mysak9 Vloženo 9. Listopad 2012 Vloženo 9. Listopad 2012 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, mám v plánu koupit Octavii, 1.8 20v 160tkm najeté. Pán mi psal, že za studena drží špatně otáčky a že je to váhou vzduchu a že by chtěla vyměnit a že by bylo potřeba udělat rozvody, které byly dělány nějak kolem 100-110tkm. Tak bych se chtěl zeptat, zda je možné, že ty otáčky můžou být jen tou váhou vzduchu? A taky bych se chtěl zeptat na kolik cca ta váha+rozvody přijdou. Děkuji moc PS: Prosím nediskutovat na názory, že je to špatný motor atd. Děkuji Citovat
Tonda-B Vloženo 9. Listopad 2012 Vloženo 9. Listopad 2012 (editace) 1) 1,8 20V je velmi nepovedený motor - do 4000 otáček moc nejede, pak ano, ale v 5500 otáčkách má takovou divnou vibraci, že už pak člověka nebaví ho dál točit - svezení nic moc. Rozhodně se to jako dobrá koupě nedá doporučit. Ale když o tom víš a nechceš diskutovat, je to tvoje věc a jen ty budeš snášet následky svého rozhodnutí. 2) pokud by to byl 1,8 20V Turbo, můžu ho jen doporučit - jako by to nebyly příbuzné motory, jede už od 1500 otáček až do omezovače - podle potřeby a nálady řidiče. Když ho netočíš, nežere, když na tom stojíš, chce ale svúj benzín. V průměru budeš mít ale o litr menší spotřebu než u 1,8 bez turba. Takže k věci, ano, může to být váhou a tam je třeba doporučit jedině váhu Bosch, s jinými jsou zase další problémy - když se podíváš do diagnostiky, bude to jasnější. Ovšem obvyklejší jsou popraskané hadičky odvětrání víka ventilů a karteru motoru spolu se zpětným ventilkem. Ne že by bylo levnější, ona jedna hadička vyjde klidně na 800,-, ale to už se musíš podívat sám, které budeš měnit. Když mají rozvody najeto 50 nebo 60 tisíc, nevidím důvod je měnit. Editováno: 9. Listopad 2012, autor: Tonda-B Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.