Stifko Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 (editace) Jde mi blbě řadit 1. a 2. rs při studeném motoru,vyměnil jsem olej a přidal aditiva do převodovky,trochu se to zlepšilo,ale zanedbatelně.Jak je to zahřáté,tak jde řadit lépe.Spojka bere už dost nahoře a při podřazení a sešlápnutí plného plynu celé auto zaduní na dvě sekundy.Z 90% je v haji dvouhmota a už je v háji asi i přítlačák a málo vypíná,ale proč na to má vliv teplota oleje?Teď otázka,spraví se tuhost řazení těch prvních dvou nejtvrdšich rs?Ostatní kvalty i R jdou krásně,výměnou spojky? Editováno: 20. Prosinec 2012, autor: Stifko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 Zkusil jsi namazat táhla řazení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifko Vloženo 20. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 (editace) nene,nezkousel jsem to,to by mohlo byt zase neco do plusu,ale radicka chodi krasne lehce Editováno: 20. Prosinec 2012, autor: Stifko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 Tak já nevím. Psal jsi, že když je to zahřáté tak ti jde řadit líp. Olej má nějakou viskozitu a když je teplý, tak je tekutější a proto ti jde řadit líp. Namaž ty táhla a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifko Vloženo 20. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 ten olej je jasnej,proto nevim jestli na to bude mit vliv nova spojka.Zkusim ta tahla a pak budem pokracovat dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 nepíšeš koľko máš nabehané,ale to zaberanie spojky vyzerá,že odchádza na odpočinok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Táhla se mažou zespoda auta nějaký dekl odkrytuju nebo musim rozebrat stredovi dekl kolem šaltrpáky? Zatim m ito nic nedělá vše jde krásně :-) Ale pro zichr kdyby to bylo nutne :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifko Vloženo 21. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 tahla jsou zvrchu na prevodovce.Nabehano ma nevim kolik,auto ma 208tis,ale 200 jedna spojka asi nevydrzi,takze tipuju ze je pomalu cas na vymenu dalsiho kousku,chjo,to bude penez zase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phate Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Spojka od LUKu stojí 3,5k, já třeba setrvák nedělal a drží už 230k km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifko Vloženo 29. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Jenže já mám v hájí i setrvak,takže mě spojka po slevě bude stát 11500Kc od LuKu,3500 by bylo momentálně přijatelnější.Jak mrzne tak je to v hájí.Snad to ještě nějakou dobu vydrží.Ale setrvak už o sobě dává dost vědět při akceleraci a i na volnoběh už není auto úplně v klidu a lehounce sebou pocukava.U podelneho motoru je to cejtit asi víc jak u pricnejch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phate Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Tak to bude drahá sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifko Vloženo 29. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Takže nové aktuality.Vada spojky vyloučena.Řazení 1. a 2. rs přisuzujeme synchronu,nejsem první s tímto problémem.Vypínání spojky je normální a jde pouze o pocit že zabírá nahoře.A viník dunění je buď vnitřní kloub,levý má větší vůli jak pravý,odhadem tak 1-1,5mm,nebo vstřiky.Až se dostanu na plánovanou diagnostiku,tak budu chytřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phate Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Vstřiky by spíš cvakaly než duněly ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifko Vloženo 29. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Ten zvuk nedělájí vstřiky,ale motor když mu tam jde jinak paliva než požaduje,tak jeden válec hapluje,je to jedna z variant,přikláním se spíš k tomu kloubu.Když nešlapu plnej od 0 tak to není poznat ani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.