Přejít na obsah

pružiny těžký výkon


Honzahradek

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

A co to řešit tlumiči?

 

Sachs Nivomat:

Speciální řada patentovaných tlumičů pro zachování stálé světlé výšky vozidla. Nivomat tlumiče jednoduše nahrazují klasický konvenční tlumič bez jakýchkoliv úprav. Energie nutná pro udržování stálé světlé výšky je generována z vlastní kinetické energie kmitání kol. Toto geniální řešení firmy Sachs je používáno samozřejmě i v prvovýrobě některých vozidel. Jedná se o ideální řešení především pro zadní nápravu osobních vozů, které velmi často jezdí s různým zatížením (plně naložené x prázdné) – například vozy kombi, firemní osobní vozy kategorie N1, SUV a podobně.
 
07-062-2_nivomat-beladen_zf_lg.jpg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím. 
tiež mám problem pri octavii 2.0 TDI elegance sedan 2012 že pri posadení troch dospelych na zadné sedadla auto moc sedí a zvažujem o výmene zatial zadných pružín . Nasledne uvidim čo povedia predné.
Je toho mnoho a tiež si neviem poradit s tym :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Když jsem měl O2 a tahal podvalnik s autem tak jsem taky řešil jak zvednout pretizeny auto aby tolik neprovokovalo když zalezl do tlumičů na jsem koupil nove dorazi a ke každému ještě přidal půlku a auto si sedlo maximálně na dorazi a nebylo to tak provokativní a vzhledově. Ok.

Editováno: , autor: jirka toledo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

zdravím mám octavii 1.6 2012

dodatečná montáž lpg a zadek pádá oproti předku cca 5cm když je tam ještě závěsné zařízení.

 

zkoušel ste někdo dávát tihle pružiny...jsou o 3cm vyšší paket pro špatné cesty má jen 1.5cm.

 

 

http://www.autodily-online.cz/cs/E-shop/Osobní_automobily/Produkty/SACHS/994_356

 

když by se mě srouvnala tím výška tak tlumiče nejdou přes standartní vyšku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teť mám na zadku 65.5cm a předek 70.5cm a to mám cca 70tkm najeto takže vše je v dobrém stavu.

 

ale lpg a tažné to stáhne dolu.tak po té zatěži lpg se určitě na výšku předku dostanu,ne?už mě nebaví ty rány do tažného.

 

koukal jsem že na 1.6tdi 4x4 je parametr pružiny

  E
průměr (mm): 12,5 mm    origo 11.3mm
délka (mm): 383 mm     origo 1.6 kombi má 350mm
vnější průměr (mm):

 

 

116 mm     origo 111mm

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže koukat po pružinách na 4x4 s tou výškou 383mm

 

 

koukal jsem že jsou verze i 363mm ale to bude podle mě málo když jezdím se skoro plnou nádrží benzínu a ještě do toho lpg.

plus asi je v tom že je sylnější material proto pak zatěž už pujde méně dolů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla mna by to aj mohlo stacit tych 363mm + je ta pruzina aj silnejsia tak ako pises

tych 383mm a 12,5mm aby to nebolo zas vysoko ako nejaka koza

stukator tu na tejto stranke pise ze na LPG pouzil  Kayaba RH5549 a tie su 363mm 12,25mm 113mm, stukator ale pravdepodobne nemá  tazne, aspoň teda nepise ze ho ma

tazko odhadnut ako presne vysoko to bude...

mne ale pride uz tych 383mm 12,5mm uz vela 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 a nemá stukator náhodou krátkou octavii?ono tažné je dalších 20kg min.

vavra.tom použil prý s octavie 4x4 na kombi 1.9 a měl výšku 72cm

tak proto se rozhoduju že o ty 2cm by to mohlo klesnou s nádrží na lpg když mám na předku 70.5cm a zadek  65.5cm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krom toho že auto neklesne, to má i jiné výhody. Líp se do toho nastupuje a v zimě když je víc sněhu se taky hodí větší světlá výška.

Je potřeba si sám posoudit, co od toho čekám a v jakém provozu jezdím s jakou zátěží, mám či nemám tažné, atd....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, tak pouze zpětná vazba pro všechny: dle doporučení zde jsem dal na O II Combi 1.6 (tour), LPG, tažné zadní pružiny :  Kayaba RH5549.

po týdnu ježdění celková spokojenost, už žádné rány do tažného. prázdné auto nevypadá nějak extra hrozně.

pocitově při prvním posedu to bylo jako když je auto vzadu na heveru přizvednuto, ale není to nějak příšerné.

auto při přejezdu nerovností dřív dokmitávalo hodně nízko, teď již rozumně. Bál jsem se, že bude teď hodně tvrdá jízda, ale přijde mi, že je to to samé, v zátáčkách lepší, míň se naklání.

 

delší pružiny už bych asi fakt nedával, tohle má co jsem hledal délku originální pružiny, jen je tlustější drát = tvrdší

 

oktavka.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...