Kub1k škoda Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 škoda octavia 1 1.9tdi 66kw.čaute,minulej rok přes zimu mi auto nechtelo vubec startova.Dlouho točil a pote chytil.Na diagnostice to vyhodilo Relé žhavícich svíček-zkrat na kostu a společnš stím i čidlo chladici kapaliny.Čidlo jsem už vymenil a ukazeje opet bez problemu.Ted před zimou se chci mrknout na to rele.mužete mi poradit kde to najdu a co stím? děkuji moc:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert16 Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 Podla mojho nazaru rele treba len vymenit neurobiš snim asik nič , ale najpr skus premerat žhaviče či ich maš dobre , podobny problem som aj ja minuli zimu (dlho štartovalo ) ale nemal som to na diagnostike tak či to pisalo niaku chybu to neviem proste som premeral žhaviče jeden bol ko tak som vymenil a v pohodo štartuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kub1k škoda Vloženo 13. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 Robert16. Dík a prosím tě jak mam změřit ty žhaviče? multimetrem tam si dát měření odporu a jeden dam na kostru a druhej na žhavicí svíčku nahoru? Jen podotýkám auto má najeto 65000Km a nebyly žhaviče zatim měněny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 relé sa dá opraviť,preletovať..ale nestojí zasa toľko http://www.cc-autodily.cz/rele-zhaveni-1-9 ,takže kúp nové a máš pokoj na kontrolu žhavičov ti stačí kus káblika,aby ti dočiahol od žhaviča k batérii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 Ano žhaviče změříš tak jak píšeš. Měříš odpor kostra proti kontaktu žhavicí svíčky. Kablíkem z baterky jen vidíš , že ti to zajiskří. Pokud je svíčka zašroubovaná v hlavě nemůžeš vidět že žhaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kub1k škoda Vloženo 14. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2012 děkuju za rady. hned to pujdu zkusit.Ješte se chci zeptat to rele tam jenom nejak nalupnu nebo se tam neco musi zapojovat nebo pajet?nejsem moc v elektrice zběhlej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2012 (editace) Vylupneš a nalupneš. Editováno: 14. Říjen 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 Ahoj, chci se zeptat.Auto mi jak při +25°C startuje tak na 3 někdy na 5 i na 2 otočení ale to otočení je jako by pomalé, nemá to škubanec a jak to chytne tak to jako by zachrochtá (udělá pokaždé). Baterie to není ta je cca 2 roky stará a ani po nabití to nebylo OK. Když je venku -20 tak to otáčí hodně dlouho a otáčení je nejdříve hodně pomale a pak postupně zrychluje až to chytne a někdy se mi ozvala děsná rána z motoru, ale pak je vše ok a můžu jezdit. Vždy když to bylo napojeno na VAG, tak to hlásilo špatnou vzduchovou klapku čico. Problém bych tipoval na startér ale nejsem si jist Auto jeOctavia 1.9 TDI 81kW r.v 1999, najeto 187 000, ale má víc byla určitě přetočená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 (editace) Starter A že má akumulátor 2 roky neznamená , že je v plné síle.Je ho třeba diagnostikovat buď moderním bezzátěžovým měřákem , nebo i zátěžákem. Podle roku výroby máš pravděpodobně starter 10 zubový Bosch. Dá se tanm dát 11 zubové Valeo. Ale pomůže i repase starého starteru Editováno: 23. Říjen 2012, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.