Pavelllnemeccc Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 uf,sem si oddychl,.děkuji za odpověd a ještě jeden dotaz,svítí mi kličky v interieru a ty červené světýlka na stropnici ale vnitřní osvětlení ne,.může to bejt něco jiného než komfortní jednotka?díky moc:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 23. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2015 Ahojte prosim vas muzete me nedko napsat jakou teplotu spinaciho cidla ventilatoru si dat do chladice tak aby fungovala jeho ochtana pred prehratim? zde jsem nasel nejake teploty ale nevim jake presne zvolit pomuze nekdo zkuseny? http://tuning-individual.cz/eshop/motor-thermo-spinac-chladice-c-2398_6515.html v aute mam termostat wahler na 87stupnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 U 2,5 to vůbec neřeš, má vrtuli na klíňáku a vždycky se uchladí i nejvetším vedru. Přední elektrický ventilátor je hlavně na klimu. Pokud se Ti 2,5 přehřívá a viskospojka na vrtuli i termostat je v pořádku, je něco velmi špatného na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 nene tam jde oto ze to chci mit o nic vice nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 Já se taky bojím v létě co to udělá má 1.9ku taky visko se točí pořád. Ted jsem měnil termostat originoš a klidnou jízdou mám 97°C dle vagu tak sem zvědav v létě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 To Honza: ale ten přední elektrický větrák je na klimu jsem Ti říkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 To SUP1: no jasne ale sak cemu to vadi ? dam to pred diody a tim padem bude fungovat jak na chlazeni pres teplotni cidlo na chladici tak i na prehrati klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 (editace) To Pavska: tobe drzi motor v zime 97? ve kterem kanale a kterem bloku? mrknu se na svuj Editováno: 24. Prosinec 2015, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 JanSuperb no ted po výměne termostatu jo, předtím podle vagu max 79 při zátěži. Ted normální jízdou to kolísa od 90 do 97. Já si tomeřel přes vag s psk sem našel na cliatroniku kanal 45. je to udaje z palubovky čidlo teploty. podle vagu sedí teplota s motorem, Na climatroniku zmačkneš najednou econ+modr. tlač (teplota - ) + ventilator šipka dolu, pak tlč. na teplotu + - vybíraš kanaly 45 kanal je udaj ručičky na budikách krasně vidíš jak voda má 72°C a ručička na budíkch je na 90 . ale behm jízdy fak se klidne dostanu na tech 97 to bylo na dálnici a rychlost 140. Nebo když jedu večer srnek jak prase tak jedu na 4ku 80kmh a taky teplota 94°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 tyjo musim zitra vyzkouset a uvidim kolik mam ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 (editace) Já právě nechápu, proč to chceš dělat, když na 2,5 je chlazení vymyšleno dobře a funguje to Leda že bys chtěl denně jezdit drifty nebo čtvrtmíli na čas Editováno: 25. Prosinec 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 (editace) Tak po jizde 50km po rychlostce a dalsich 70 km ve meste me byla teplota stale na 90 stupnich teda podle toho climatroniku Editováno: 27. Prosinec 2015, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Tak to je dobré. Dřív jsem si myslel že když to vylezlo na budíkách na 90 že to i má ale houby voda měla 72 a při zátěži max 79. Ted po výměně termostatu taky + / - 90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 Chlapci to že teplota vody měla při bežném plně zahřátem motoru 72 stupnu je znamka toho že je Ko termostat nebo čidlo teploty chladiva.Ostatně mením oboje automaticky s rozvodama pač ty čidla jsou dnes vesměs všechny 13 let stara. No a k chlazení...ventilator elektricky není pouze na klimu jak tu nekdo sáhopevně tvrdí ale je i na chlazení normálního okruhu když vypadne visco či samotné visco nestíhá,pak se dle teploty kapaliny přidává ve třech rychlostních modech i tento elektrický větrák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 Satas a je mozne tedy nejak vyzkouset pomoci obelhani nejakeho cidla ty 3 rychlosti toho ventilatoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rene85 Vloženo 7. Duben 2018 Sdílet Vloženo 7. Duben 2018 Dobrý den, Mám supa 2.5 Tdi potrebuju radu jestli by jste byli tak hodný mam ho 2 mesice a jeste jsem neudelal rozvody ale chystam se na to dalsi tyden. Ale od vcera mi ukazatel teploty neklesl pod 90stupnu ani po cele noci kdyz vychladl. Naopak kdyz jedu tak stoupa az ke 100. Dolil jsem vcera vodu litr protoze chyběla. Porad te mi prosim nevim si rady. Děkuji René Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.