Přejít na obsah

turbo pro 1.4 tdi


Doporučené příspěvky

Zabudni na to. S turbom toho moc nespravis....

Alebo si mal polozit inak otazku. Mal si napisat, ze kolko by si bol ochotny do takej veci investovat...

Pokial to je do 500 eur, tak plati to co som napisal na zaciatku. Ak by to bolo podstatne viac, tak zrejma by stalo za uvahu vymenit auto za 1.9.

Kedysi som premyslal, ci by sa nedali prerobit zvody, respektive dat na ten trojvalec nieco ine, nez tam je original, kedze v nich je porieseny obtok.

Nic som nenasiel a aj keby som chcel ist do nejakej zasadnejsej upravy, tak cenovo to boli ohromne sumy, teda ono sa to da, avsak za velky peniaz.

A to uz skutocne je lepsia ta 1.9...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podivaj, mam aj 6 valec TDi, to je ine kafe na povozenie, avsak aj na servis. S tou Fabiou 1.4 TDi jazdim predovsetkym dlhe trasy (hlavne Francuzsko, Belgicko, Taliansko a pod.). Jazdim hodne a prave s tou Fabiou, lebo chodim sam a ked si porovnam kolko ma to stalo s tym 6-valcom, tak teraz to mam za polovicne naklady (palivo, obutie, prevadzkove naplne, servis). No co, je kriza a aj ja musim setrit. Kolegovci maju zvacsa tiez auta z koncernu, 1.9-ky a viem velmi dobre, ze ta 1.4 sa neda zahambit, obzvlast po uprave softu. Aj napriek tomu, ze mam inu, dlhsiu prevodovku, teda pomalsie sa to rozbieha, tak porazim (cca do 150-160 km/h) VW Golf Plus 1.9 TDi BlueMotion, r.v. 2010. "Preteky" usporiadal kolega-majitel toho Golfu, kedze isiel s mojou fabiou a bol z nej prekvapeny. Ale o tom to neni, aj tak jazdim prevazne dialnice 130, aj cez nemcov. To auto ide, ide a ide, kilometre pribudaju a ja menil len tie zakladne veci (tento rok 90 000 km, menil som rozvody, 1x sada kotuce a platnicky, 2x lozisko kolesa, x-krat olej a filtre, cakaju ma svetla...). Co viac dodat... Je to robotnik. Ze je hlucnejsi motor? Mam radio s USB, pridam na hlase. Este mi doma doziva Octavia, ta dostava vsak uz len tie nutne veci. Jej mi je tak nejako luto pustit, lebo sa nou jazdia kratke trasy (10+10 km kazdy den) a ona ma priemernu rocnu spotrebu 5,1 l/100 km. Je uz hnusna, dobita, oskriabana, ale zvacsa ide, aj ked uz obcas serie nejake to relatko, chcipacia klapka, predna naprava, tlmice, aj cerpadlo uz skapalo...Ze niekde ostane visiet neriesim, do hodiny to ma mechos na dielni.

Ostat s autom niekde vo svete na dialnici stat... Hmmm, draha zalezitost. Preto ta 1.4-ka. Lacne auto, lacny servis, nizke prevadzkove naklady a dokaze aj pobavit. Tak preco to menit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...