maxop Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Zdravím páni a prosím o radu, názor: Fabia I, 1,9TDI r.v.2002 Bol som v neautorizovanom servise kde mi vymenili predné silenbloky. Dali mi tam tie plné zo Seatu. Po výmene mám tieto 2 problémy: 1.auto vŕzga, hlavne v zákrutách a väčších jamách /tyčky stabilizátora???/ 2.pýta si viac otáčok. V meste som jazdil na 4-ke, cca 57-58km/hod na cca 1800 otáčkach. Po výmene silenblokov na 4-ke pri 1800 otáčkach auto "plače", musím pridať na cca 2000 otáčok, čím sa mi zvýši rýchlosť na cca 62-3km/h. Mali ste niekto už takéto problémy, a hlavne čo s tým? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 (editace) To že ti vrže,to je možné. Mrknul bych na uložení stabilizátoru. Te druhé otázce moc nerozumím. Tak potom ti auto přibržduje ne? A na stejnou rychlost cos jezdíval musíš víc šlapat na plyn čímž se ti zvednou otáčky ne? Editováno: 12. Prosinec 2012, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxop Vloženo 12. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Mirek 835 dík za odpoveď. Asi som tú moju otázku dobre neformuloval. Auto asi pribrzďovať nebude, len si pýta väčšie otáčky, a keď pridám trochu plynu aj sa zvýši rýchlosť. Jednoducho od toho okamžiku ako mi vymenili silenbloky, tak na 3-ke a 4-ke je mu 1800 otáčok málo a pýta si viac plynu, alebo preradiť na nižší stupeň. Už 1900 otáčok je fajn. To je ale v meste cca 60-61km, čo je na pokutu. Pri starých silenblokoch /tie deravé/ na 3-ke a 4-ke 1800 /aj 1700/ otáčok v pohode. Teraz musím jazdiť po meste na 3-ke, predtým na 4-ke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Jasně chápu o co se ti jedná,ale nechápu jakou souvislost mají silentbloky nápravy a tvůj problém. To spolu nemůže souviset! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxop Vloženo 12. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Áno, nemusí to spolu súvisieť, ale je to poriadna náhoda!, že to začalo práve po výmene silenblokov. Týmto sa len chcem uistiť, že tieto plné silenbloky čo mi vymenili to nemajú za následok. Niekde som totiž čítal /už po výmene/, že na diesle sa plné silenbloky neodporúčajú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 To bude tak že tie plne cupracke silembloky sa tam moc nehodia prenašaju rezonaciu motora tak musi jazdiť na vyšich otačkach ako ked tam boli klasicke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Vážně? Já myslel že pro tdi jsou ok. Jen pro benzínáky špatný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.