Owneil Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Ahoj. Hledal jsem co to šlo, ale žádný podobný problém jsem nenašel. Fabka 1.9T se při startování začala chovat jakobych u toho startování držel plyn. Hned se vytočí tak na 3000 otáček a spadne to na neutral a pak jede v pohodě žádná změna na výkonu ani spotřebě. Startuju se spojkou a vždy čekám na zhasnutí kontrolek. Navíc občas nevypíná kontrolka žhavení dokud se nenastartuje. Nedělá to vždy asi tak každý třetí start. Chybu to neukazuje. Pokud se to tu někde řeší a já to minul tak mi to bud smažte a dejte vědět nebo mi to tam přesuňte. Dík Desmond Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Co píše diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 ja som ho pochopil,že nič... Chybu to neukazuje. ale neviem či myslí len nejakú kontrolku na paneli prístrojov,alebo mal na mysli VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Owneil Vloženo 15. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 Kontrolky žádné a VAG kabel mám. Bohužel to vyzkouším až po víkendu protože na mém PC to nefunguje. Známý říkal že je možná chyba v čidle teploty, že prý se s tím už setkal je to možné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 je to možné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Owneil Vloženo 15. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 Tak jsem si pujčil počítač a ve výpisu mi to ukázalo chybu právě čidla chladící kapaliny. Omlouvám se tedy za založení témata ale třeba to někdy někomu kdo nemá kabel při hledání pomůže. Díky Des Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 kamošovi to dělalo na Octavii 74 kW... měnili jsme turbo a po složení jsme nastartovali a svítila dlouho kontrolka žhavení...... měli jsme odpojené čidlo teploty co je na pravé straně hlavy.... zkusit vyměnit a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.