Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Vím, že se to tu řešilo víckrát, ale snad nevadí, že jsem založil nové téma. Mám Škodu Octavii 1.9 TDI 81kW (Chip 96) a zhruba už před 3měsíci mi začla cvakat. Cvakání jde slyšet až do interieru motoru, cvaká pořad bez vynechávání, celkem dost a hlučně. Koupil jsem už přísadu do oleje s názvem Dr.Hydroštel (což je pro dieslove i benzínové motory), asi po týdnu přestal motor cvakat, byl krásný zdravý zvuk motoru, ale po 20minutach to začlo znovu. Teď pravě nevím, jestli to chce nechat udělat v servise ventily, což by mě u známého vyšlo na cca 3tisíce, nebo existuje nějaká levnější možnost? Četl jsem zde, že by to mohl byt ventil N75 a pry někdy stačí vyčistit atd. Jak ale zjistím, že je to on? Jinak motor běží suprově, v létě na něm byla přetěsněna hlava, rovnana hlava, měněny rozvody atd.Taky mě čeká výměna oleje a kamoš mi říkal, ať zkusím změnit typ oleje, teď mám 10w40....tak že bych změnil a hodil tam 5w40(plnou), vadilo by to něčemu? Díky za odpovědi

Nevim jak u nafty.ale me cvaka ventil na nadobce s aktivnim uhlim pro odvzdusneni nadrze ale nevim jestli ho ma tdi ja ma 1.6 75kw

Diesel nemá nádobku s aktivním uhlím.

Pokud ti cvakají hydroštely tak ještě řidším olejem 5W40 to ještě zhoršíš. My tady na foru ten zvuk tvého motoru neslyšíme, tak ti nikdo neřekne přesně jestli cvakají hydroštely. Ale je to vysoká pravděpodobnost. Nech posoudit u někoho kdo má zkušenost.

Hydroštely má SEBO myslím jeden za 200,-Kč a výrobce INA( je jich tam celkem 8). Je to otázka demontáže vačky a částečně rozvodu.

Mozna nemas vhodny olej s normou VW 505.00 a tim padem by ty hydra mohly delat problem. Zkusil bych udelat vymenu oleje, za nejaky rozumny(kvalitni) a pak provest odvzdusneni hydrostelu. ted me hlava to uz nebere jak to presne je, ale mel bys drzet asi 2 minuty u zahrateho motoru otacky kolem 3tis a pak na 1 minutu nechat klapat volnobeh. A pak zase 2 min kolem 3 tis, menel bys kolisat s plynem, proste nasplapnout na 3tis a drzet po dobu 2 minut a pak nechat ten volnobeh 1 min klapat a delat to tak dlouho dokud to nestichne. Po par opakovani se to vecinou srovan, a ejstli en tak vymena hydorstelu pokud je teda samosebou problem v nich.

Tohle udelej ale po vymene olej, aby byl cisty a spravne specifikace s normou. Zaklad je kvalitni olej a olej.filtr

  • 4 týdny později...
  • Autor

Dík za rady, ale už je po problému. Nakonec jsem to nějak neřešil a nechal rovnou vyměnit hydraulická zdvihatka ventilů. Vačka se neměnila, byla ještě v klidu. A už je po cvakání. Olej jsem vyměnil při jednom taky, ale zůstal jsem u 5w40.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.