Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

majtik: mám podobný nájezd jako ty cca 15 až 20 tisíc za rok a upřímně o naftě jsem ani neuvažoval. Mám objednané RSo v benzínu. Neříkám, že je nafta špatná několik jsem jich měl, ale je fakt, že je oproti benzínu nudná a nekultivovaná. Jediné co je na ni dobré je krouťák a relativně dobrá spotřeba i u řidiče, který moc nepřemýšlí, je prostě ohleduplnější. U benálu musíš trošku víc přemýšlet a umět s tím, nebo nemusíš ani jedno pokud je ti fuk za kolik budeš jezdit. Nicméně mám firemní 1,2TSI 66 kW a manželka má Rapida 1,2 TSI 77kW, delší trasy kombinace město, okresky s přehledem od 5,2 do 5,5.

Když si vezmu můj příklad porovnání RS benzín vs nafta tak jednoznačně benál, požitek z jízdy úplně někde jinde, slabší motor a to relativně o dost, nafta (motor) je dražší o 17 tisíc což by se mi vrátilo tak cca za 2 roky to, ale neřeším, ale co by mě fakt s prominutím sralo je, že má RS dva výfuky na každé straně auta a u nafty je jeden imitace což v zimě musí vypadat opravdu na úrovni když auto nastartuju a kouří se pouze z jednoho výfuku, to je na ostudu.

Editováno: , autor: Ramses
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drive mode selection je ve spojeni docela na nic. Rezim sport je to same jako pakou volba S. U drive selection ti na sport na vic vice ztuhne volant. Efekt na motor stejny jako pakou S. Ve mode selection je jeste volba Eko. Ta pokud jedes s kopce sama vyrazuje na neutral a na vic nejak ekonomicteji ridi klimu. V podstate drive mode nepoizivam. U manualu to nejaky smysl melo tam ta volba Sport nyla zajimava. Tady ji navolis pakou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mejtik ne! Muzes si nastavit pouze toto:

Individal:

Rizeni : normal/sport (tuhzi posilovac)

Pohon : normal/sport/eko. Neco jako D/S/E (pri E vyrazuje na N)

Klima: normal/eko

Voice: dlohodobou jsem mel 7.3 ja na spotrebu nejezdim pac mne nezajima a jezdim docela sportovne a mimo rychlostni limity :) Tady tech 5.0 jsem jen obetoval jizdu ze si vyzkousim kdybych jezdil jako cepickari:) tj klidnou vyletni jizdu bez cesteho predjizdeni s dodrzenim limitu 90km/h.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyt jo ... Jebat spotrebu, auto mam abych si uzil jizdu a zablbnul, obcas to pekne tocil. Citil tlak pri akceleraci atp. Kurna zijem jen jednou :) Mam ty prachy prochlastat nebo dat napit autu ?

Koukám, že jsi také jezdil v 1.9 TDI, zkus tedy prosím schválně porovnat zážitek z těchto 2 oktávek ? Hodnotíš přesednutí k DSG a TSI jako jednoznačné plus ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.9/77kw podle mne jeden z poslednich kvalitnich dieslu a drzaku, kterym nedela problem najet 500tis km.

Jezdily pekne lepe nez dnesni 1.6 kterou sem mel parkrat pijcenou a moc jistot v predjizedni mi nedavala jako puvodni 1.9.

Problemy dieslu: male spektrum vyuzitelnych otacek, vetsi vybrace, volant, pedaly, no a pak ten karle-karle zvuk a vetsi hlucnost, nemoznost si vychutnat radio ve vyssich rychlost.

Vse dobry a apokojenost az o doby kdy jsem se presednul do benzinu.

Mel jsem nejdrive 1.4/103 v manualu. Najednou strela jak blazen, vykon od spodu az po cervene pole otackomeru, klid, zadne vybrace, vetsi pocit pohodli, maximalku yem z ni vymacknul 240.

Ted od cervna jsem si dopral DSG a vyssi vykon na 110kw. Nemuzu rici ze bych pocitil vetsi vykon. Pocit z jizdy je diky DSG jiny jelikoz neni tak pod kontrolou a i kdybych radil manualne tak tu mam 7 rychlosti takze rozlozeni je uplne jine a hlavne naprosto kratka jednicka oproti klasice. Ale ja sem za DSG rad. Ted mne nejak i vice rizeni bavi, mene stresu, mensi unava, muzu psat za jizdy smsky :) proste vubec mi to mackani spojky a kvedlani pakou nechybi. Ja volbu nemusim cinancne resit muzu si vzdy vybrat diesel nebo benzin a uz sem podruhe volil benzin a pokud tu ta moznost bude zase si ho zvolim.

Nevyhoda benzinu je ze pokud s nim budes jezdit jako prase gak to proste papa vice nez stejnym prasecenim diesel. Ale ty ostatni vyhody tu obcasnou vyssi spotrebu vyvazi. Da se s benzinem jet usporne v podstate i za 4.8 co se mi u manualu povedlo. Ale vono to hlavne tak jezdit cliveka nebavi. Mam pod zadkem 110kw a 250Nm tak s tim nebudu jezdit jak s trabantem:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem třeba z té spotřeby celkem rozčarován, čekal jsem že se přiblížím udávaným hodnotám a zatím nic.....najeto 2500km. A to jezdím předpisově a s lehkou nohou

 

edit: ale nemám tutu kombinaci dsg+1,4tsi v oktávce

Editováno: , autor: Voice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, díky za cenné info, asi bych objednával Style s nějakou takovou výbavou: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/71323710

Je něco, co se ještě vyplatí připlatit a naopak něco je zbytečné ?

