Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím info asi před rokem se mi čerpadlo spouštělo a startování bylo na první šup - momentální stav je že se čerpadlo nespouští při otevření dveří ale až po otočení klíčku ale startování je vždy na podruhé . kontrala přes Vag- Com provedena a aktivována funkce EKP 16384 plus další kódy, samozřejmě pojistka číslo 61 v pořádku a po otevření dveří se samočině rozvicuje interiér který je prý udájně předpoklad že má microspínač dveří aktivovat funkci spoučtění benzinového čerpadla u vozu FABIA 1,4 16V rok výroby 2002 !!!

zkusil bych se ve vagu pro jistotu kouknout v jednotce centrálu, zda 100% dá signál u dveří otevřeno/zavřeno.

  • Autor

Dík za info nejsem si jistý zda se mi to podaří najít - zítra se juknu a dám vědět ale i přesto nerozumím proč mám neustále vždy start až napodruhé a to i vpřípadě že načerpám palivo třeba i dvakrát nebo třikrát přes palivové čerpadlo spuštěné klíčkem od zapalování !!!

Upraveno od pbalcik

tak potom musíš důvod špatného startu hledat někde jinde

  • Autor

Kontrola Vagem provedena signál otevřeno/zavřeno správná u všech čtyrech dveří - vyměněno čidlo chladicí kapaliny a palivový filtr a svíček porucha stále přetrvává pokaždé druhý start, poprvé točí startér slabý náznak chytnutí motoru asi snad po 5 sekundách sem tam škitnutí abych netrápil baterku ukončím start vždy na druhý pokus jako kdyby uhodil blesk start ihned po otočení bez problémů už jsem bezradný help pomoc - zatím jezdím ale dost mě to trápí a pokládám si otázku PROČ tento stav musí přeci být nějaké řešení !!!

Upraveno od pbalcik

Mne takto štartovalo 1,4MPI a po dlhom badani som zistil že mi padal tlak benzinu. Palivovy filter mal iba par km po vymene tak som dal pred mostik spatny ventil a štartovalo na bzink.Ale hodne som sa natrapil kym som zistil zavadu lebo som mal novy pal. filter a na to som sa spoliehal že musi byť dobry.

  • Autor

Pokud dobře rozumím tak jsi vyměnil nový palivový filtr za další nový a bylo vše v pořádku ( nerozumím viz poznámka - tak som dal pred mostik špatný ventil ) prosím podrobnější vysvětlení.

Upraveno od pbalcik

Pred mostik injektorov som zapojil spätny ventil. Take ako sa použivali u starych nafťakoch. Už som dalši filter nemenil.

pro česky mluvící "zpětný ventil"

no ano.

  • Autor

Koupil jsem a namontoval tento tip viz foto příloha:

Filtr paliva včetně regulátoru tlaku 3bar pro benzínové motory 1.2HTP a 1.4 16V/55kW+74kW

Před tím jsem odčerpal veškerý benzín z nádrže - vyčistil a vysušil nádrž obsah pro jistotu vyměnil těsnění kroužek pod čerpadlem paliva který byl poškozen a zbytky napadané uvnitř nádrže a výsledek NULA závada stále pokračuje pokaždé druhý start (studený) teplý nima probléma tak babo raď !!!

post-56959-0-21138700-1352320773_thumb.j

Upraveno od pbalcik

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.