callder Vloženo 23. Prosinec 2012 Vloženo 23. Prosinec 2012 (editace) Ahoj, Snazim se identifikovat zvuk v motoru.. ten zvuk je slyset kdyz je motor zahraty a pokud nejakou dobu je jen zastaveny na neutral. Objevi se divny cvakani. Kdyz pridam plyn zvuk vymizi na chvilku. Tipuji to na zdvihatka co si o tom myslite? Motor uz ma neco najeto jedna se o motor 2.0 tfsi. Pri jizde to slyset neni pri vytoceni taky ne. auto jede normalne Diky za rady prilohy_7988.zip Hlas 001.mp3 Hlas 002.mp3 Editováno: 23. Prosinec 2012, autor: callder Citovat
pitrspet Vloženo 23. Prosinec 2012 Vloženo 23. Prosinec 2012 Čau, něco najeto je teda opravdu přesný údaj ,ale může to dělat vytahaný řetěz rozvodu vačkového hřídele + jeho napínák, nebo probroušený zdvihátko vysokotlakého čerpadla. Po rozdělání doporučuji vyměnit vše, je to ve stejným místě. 1 Citovat
jakub benes Vloženo 23. Prosinec 2012 Vloženo 23. Prosinec 2012 jestli to dela pouze po chvilkovem stani na volnobeh, tak bych to videl na cvakani od pohlcovace vyparu z nadrze. Ale podle zvuku z nahravky se to da vazne tezko poznat. Citovat
callder Vloženo 23. Prosinec 2012 Autor Vloženo 23. Prosinec 2012 Auto ma 250tisic najeto. No a cca kolik by mohla stat oprava at uz cehokoliv co jste pdali? Citovat
pitrspet Vloženo 23. Prosinec 2012 Vloženo 23. Prosinec 2012 (editace) Tak to je dost. Materiál cca 3000,- + práce. Když nebude poškozená sací vačka od toho propadlého zdvihátka vysokotlakého čerpadla, jsou tam dva druhy A to je celá vačka, B jen mezikus na konci vačky. Záleží co tam máš. Editováno: 23. Prosinec 2012, autor: pitrspet 1 Citovat
callder Vloženo 23. Prosinec 2012 Autor Vloženo 23. Prosinec 2012 No v servisu mi rikali ze by to meli byt zdvihatka zeaji vule..a ze to nemam resit a vyresit az me to bude stvat. Ze by to nic udelat nemelo.. a pak to kdyztak udelat u rozvodu coz je ua 10 tis km.. a nebo ze by mohlo pomoci dat tam misto 5w30 5w40. Citovat
kokta7 Vloženo 28. Prosinec 2012 Vloženo 28. Prosinec 2012 (editace) koukal si na větrák jestli o něco nedře nebo není v pr? neupadl ti nejty z tepelnýho krytu? jestli máš 10 tisíc do nových rozvodů vyměn je komplet teď.... Editováno: 28. Prosinec 2012, autor: kokta7 Citovat
callder Vloženo 29. Prosinec 2012 Autor Vloženo 29. Prosinec 2012 Me prijde ze to jde od motoru.. prave vetrak bych asi poznal ze dre. Tohle bude ..nevim co;) Citovat
callder Vloženo 29. Prosinec 2012 Autor Vloženo 29. Prosinec 2012 Trosku mi prije jako by to byla nafta.. kdyz to necham nastartovane .. tak po trech minutach to zacne cvakat;). Citovat
jakub benes Vloženo 29. Prosinec 2012 Vloženo 29. Prosinec 2012 to by odpovidalo regeneraci toho zachytavace vyparu, tam to taky necvaka hned ale az po chvilce stani za volnobeh. Bohuzel ten 2.0 moc neznam takze netusim jak to tam funguje Citovat
callder Vloženo 29. Prosinec 2012 Autor Vloženo 29. Prosinec 2012 Hmm:) a to by takhle mohlo cvakat... avnebyla by o tom nejaka signalizace.. a pripadne jak by se to dalo odstranit? 1 Citovat
callder Vloženo 30. Prosinec 2012 Autor Vloženo 30. Prosinec 2012 Potreboval bych nekoho sikovneho. Na opravu.. kdo me nestahne z kuze a neni to jen opravar ktery jedine co dela tak vymenuje dily;). Takze pokud nekdo zna nekoho sikovneho v Praze. Muzete dat info Citovat
trixx Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 dost casto taky cvaka plastove vedeni paliva dole pod podlahou a nebo v motorovem prostoru, kde ta plastova hadice rachta v dalsim plastovym vedeni. Pokud je to dole pod podlahou, staci to zvednuty odkrytovat a dat tam nejakou podlozku. Ta "podlaha" je slyset hlavne zevnitr a pri volnobehu, kdyz pridas plyn, zmizi to. Hlavne je to patrny pri vypnutym radiu a je to zvlastni cvakajici pazvuk. 1 Citovat
fzj Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 2.0 TSI 1.4 TSIJa mam podobny zvuk na O2 FL,RS,4/2012,nabehanych 8700km Myslim,ze je to problem vsetkych TSI motorov Citovat
Hunterkyjov Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 spis od dob FSI na me 1.6 r.v.2005 to dela taky Citovat
Pawouk Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 fzj - jaký problém všech TSI? V tom videu u 1.4 TSI když pominu rachotící rozvody (možná přestavovač),je zvuk standardní - cvakání dělá vysokotlaké palivové čerpadlo. A v dalším příspěvku to podle mě není vodní čerpadlo... Citovat
aXerrr Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 vodní čerpadlo to není určitě, je to originál elektronický Blow off ventil Citovat
Pawouk Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 (editace) fzj,to ano,ale cvakání je stejné,jako u 1.4 TSI,jinak tam něco "zvoní,či píská,nebo jak ten zvuk popsat" - podle autora videa vodní pumpa. Editováno: 17. Únor 2013, autor: Pawouk Citovat
fzj Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 pawouk, podobne videa som nasiel na youtube: VW 1.8 TSI noise,i 1.2 TSI, 1.6 TSI, a mozno to bude ten blow off ventil ako to napisal aXerrr. Citovat
Pawouk Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 fzj - o co ti vlastně jde? 1.6 TSI neexistuje,jen 1.6 FSI a ten nemá žádný blow off ventil... Na tom posledním videu si 1.4 TSI trochu "hvízdne" při prošlápnutí plynu,ale co to má společného s cvakáním při volnoběhu? Ten motor jinak běží a cvaká na volnoběh úplně normálně. Co tam slyšíš ty??? Citovat
fzj Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 prepac,myslel som 1.6 FSI,mne nejde o to cvakanie,to aj mne robi ale o ten klepotavy zvuk Citovat
Pawouk Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Tak otevři kapotu a naslouchej odkud se to cvakání ozývá. Ten přepouštěcí ventil N249 je namontovaný na tělese turbodmychadla. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.