mio87 Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Takze mam taky problemik, kupil som Fabiu (rv2001) 1,9tdi (74kw). auto dlho stalo a ja som na nom zatial najazdil 100km. a ide o to ze auto ide strasne lenivo. na nizkych otackach do 1800 ot ide svizne ale vyssie uz rapidne straca dych a cim viac stlacim pedal tym slabsie auto pridava. priam az zacne spomalovat. Diagnostika nehlasi ziadny problem. ale co som sledoval mnozstvo nasavaneho vzduchu tak najprv tlaci nejakych 350mg... a potom to este klesa ked pridam.. Ale ked odpojim vahu vzduchu tak riadiaca nastavy fixnich 520mg (cca) a auto taha uz v celom rozsahu otacok... (pri vyssich otackach by malo davat zas viac nez tych 520.??? ci??) Takze stoho vypliva ze je KO vaha vzduchu?? (skusal som ju precistit no ziadna zmena.) LOG som bohuzial neulozil. PS: PF 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 (editace) To je váha na 100% dělalo mi to taky. Škoda že nejsi od OV mám tady jednu, která jede na 90%, by jsme to prubli. http://www.cc-autodily.cz/meric-hmot-nas-vzduchu Editováno: 1. leden 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio87 Vloženo 1. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Vdaka za odpoved .. No to aby som zacal zhanat... (tych cc-autodiely neobjednavam koli brutalnemu postovnemu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Já zase ano, mám tam 10% slevu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Určitě to bude váhou. Byl jsem na tom stejně. Když jsem odpojil váhu tak to jelo líp jak s ní. Na otestování jsem si půjčil ze strejdové Octávky a po nasazení to jelo jak z praku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 odboj vahu a dej tam BAV21 a nazdar opraveno a pridan vykon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Případně jde použít i BAV20 Je ale potřeba ještě zaslepit EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 no ta bav20 se mi moc neosvedcila 21 je uplne jinej chip jj EGR se zaslepit muze ale neni to nutnost. kazdopadne tohle je nejrychlejsi reseni problemu a jestli rad rychlejsi jizdu tak ti zarucuju ze tam ta dioda i zustane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Rozhodně ta BAV21 je lepší. O tom žádná. Mám auto nachipovaný s váhou takže pokud váha neodejde tak do toho vrtat nebudu. Jak se to pos**e tak okamžitě nasazuju BAV21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio87 Vloženo 5. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2013 No EGR zaslepeni nemam (stacilo by odpojit a zapchat privodnu hadicku do EGR?) A je to urcite zaujimave riesenie ako usetrit na vahe vzduchu pomocou tych odporov (diod). ale nestupne zas spotreba? ked mu bude pustat viac vzduchu? Samozrejme nie pri porovnani z pokazenou vahov. a uz som obehal vsetky elektra a nikde nic... a Eshopy min 3€ postovne to je trochu moc za 0,02 centovu vec... neviete nejake elektro na zapade slovenska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Spotreba nestoupne vubec toho se bat nemusis, no kdyby si byl cech tak ti poslu nekolik elekter co to maji Nestacilo EGR ventil musis i ucpat u tebe to nepujde softwarove budes muset klasicky po staru pliskem, nekde na forku je navod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 je to na 100% váha vzduchu, tiež som s tým mal problém. Dal som si ju vypnúť v SW a tiež rovno nachipovať. Bol to markantný rozdiel vo výkone s pôvodných možno 70hp na skoro dvojnásobok :-) Diódu som skúšal ale neosvedčila sa mi, v nízkych otáčkach do cca 2000 motor robil sprostosti, klepali mi ventily, padaly otáčky k 600 a podobne...zato v maximálnom výkone to bola lahôdka, to hej :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio87 Vloženo 7. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2013 (editace) Takze doteraz som jazdil z odpojenou vahou vzduchu nakolko po zapojeni sa auto ani na 100 nevedelo rozbehnut,A zohnal som diodku ale 1N4007.. . Po zapojeni klesla spotreba i o dobre 2 litre predtym som sa pod 7L nedostal a turbo ked sa rozbehlo.... hotova raketa.... no ale neslo to bezproblemovo. Pri rozbiehani som mu musel pridavat poriadne plyn aby nezdochlo a spravalo sa to ako keby vynechaval motor. Nakoniec sa kupila nova vaha vzduchu. a vsetko ide ako ma.. Editováno: 28. Srpen 2013, autor: mio87 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.