Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím páni a prosím o radu, názor: Fabia I, 1,9TDI r.v.2002

Bol som v neautorizovanom servise kde mi vymenili predné silenbloky. Dali mi tam tie plné zo Seatu.

Po výmene mám tieto 2 problémy:

1.auto vŕzga, hlavne v zákrutách a väčších jamách /tyčky stabilizátora???/

2.pýta si viac otáčok. V meste som jazdil na 4-ke, cca 57-58km/hod na cca 1800 otáčkach. Po výmene silenblokov

na 4-ke pri 1800 otáčkach auto "plače", musím pridať na cca 2000 otáčok, čím sa mi zvýši rýchlosť na cca 62-3km/h.

Mali ste niekto už takéto problémy, a hlavne čo s tým? Dík.

To že ti vrže,to je možné. Mrknul bych na uložení stabilizátoru. Te druhé otázce moc nerozumím. Tak potom ti auto přibržduje ne? A na stejnou rychlost cos jezdíval musíš víc šlapat na plyn čímž se ti zvednou otáčky ne?

Upraveno od Mirek 835

  • Autor

Mirek 835 dík za odpoveď.

Asi som tú moju otázku dobre neformuloval. Auto asi pribrzďovať nebude, len si pýta väčšie otáčky, a keď pridám trochu plynu aj sa zvýši rýchlosť.

Jednoducho od toho okamžiku ako mi vymenili silenbloky, tak na 3-ke a 4-ke je mu 1800 otáčok málo a pýta si viac plynu, alebo preradiť na nižší stupeň. Už 1900 otáčok je fajn. To je ale v meste cca 60-61km, čo je na pokutu. Pri starých silenblokoch /tie deravé/ na 3-ke a 4-ke 1800 /aj 1700/ otáčok v pohode. Teraz musím jazdiť po meste na 3-ke, predtým na 4-ke.

Jasně chápu o co se ti jedná,ale nechápu jakou souvislost mají silentbloky nápravy a tvůj problém. To spolu nemůže souviset!

  • Autor

Áno, nemusí to spolu súvisieť, ale je to poriadna náhoda!, že to začalo práve po výmene silenblokov. Týmto sa len chcem uistiť, že tieto plné silenbloky čo mi vymenili to nemajú za následok. Niekde som totiž čítal /už po výmene/, že na diesle sa plné silenbloky neodporúčajú.

To bude tak že tie plne cupracke silembloky sa tam moc nehodia prenašaju rezonaciu motora tak musi jazdiť na vyšich otačkach ako ked tam boli klasicke.

Vážně? Já myslel že pro tdi jsou ok. Jen pro benzínáky špatný.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.