Přejít na obsah

PowerBox


Doporučené příspěvky

Včera jsem potkal kámoše a ten mi uplně básnil o PowerBoxu. Říkal, že je to naprosto úžasná a super věc a že kdyby on měl fábku, tak to do ní hned dá. Mám motor 1.9 TDI-PD. Co si o tom myslíte? Můžete sem plácnout nějaký info? Výhody, nevýhody. Vím že se to zapojuje před řídící jednotku. Prej jí to nějak oblbuje, či co. Je to zdravý pro motor? Asi moc ne, co? Díky za pomoc :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro motor je to moc zdravý... :smich::smich::smich: stojí to za ho..o, zkresluje to některý údaje, který jdou do řj motoru a ta potom třeba přidává moc paliva, používá jinej diagram vstřiků a podobně (může se třeba propálit píst, poškodit vstřiky atd). Někde tu o tom bude dost textu... :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono zalezi na tom, jakej powerbox... Ty jednodussi jen falsuji data z jednotky, ty "lepsi" meni diagramy.

V kazdym pripade te kamarad bud nema rad nebo je to (promin) vul, co tomu vubec nerozumi.

Proste a jednoduse od powerboxu ruce pryc, nebo te velmi, velmi pravdepodobne ceka draha oprava na hardwaru motoru, jak rikal OloZX6R. Tech pripadu jsou stovky, ne-li tisice.

A kdyz jsem u tohoto tematu - jen strucne - AutoBild (myslim, ze to pak prevzal i AutoTip) provedl zkousky chip tuningu (vse az na vyjimku od renomovanych znacek) u auta s DPF (Golf 2.0 TDi DPF) a vysledna mereni vzdycky (!) vedla (driv nebo pozdeji diky zvysene teplote vyfukovych plynu) k destrukci filtru! No a to je pak bratru za par desitek tisic tvrdy cesky meny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono zalezi na tom, jakej powerbox... Ty jednodussi jen falsuji data z jednotky, ty "lepsi" meni diagramy.

V kazdym pripade te kamarad bud nema rad nebo je to (promin) vul, co tomu vubec nerozumi.

Proste a jednoduse od powerboxu ruce pryc, nebo te velmi, velmi pravdepodobne ceka draha oprava na hardwaru motoru, jak rikal OloZX6R. Tech pripadu jsou stovky, ne-li tisice.

A kdyz jsem u tohoto tematu - jen strucne - AutoBild (myslim, ze to pak prevzal i AutoTip) provedl zkousky chip tuningu (vse az na vyjimku od renomovanych znacek) u auta s DPF (Golf 2.0 TDi DPF) a vysledna mereni vzdycky (!) vedla (driv nebo pozdeji diky zvysene teplote vyfukovych plynu) k destrukci filtru! No a to je pak bratru za par desitek tisic tvrdy cesky meny.

ten článek je naskenovanej tady: http://forum.autorevue.cz/viewtopic.php?t=6788

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...