Přejít na obsah

Řazení S1 motor BSV 5.kv


Stifko

Doporučené příspěvky

Jde mi blbě řadit 1. a 2. rs při studeném motoru,vyměnil jsem olej a přidal aditiva do převodovky,trochu se to zlepšilo,ale zanedbatelně.Jak je to zahřáté,tak jde řadit lépe.Spojka bere už dost nahoře a při podřazení a sešlápnutí plného plynu celé auto zaduní na dvě sekundy.Z 90% je v haji dvouhmota a už je v háji asi i přítlačák a málo vypíná,ale proč na to má vliv teplota oleje?Teď otázka,spraví se tuhost řazení těch prvních dvou nejtvrdšich rs?Ostatní kvalty i R jdou krásně,výměnou spojky?

Editováno: , autor: Stifko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jenže já mám v hájí i setrvak,takže mě spojka po slevě bude stát 11500Kc od LuKu,3500 by bylo momentálně přijatelnější.Jak mrzne tak je to v hájí.Snad to ještě nějakou dobu vydrží.Ale setrvak už o sobě dává dost vědět při akceleraci a i na volnoběh už není auto úplně v klidu a lehounce sebou pocukava.U podelneho motoru je to cejtit asi víc jak u pricnejch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takže nové aktuality.Vada spojky vyloučena.Řazení 1. a 2. rs přisuzujeme synchronu,nejsem první s tímto problémem.Vypínání spojky je normální a jde pouze o pocit že zabírá nahoře.A viník dunění je buď vnitřní kloub,levý má větší vůli jak pravý,odhadem tak 1-1,5mm,nebo vstřiky.Až se dostanu na plánovanou diagnostiku,tak budu chytřejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...