Jump to content

JirikHL

Uživatel
  • Posts

    451
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

JirikHL last won the day on July 18

JirikHL had the most liked content!

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

JirikHL's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

387

Reputation

  1. A nejde spíš o výšku? Jestli nebude zvedat podlahu?
  2. Tak appka konečně jede. Potvrzuji že je o hodně rychlejší. Bohužel nepřidali žádné nové věci... Škoda
  3. By m zajímalo co tam dělá, když stejně ještě prý s nima nemůžou měřit :D
  4. Tyjo tak teď jsem se musel fest soustředit, abych našel rozdíl... I tak si nejsem jistý :D. Taurusy mají (po směru hodinových ručiček) tlustý pruh spojený s tenkým. "jeho" kola mají tenký spojený s tlustým? Ah teď už to vidím... Taurus mají tenký proužek rovný a ty druhé ho mají zalomený. Proto pak je rozdíl v tom spojení po okraji jak jsem psal výše. Nicméně zajímavé, nikdy by mě nenapadlo tohle zkoumat.
  5. Tahle fotka by mohla zajímat @Rapid1.0
  6. Včera jsem to taky viděl na IG. Vypadá to moc dobře... Trochu více záživosti by jí ale slušelo :))
  7. Můžu potvrdit... Mam doma 1.8 vtec v Honde Civic 2007. Co jsem pročítal tak ve své třídě a době jeden z nej motorů... I tak se ale se 104kw a 178nm nemůže rovnat dnešním motorům... Ano, je bezúdržbový téměř, jezdí celkem levně, má zábavnou křivku výkonu, ale ta dynamika při předjíždění, hlavně pokud je v autě více než řidič, je prostě slabá. V porovnání I třeba s tím trivalcem 1.0 působí line. Dnešní turbo motory jsou úplně jinde než atmosféry. Nicméně kolega nespecifikoval vůbec nic na co to auto chce, takže těžko radit.
  8. No pokud bude pouze na ty krátké trasy tak jo... Na kombinovaný provoz je to za mě motor s tutbem. Ten výkonový rozdíl je markantní...
  9. No side assist není to samé jako parkovací asistent. Kvůli parkování jsou senzory i v těchto místech na blatníků. Pokud sis ale automatické parkování nepriplacel, tak ho asi nemáš?
  10. No... Já používám tempomat, nastavím 52 a neřeším...
  11. Pokud parkovací asistent máš, tak po zmacnutni tlačítka by auto mělo začít hledat parkovací místo. Jestli si nejsi jistý, nejjednodušší kontrola je, jestli máš senzory I z boku auta. Pokud ano, tak parkovací asistent je přítomen. Nefunguje ale po zařazení zpátečky. Musíš ho aktivovat tlačítkem, jet pomalu kolem parkovacích míst a když auto vyhodnotí ze je ok, objeví se na displeji tlačítko start. Pak se řídís pokyny v kokpitu. BTW všechno tohle je popsáno v návodu, někdy není na škodu do něj kouknout 😉
  12. @Clerfayt Me šlo o to, že hojně zastoupeny mýtus, i tak to tu kolega popisoval, je zažito, že baterie bude po pár letech ko. Hodně tomu pomáhají články autofora o dojezdu jedné konkrétní Tesly 80km... A to prostě není pravda. Těch 80% je minimum. Takže bude mít více. Samozřejmě že u spalovacího motoru bychom nechtěli, aby se zmenšovala nádrž a zustatkova hodnota elektromobilů bude asi velmi malá, ale když už chceme diskutovat, tak pokud někdo řekne A, mělo by se říkat i B.
  13. Minimálně škoda dává garanci, že po 8 letech bude mít baterie kapacitu alespoň 80%... Takže předpokládám normálně použitelné auto...
×
×
  • Create New...