 

Neviem ci som to prehliadol ale mas tam adaptivny tempomat? Ja ho mam  a nedam nan dopustit a pri DSG to musi byt este lepsie. Podla mna sa oplati priplatit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, díky za cenné info, asi bych objednával Style s nějakou takovou výbavou: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/71323710

Je něco, co se ještě vyplatí připlatit a naopak něco je zbytečné ?

 

To je strašně těžko říct co je a co není zbytečně, každému sedí něco jiného na to není univerzální odpověď. Hlavně si tam dej to co vyhovuje tobě a nenech si do toho kecat.

PS: další modrá Race :kol-28: , barva super taky jsem nad ní hodně uvažoval, ale jak vidím kolik lidí si ji teď dává tak jsem rád, že jsem se nenechal nalomit a dal jsem bílou metalicou Moon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim na jak dlouho chces mit auto, ale mozna bych k radiu pridal DAB.   A pak tedy u kombi ocenuji mezipodlahu v zavadelniku, uklidis do ni ledacos, deku, destnik, prepravku, kompresorek atp a kufr mas porad ciste uklizeny.

Resil si tu porad spotrebu, tekze netusim proc padla pod volantem k DSG, to ma cenu pokud si chces rychleji zařádit, zablbnout na okreskach atp. ale budiz ten priplatek neni velky, ale pravdepodobne to vyuzijes jen prvne ze si to budes chtit vyzkouset a pak se stejne nechas vozit automatem.  mmj rucne radit muzes i pakou.  S padlama musis mit obe ruce na volantu a tak ja treba vubec nejezdim.. Jinak si myslim ze je to rozumne konfigurace, bez zbytecneho vyhazovani penez za technologie ktere se vyuzijou jen obcas.   Jinak adaptivni tempomat je v kombinaci s DSG hezka hracka.  Ale ten priplatek neni malej, v pripade ze to platis ze sveho.   Podtstne ficury v aute mas, myslim ze dobry, je tzreba na to s rozumem, clovek by chtel ledacos, a pak zjisti ze to byly vyhozeny prachy nebo by se bez toho dalo zit.   

Nejsem si jisty tim alarmem, netusim jak k tomu pristupuji pojistovny kdyby tam nebyl, ale vice mene to podle nicemu nezabrani, kdyz to auto budou chtit ukrast tak ho podle mne uradnou i s nim.

 

Pak je jeste dobrej Sunset  ... kvuli teplu hlavne, ale ten bych si tam uz asi nedal a vyresil to folii,  Sunset se mi proste zda malo zatmaveny, ideal je 20% propustnost a Sunset ma 40%

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ked som kupoval Octaviu tak som mal veci kt. Som chcel aby aj nové auto bolo výrazne lepšie ako to predošlé kedže ho chcem užívať maximálne dlhu dobu a neskôr sa tie veci nedajú dorobiť, resp. je to príliš drahé...

Aut. Klíma, xenony, adap. Tempomat a parkovacie senzory.

Sunset mam a zdá sa mi dostatočne zatmaveny, respektíve neviem či mam nieco zle nastavene ale v spätnom zrkadle vidieť toho o dosť menej aj ked som vypol aut. stmievanie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenze radost z DSG byva vetsinou na ukor vybavy.

Ono kdyz vemes dsg+xenony+adap.temp tak to razem hodi 100 tis navic. Coz si kazdej dovolit nemuze. Ja bych treba nebyl schopen dat ten priplatek za xenony atp. Je to o prioritach. Pro mne je dulezity u auta motor, klima a dsg. Zbytek se da ozulit. Ono se tezko radi, tedy radi se velmi dobre, jelikoz ja ty rady nemusim platit ale ten komu je razeno ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj praci mam dobrou, cas si ridim sam, dneska jsem si dal home office :)  To ze to neplatim my ale mysleni nerozhazuje tak, jak bych uvazoval kdybych si auto mel koupit. Premyslim stejne.  A i u firemniho vozu musim, kdyz mam financni limit na konfiguratoru treba 640 tis. Takze tam taky musim hoodne premyslet a kombinovat co si do auta dam a co ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenze ted priplatek v me mzde je k cene auta tak malej, ze kdybych mel v tom poplatku zaplatit to auto tak mi to potrva 33 let :)   takze tuhle smesnost bych sem moc netahal. Ale jak rikam neupira mi to nazor jak bych uvazoval kdybych to mel platit ze sveho, vim za co bych byl schopen ty penize utratit a za co ne. A kdybych mel byt uprimny pravdepodobne bych si nekoupil skodu. Pro me domaci potreby je auto jen aby mi neprselo na hlavu a bych se premistil z bodu A do bodu B.

Ackoliv mam na velmi pekne auto, nedal bych to do toho. Spis Vam by se dalo rici zavidim tu ochotu dat tolik penez do auta.  :)  ja bych na to koule nemel. To ty prachy radsi nekam investuji aby mi nejak vydelali a ja mohl v 55 do duchodu a odpocivat :) dele delat opravdu nechci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já nemusím brát zrovna škodu, ale oktávku mám v 2. generaci a byl jsem spokojenej, ale je to 8 let, co jsem auto kupoval, nesleduji trh s auty, tak mi klidně poraďte, jaké jiné auto za maximálně stejnou, ale spíš nižší cenu v podobné výbavě koupit. Podmínkou je ale automat a velmi podobný prostor v kufru, jelikož to je tak akorátní prostor, kam se složí věci na dovolenou - v létě ( stany, kufry, spacáky, lednice ), v zimě ( 4 lyže, lyžáky, kufry ). A jelikož je auto fakt špatná investice a jeho cena klesá hlavně v prvních letech, tak bych rád, aby mi ideálně vydrželo bez nějaký razantních drahých oprav aspoň těch 10 let - proto jsem vlastně diskuzi o motoru a dsg založil.

Editováno: , autor: majtik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...