kolísání tlaku benzínu, zlobící lambda.

Pokud to ale váha bude, je třeba koupit originální - Bosch. S jinými jsou zase další problémy.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vaha vzduchu to nebude bol som v servise kde ju kontrolovali a mala dobre hodnoty. Zistil som, ze niekedy ked auto nema vykon tak nepocujem ani piskot turba. Prisiel som este aj na inu vec ktoru to robi. Ked idem na 5 prevodovy stupen napriklad od 70km/h plynule tak pri 100 vobec nepocujem zvuk turba. Ale ak na 100vke trochu pockam a potom pridam plyn tak pekne pocujem turbo a aj zatah je dobry. Neviete ci to nemoze robit nejaky ventil okolo turba? Hadice su vsetky ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...