Přejít na obsah

mio87

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 110 zobrazení profilu

Oznámení mio87

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Moj problem je taky, ze mam o dost vyraznejsi hluk ako v inych Fabiach. mam 1,9DTI (Kombi) a je ako by viac vsetko pocut, aj motor aj podvozok. Kazdy vymol viac pocut. (Pneu klasika) Silentbloky motora vymenene. pridana zvukova izolacia na podblatniky. pod palubovku, pod cast koberca ... Na napravach vymenene silentbloky( daval som tie zosilnene, ale uz 6 rokov dozadu-nepametam ci to uz aj predtym bolo hlucne) zvukova izolacia medzi kasnou a motorom nevypada byt porusena. Aj izolaciu kapoty mam, aj spodny kryt motora. co by este mohlo prenasat hluk do kasne? A napriklad cez zimu to nenormalne duni do kabiny(asi koli stuhnutim silentblokomod zimy) ale aj tak oproti inym Fabiam co som skusal, je to vkuse hlucnejsie. Sice TDI v kombiku som ine nejazdil. Ma este napadli silentbloky na stabilizatore, tie som nepozeral tie by nemohli prenasat hluk?
  2. Co myslite? Co by to mohlo byt? Znie to ako keby sa tam nieco dralo. Vo videu je to pocut 1:29 -1:34 Vychadza to priblizne od rozvodou. (tie boli menene pred 5000km) https://youtu.be/oGtgf9-qNTo?t=1m25s
  3. Neviete kde moze byt chyba, ked zaradujem spiatocku, tak mi to ide ako keby som mal spojkovy pedal zatlaceny len ciastocne. a pritom je max na podlahe Spojka mi totiz berie uz pri podlahe. To znamena ze je uz vydrata spojka? (pri vydratej spojke by nemalo zaberat co najvyssie?) V servise mi povedali ze moze byt nieco z brzdovym valcom. A este ked preradujem a pomali pustam motor do zaberu. tak i pri najvecsej snahe. mi to trhne jak keby som uplne prudko pustil spojku. a pri rychlom pusteni ani nehovorim moze to byt tiez spojkou alebo uz vôlami vo vsetkych komponentoch 1,9TDi 74kw 210 000km
  4. Ved toto, nechce sa mi incestovat niekolko stoviek €uro. Taky dalsi koberec by nemal vyjst na moc €. A predpokladam ze by stym nemalo byt tolko roboti ako z profefionalnym utlmenim.
  5. Chcel som skusit, ci by sa nedal dat na podlahovy koberec dat este jeden. Kvoli lepsej zvukovej izolacii. Robili ste to uz niekto. alebo ste sa stym stretli? Myslite ze by to fungovalo?
  6. Tak som si to objednal a je to bohuzial iba samotny hak z mechanizmom. nebol k tomu ten ramecek do ktoreho sa to vsadza. Neviete mi prosim zistit este to cislo dielu?
  7. Akurat ja som riesil podobny problem. po otvoreni dveri sa nerozsvecovalo svetlo v aute a ked som auto zamkol klucom alebo gombikom, tak mi nasledne soferove dvere odomklo. -Mikrospinac si myslel ze su dvere otvorene, kedze ta ploska o ktoru sa mikrospinac spinal bola cela vytrhana.
  8. Takze doteraz som jazdil z odpojenou vahou vzduchu nakolko po zapojeni sa auto ani na 100 nevedelo rozbehnut, A zohnal som diodku ale 1N4007.. . Po zapojeni klesla spotreba i o dobre 2 litre predtym som sa pod 7L nedostal a turbo ked sa rozbehlo.... hotova raketa.... no ale neslo to bezproblemovo. Pri rozbiehani som mu musel pridavat poriadne plyn aby nezdochlo a spravalo sa to ako keby vynechaval motor. Nakoniec sa kupila nova vaha vzduchu. a vsetko ide ako ma..
  9. No EGR zaslepeni nemam (stacilo by odpojit a zapchat privodnu hadicku do EGR?) A je to urcite zaujimave riesenie ako usetrit na vahe vzduchu pomocou tych odporov (diod). ale nestupne zas spotreba? ked mu bude pustat viac vzduchu? Samozrejme nie pri porovnani z pokazenou vahov. a uz som obehal vsetky elektra a nikde nic... a Eshopy min 3€ postovne to je trochu moc za 0,02 centovu vec... neviete nejake elektro na zapade slovenska
  10. Vdaka za odpoved .. No to aby som zacal zhanat... (tych cc-autodiely neobjednavam koli brutalnemu postovnemu)
  11. Takze mam taky problemik, kupil som Fabiu (rv2001) 1,9tdi (74kw). auto dlho stalo a ja som na nom zatial najazdil 100km. a ide o to ze auto ide strasne lenivo. na nizkych otackach do 1800 ot ide svizne ale vyssie uz rapidne straca dych a cim viac stlacim pedal tym slabsie auto pridava. priam az zacne spomalovat. Diagnostika nehlasi ziadny problem. ale co som sledoval mnozstvo nasavaneho vzduchu tak najprv tlaci nejakych 350mg... a potom to este klesa ked pridam.. Ale ked odpojim vahu vzduchu tak riadiaca nastavy fixnich 520mg (cca) a auto taha uz v celom rozsahu otacok... (pri vyssich otackach by malo davat zas viac nez tych 520.??? ci??) Takze stoho vypliva ze je KO vaha vzduchu?? (skusal som ju precistit no ziadna zmena.) LOG som bohuzial neulozil. PS: PF 2013
×
×
  • Vytvořit nový...