kbs1 Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Ahojte, mam favorita 92 karburator na LPG. Pocas jazdy strasne tlakuje hadice, az tak, ze ked po kazdej jazde "nevypustim" tlak cez expanznu, do rana mi vytecie na zem kopa kvapaliny (spoje sa ochladia, tlak sustava uz neudrzi -> tecie). Za jazdy je tak isto tlak tak velky, ze kvapalina sa vzdy "vytlaca" priamo okolo veka expanznej + kazdym inym spojom v chladiacej sustave (termostat, spojky hadic, kurenie, atd). Cize za ~1 mesiac mi takto "vytecie" cca liter a pol chladiacej kvapaliny. Ked expanznu po jazde otvorim, je vzdy plna pary, ktora vyzera aj smrdi ako vyfukove plyny, voda smrdi po LPG, je zlta, kalna, a tak dalej. Vyzera to na klasicky problem s hlavou, ale aj tak sa chcem spytat, kedze je splynovac zapojeny na okruh vody (ohrievanie), je mozne ze prave on tlakuje system cez pretrhnutu membranu alebo nieco podobne? To by vysvetlovalo preco je vo vode citit LPG. Je to skor zbozne prianie - hlavu sa mi uz znova rozoberat prilis nechce (naposledy pred 2.5 rokmi). Kedze je splynovac az za vysokotlakym ventilom (v mojom pripade za dvomi - nadrz + 1 extra), neviem ci je v nom taky tlak aby to mohlo takto tlakovat hadice. A jo, zhorsuje sa to. Dikes za odpovede, ked to nebude splynovac, bude to treba rozobrat, najlepsie este pred zimou ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 nech si opravit hlavu motoru , nikde jinde problém není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Té hlavě by napovídal i smrad po LPG z expanzky. Samotný LPG totiž nesmrdí, ale protože je hořlavý a výbušný, označuje se "nasmraděním" = ODORIZACÍ miniaturním množstvím silně páchnoucí látky zvané MERKAPTAN nebo METYLMERKAPTAN. Díky tomu je už slabý únik cítit. Merkaptan se používá i v plynovodech do domácností a průmyslu. Při hoření se beze zbytku spálí. Pokud ale je něco s hlavou - například je v prdeli těsnění pod hlavou, motor nemá dobrou kompresi minimálně v některém válci, LPG se nedokonale spálí a s LPG i merkaptan - ve výfuku je tím pádem cítit "nespálený plyn". A protože při prasklině v těsnění pod hlavou často plyny unikají do chladicího okruhu A TLAKUJÍ HO PŘESNĚ STEJNĚ JAKO U TEBE, smrdí pak tento nespálený "plyn" i z expanní nádoby. Takže dej na Maltu, nechej si shodit palici a minimálně předělat těsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kbs1 Vloženo 12. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 jasne, vdaka, tento krat bude potrebne podlozit vlozky valcov (to robit sam nebudem), pomeram presahy ked to rozoberiem. uz som na aute hlavu raz robil ked som ho kupil, mal som tie presahy premerat uz vtedy (vtedy som len dal vybrusit + natlakovat hlavu + nove tesnenie), oprava vydrzala len 25000 km. este raz dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kbs1 Vloženo 22. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 (editace) ahojte, vlozky maju dobre presahy (medzi 0.05mm 0.1mm). Problem je vsak s dotahovanim hlavy, a vzdy bol. Teda aj minule ked som robil hlavu to takto bolo. Postupujem podla postupu 1) "slimakovito" 21nm na vsetky sroby 2) 90 stupnov na vsetky sroby 3) dalsich 90 stupnov Problem je tento. Vsetky horne sroby (teda 10, 6, 2, 3,7) sa nedaju dotiahnut na 2x90 stupnov. Spravim 1x 90, vsetko v pohodke, ale dalsich 90 stupnov by som si uz ruku urval. Sroby 10, 6, 2, 3, 7 som dal na 1x90 a 1x45, viacej sa uz naozaj nedalo. Problem je ze dolne sroby isli na 2x90 BEZ PROBLEMOV. S momentovym klucom som to skusal a vsetky horne sroby cvakli na 115nm (!!!), dolne NECVAKLI ANI NA 100nm, islo s nimi dalej tocit. Otazka: co sa deje? naozaj netusim ako je to takto mozne, sroby su nove, podlozky maju, ta hruba podlozka tam tiez je, vsetko je v poriadku, akurat horne vobec nejdu dotiahnut. Ked to budem skusat dalej bojim sa ze ich urvem. Zatial som vsetky (aj dolne) dotiahol tak aby cvakli na 100nm, a samozrejme idu dotahovat dalej, ale neviem ci mam pokracovat. Do hlavy tieklo do valca 3 Z HORA, teda presne od tych srobov ktore nejdu dotiahnut. Sroby som namazal vazelinou ktora bola v baleni, tak trosku, len som potrel z jednej strany zavit. Vobec netusim co s tym, ci to mozem odtiahnut, ci budem potrebovat potom dalsi vybrus (lebo hlavu som teraz skrivil), netusim. Stretol sa s tym uz niekto? Za kazde rady velmi dakujem. POZN: aby dolne sroby cvakli na 100nm, je na nich priblizne 2x90 + 1x60, co je viacej nez by malo byt. Stale su ale dotiahnute "menej" ako tie horne. Editováno: 22. Prosinec 2012, autor: kbs1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.