tomasmu Vloženo 21. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2012 (editace) Potrebujem poradit. Prehladal som cele forum ale nic som nenasiel. Mam motor 1,9 tdi 96kw automat. Chystam sa menit chladiacu kvapalinu len neviem ako. Ci ju mam vypustit cez vypustaci ventil na chladici a potom odvzdusnit? Chystam sa aj precistit cely system , potrebujem radu. Cital som ze po vypusteni mam naliat cisto len destilovanu vodu asi 5 litrov s cistiacim aditivom a prejst 10 km potom ju ju vypustit a naliat G12 plus riedenu s destilovanou vodou 1:1 . Prosim o vase nazory Editováno: 21. Říjen 2012, autor: tomasmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 21. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2012 Měnil jsem kapalinu když jsem dělal rozvody. Vypustil jsem přes výpušťák. Pak jsem rovnou nalil naředěnou nemrzku a to bylo vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 22. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2012 Ve středu či čtvrtek nebo nejpozději pátek se nato chystám záleží dle počasí tak mužu nafotit obrázkový navod jak nato :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 22. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2012 Pár fotek mám tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 22. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2012 tomasmu: pokud tam budeš lejt ten čistič tak po jeho vypuštění nezapomeň motor, chladič a výměník propláchnout řádně vodou. Stáhnout hadice a proudem vody... Moderní antifreeze se ředí měkkou pitnou vodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 (editace) Zitra si skočim kupit nemrzku G12 či jak se jmenuje :-) a fláknu to na -40°C :-) hold u nás semtam bývá pěkná sibiř :-) Akorat jestli sme dobře díval do příručky tak u 1,9TDi neni vypouštěcí šroub jak u 2,5TDi ??? Dle přiručky sem viděl,že se to vypoušti odpojenim hadice zespod motoru u chladiče ... Jardo jak si přišel nato že normalni vodou z vodovodu ? dle tohodle odkazu tam vidim že pišou destilovanou http://www.cinol-shop.cz/chladici-kapalina-cinol-antifreeze-d-extra-4l Editováno: 23. Říjen 2012, autor: Airman64 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Destilkou redim a na -40 nedavej je to kravina. Akorat to zere tesneni.. obvykle se dava -30 az -25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 ok tak dam -30 :-) A je nejaky rozdil mezi tema jejcih G12 nebo K12 nebo K12 Extra? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 To nevim. Vim ze je G12 a G12+. Kup G12+, liyr stoji kolem 115 kc ve skode. Lej tam jen toto, ma ruzovou barvu. Lej tam to, co vyrobce doporucuje a at se vymena podari taky jsme to s mechanikem delali :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 proč ten smutnej smajlík? něco nevyšlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Ne, jen preklik pisu v rychlosti na mobilu a klavesnice je moc mala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Aha aha :-) tak nic složitého natom neníi jestli sme se dival dobře do dilenske přiručky Odšroubuju víčko chladící kapaliny zespod motoru je hadice na chladič tu vyndam vyliju chladici kapalinu pak povolim sponu na topení ( kvuli ovzdušnění) je tam zdířka až bude z te zdířky téct voda zadelam hadici dam tam sponu zpatky doliju mezi min a max pak nastartuju po dobu 3 min drzim motor v 2000 otáčkách pak jen volnoběh než bude teplá hadice u chladiče tot vše ? nebo sme na něco zapoměl ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Tak zajel sem si pro 4L kapaliny G12+ vyšlo mě to na 310 kč a jeste sem si koupil měřič na kolik je :-) za 60 takovy fajny :-) skladný :-) Ještě nevi mkdy se nato vrhnu pač se mi trošku nechce :-D Ale připravene to vše mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 V zásadě není výrobci doporučeno používat jiné koncentrace antifreeze G12 než 33% až 60% což odpovídá teplotě cca -20°C až -60°C. S tou nemrzkou nám to říkali na školení někdy před 5 lety a opakují to stále. Lejeme tu pražskou a vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasmu Vloženo 24. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 aj aj to nosim v kufri uz 2 tyzdne . Chcem sa len spytat ci u automatickej prevodovky je taky isty postup s odpojenim hadice a odvzdusnit? Vie niekto poradit kto ma skusennost s automatikou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Určitě bude ten samej automat dle mého nebude mit vliv na chladici soustavu aspoň jsem otom v přiručce nic nenašel... Spíš mě zajímá jestli tam je vypouštěcí šroub nebo to budu muset dělat přes hadici na chladiči...kurde na felicii byl tak tu musi byt taky :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Je tam myslim vypustak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Něco jsem v přiručce našel aji u žraloka ale ten ma 2,5TDi ale asi to bude stejné :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Já koupil Škoda G12++ a naředil to podle tabulky co je na lahvi na -38 jelikož loni u nás bylo -31 a dělal jsem to přes hadici od chladiče jak je v návodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 (editace) Takže tam neni vypouštěcí šroub? měl by být když stojíš před autem v pravo dole takovy křižový tušim že barva na něm je ružova nebo červená a taky si ovzdušňoval na hadici v topeni ? edit: ja koupil G12+ v těch pluskách a normalni G12 bez pluska je jaky rozdil, na internetu sem našel jen v době výdrže že G12 je 2 roky a G12+ je 5 let... snad G12++ nebude 10 :-D to mě neřikejte nikdo :-D Editováno: 25. Říjen 2012, autor: Airman64 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 (editace) Tady máš komplet návod Akorát není v extra kvalitě ale číst se to dá. edit:k tomu G12++ jsem našel toto:Růžové - moderní, současný vozový park - s hlinitokřemičitými slitinami s obsahem mědi a hořčíku jako konstrukčním materiálem. I mezi samotnými růžovými typy je několik rozdílů (např. v koncernu VW). Kdy již nesmějí obsahovat borax, ale některé musejí mít silikáty (G12++, TL 774 G), jiné nesmějí (G12, G12+, TL 774 D / F). Editováno: 25. Říjen 2012, autor: Márty'SP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Takže je to fuk jestli použiju G12 či G12+ nebo G12++ ? :-D Sem z toho jelítko :-D :-D :-D :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 jo je to jedno, ale čím víc pruhů, tím víc adidas - rozuměj čím víc plusek, tím víc Škodovka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Ok ok :-D :-) Co pak se starou da se na něco využit? asi těžko co ? :-D hořet to nehoří :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 starý olej se využívá na nátěr plotů.. jelikož je nemrznoučka červena, než ji vyliješ kam patří (kamkoliv kde se vsákne/odteče) optej se své krasavice, zda-li nepřemýšlí o červeném přelivu či červeném melíru. Myslím, že každá ušetřená koruna dobrá, obvzláště za takové nesmysly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.