Přejít na obsah

Vymena chladiacej kvapaliny


tomasmu

Doporučené příspěvky

Potrebujem poradit. Prehladal som cele forum ale nic som nenasiel. Mam motor 1,9 tdi 96kw automat. Chystam sa menit chladiacu kvapalinu len neviem ako. Ci ju mam vypustit cez vypustaci ventil na chladici a potom odvzdusnit? Chystam sa aj precistit cely system , potrebujem radu. Cital som ze po vypusteni mam naliat cisto len destilovanu vodu asi 5 litrov s cistiacim aditivom a prejst 10 km potom ju ju vypustit a naliat G12 plus riedenu s destilovanou vodou 1:1 . Prosim o vase nazory

Editováno: , autor: tomasmu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zitra si skočim kupit nemrzku G12 či jak se jmenuje :-) a fláknu to na -40°C :-) hold u nás semtam bývá pěkná sibiř :-) Akorat jestli sme dobře díval do příručky tak u 1,9TDi neni vypouštěcí šroub jak u 2,5TDi ??? Dle přiručky sem viděl,že se to vypoušti odpojenim hadice zespod motoru u chladiče ...

Jardo jak si přišel nato že normalni vodou z vodovodu ? dle tohodle odkazu tam vidim že pišou destilovanou http://www.cinol-shop.cz/chladici-kapalina-cinol-antifreeze-d-extra-4l

Editováno: , autor: Airman64
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha aha :-) tak nic složitého natom neníi jestli sme se dival dobře do dilenske přiručky

Odšroubuju víčko chladící kapaliny

zespod motoru je hadice na chladič tu vyndam vyliju chladici kapalinu

pak povolim sponu na topení ( kvuli ovzdušnění) je tam zdířka

až bude z te zdířky téct voda zadelam hadici dam tam sponu zpatky doliju mezi min a max

pak nastartuju po dobu 3 min drzim motor v 2000 otáčkách pak jen volnoběh než bude teplá hadice u chladiče

tot vše ? nebo sme na něco zapoměl ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže tam neni vypouštěcí šroub? měl by být když stojíš před autem v pravo dole takovy křižový tušim že barva na něm je ružova nebo červená a taky si ovzdušňoval na hadici v topeni ?

edit: ja koupil G12+ v těch pluskách a normalni G12 bez pluska je jaky rozdil, na internetu sem našel jen v době výdrže že G12 je 2 roky a G12+ je 5 let... snad G12++ nebude 10 :-D to mě neřikejte nikdo :-D

Editováno: , autor: Airman64
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady máš komplet návod :kol-28: Akorát není v extra kvalitě ale číst se to dá.

edit:k tomu G12++ jsem našel toto:Růžové - moderní, současný vozový park - s hlinitokřemičitými slitinami s obsahem mědi a hořčíku jako konstrukčním materiálem. I mezi samotnými růžovými typy je několik rozdílů (např. v koncernu VW). Kdy již nesmějí obsahovat borax, ale některé musejí mít silikáty (G12++, TL 774 G), jiné nesmějí (G12, G12+, TL 774 D / F).

post-71975-0-76327800-1351203820_thumb.j

Editováno: , autor: Márty'SP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

starý olej se využívá na nátěr plotů.. jelikož je nemrznoučka červena, než ji vyliješ kam patří (kamkoliv kde se vsákne/odteče) optej se své krasavice, zda-li nepřemýšlí o červeném přelivu či červeném melíru. Myslím, že každá ušetřená koruna dobrá, obvzláště za takové nesmysly :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...