Publikováno Říjen 17, 201212 r zdarec, setkal se někdo na 1,2HTP s tím, že by mu padalo palivo?? když auto stojí přes noc, musí motor startovat třeba 6s. potom už jde na cvrnk... je někde možnost, přisávání paliva?? třeba v palivovém filtru, které má regulátor?
Říjen 18, 201212 r Autor no jo, ale jak to nastartuje,, hned to má tlak... pak to jede normálně.... jediný co je problém, tak delší doba stání
Říjen 18, 201212 r Ten tlak ma udržať palivovy filter a nemusi to byť vobec tlakom paliva to špatne štartovanie po dlhšom stati.
Říjen 18, 201212 r To mi vysvětli jak u tohohle auta udrží tlak palivový filtr? Jinak skus jak tlačí palivové čerpadlo.
Říjen 18, 201212 r Su dva druhy filtrov jeden na zegrovku menitelny ventil a druhy je zalisovany spatny ventil len AWY mal prietokovy ten mal ventil na mostiku injektorov. U ostatnych 3bar a 4bar podla modelu.
Říjen 18, 201212 r Ale to by šlo vyzkoušet, nechat déle otočeny klíč před startem a mělo by to čerpadlo dotlačit.
Říjen 18, 201212 r Ale darmo nechaš otočeny kluč ked RJ po par sekundach čerpadlo vypne iba 12V toči 2x.
Říjen 19, 201212 r Jo ale vypnout by to mělo až tam bude patřičný tlak, když sundáš hadičku a zapneš klíč, tak ho nevypne.
Říjen 19, 201212 r Autor když otočím klíčkem třeba 40x dokola, blbě to startuje... jak to nastartuje, potom hned na půl otočení motoru to chytne.... nikde to nemá regulátor tlaku, jenom na pal. filtru
Říjen 19, 201212 r Udržba bola urobena čistenie klapky + senzor nasavania čidlo vody a meranie tlaku palivak
Říjen 19, 201212 r Nie. to vypina RJ a nie tlak paliva. To mi vysvětli proč při praskle přívodní hadicí paliva a následovném odtažení auta na laně, vypínají svorkovnici z čerpadla pod zadním sedadlem?
Říjen 21, 201212 r Autor všechno, krom paliváku vyměněný... a kde je snímač tlaku paliva??? vím jen, že přetlakový ventil je na palivovým filtru
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.