cvachabl Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 zdarec, setkal se někdo na 1,2HTP s tím, že by mu padalo palivo?? když auto stojí přes noc, musí motor startovat třeba 6s. potom už jde na cvrnk... je někde možnost, přisávání paliva?? třeba v palivovém filtru, které má regulátor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Bych spíš tipoval, že ti odchází palivové čerpadlo v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 18. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 no jo, ale jak to nastartuje,, hned to má tlak... pak to jede normálně.... jediný co je problém, tak delší doba stání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Ten tlak ma udržať palivovy filter a nemusi to byť vobec tlakom paliva to špatne štartovanie po dlhšom stati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 To mi vysvětli jak u tohohle auta udrží tlak palivový filtr? Jinak skus jak tlačí palivové čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Su dva druhy filtrov jeden na zegrovku menitelny ventil a druhy je zalisovany spatny ventil len AWY mal prietokovy ten mal ventil na mostiku injektorov. U ostatnych 3bar a 4bar podla modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Ale to by šlo vyzkoušet, nechat déle otočeny klíč před startem a mělo by to čerpadlo dotlačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Ale darmo nechaš otočeny kluč ked RJ po par sekundach čerpadlo vypne iba 12V toči 2x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 Jo ale vypnout by to mělo až tam bude patřičný tlak, když sundáš hadičku a zapneš klíč, tak ho nevypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 Nie. to vypina RJ a nie tlak paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 19. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 když otočím klíčkem třeba 40x dokola, blbě to startuje... jak to nastartuje, potom hned na půl otočení motoru to chytne.... nikde to nemá regulátor tlaku, jenom na pal. filtru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 Udržba bola urobena čistenie klapky + senzor nasavania čidlo vody a meranie tlaku palivak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 Nie. to vypina RJ a nie tlak paliva. To mi vysvětli proč při praskle přívodní hadicí paliva a následovném odtažení auta na laně, vypínají svorkovnici z čerpadla pod zadním sedadlem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 21. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2012 všechno, krom paliváku vyměněný... a kde je snímač tlaku paliva??? vím jen, že přetlakový ventil je na palivovým filtru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.