tomasmu Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 (editace) Po vymene vahy vzduchu a prepinacieho elektrickeho ventilu mi vzdy po vymazani chyby cez VAG vyhodi po asi 20 km tuto chybu: Adresa 01: Motor Labely: SVO\038-906-019-AVF.lbl Řídící jednotka: 038 906 019 KD Díl: 1,9l R4 EDC G000AG 4897 Kódování: 00001 Dílna #: WSC 00028 VCID: 63C1ABBFDBC5 TMBBU63U559087198 SKZ7Z0D2727179 1 Fault Found: 19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena P3130 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 1 1 0 0 0 Neviete cim to moze byt. Pred tym to nerobilo. Auto.ide normalne len kontrolka stale svieti. Editováno: 9. Prosinec 2012, autor: tomasmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifko Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Zkousel jsi se divat do sani na egr jak je spinavej?rikas ze auto jede normalne,na jakem je to motoru?nepraskla ti tam pri manipulaci nejaka podtlakova hadicka,ktera ovlada egr?ikdyz ten je elektricky ovladanej,nevim co vic,o PD motorech zatim stradam informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 (editace) Když je to v sekci motor 1.9TDI tak to asi bude na motoru 1.9TDI. Editováno: 5. leden 2013, autor: žralok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Mám stejnej problém,psal jsem to do oct 1,nechtěl jsem zakládat nové téma.Ja zatím jen vyčistil EGR asi 1mm nános.Čekám na poštu N18 a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 (editace) Tak jsem dnes vyměnil N18 a odpojil aku tak na minutu ,ale už při prvnim startovaní kontrolka svítí dál.Jak to ,že po odpojení aku se to nesmaže?Asi to budu muset jít smazat do servisu ,protože kabel nemáma kdyz si koupím kabel,tak není k němu soft. Editováno: 5. leden 2013, autor: tim 35 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopcemm Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 Myslím že baterka musí být odpojená déle jak dvě hodiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Děkuji ,zkusim to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Nepomohlo to ani za 5 hodin,tak až bude cas zajdu do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Tak jsem jel ráno do práce a svítila kontrolka motoru celou cestu.Jedu dom nastartuju a ejhle nesvítí,jen doufám,že neodešla žárovka,to uvidím ráno až otočím klíčkem ,ale když jsem dojel dom stoupla mírně spotřeba a mákl jsem na tu trubku pod EGR a takovou radost jsem z popálené ruky ještě neměl,tak jsem si mákl ještě jednou.Předtím ta trubka byla jen lehce vlažná, a ta spotřeba je logická když auto saje teplý vzduch.Závada byla ve vadném ventilu N18-to bych neřek ,že se muže taková blbost porouchat.Tak takhle si nějak představuji debatu,má to začátek i štastní konec . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 kontrolku zistis tak ked otocis klucik zapnu s akontrolky ked zasvieti a zhasne je ok ... pripadne ostane svietit ... ale to znamena ze je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.