siebenerman Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Zdravím, mám problém. Od včera mi začala ísť oktávka 1.8 T 1999 na 3 valce. Vymenil som sviečky, skúšal cievky, všetko OK. Spočiatku na volnobehu šla občas na 3 a občas na 4 valce, teraz už stále na 3. Mohol by to byť vstrekovač? Nechce sa mi zas vyhadzovať zbytočné peniaze do Škoda servisu. Vďaka za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Nejsem az tak kovany v tomto,ale muze byt.kus je postupne odpojovat a uvidis,zda se zmeni chod nebo ne.Pak poznas zda to dela ono a ktery. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozefpetrovic Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Ak si si isty ze su zapalovacie cievky v poriadku tak to bude pravdepodobne zapalovaci modul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divx Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Zahrej auto na normal.teplotu a na volnobeh odpojuj kable od svicek a tak poznas ktera nejde svicky zapalujou v poradi 1 3 4 2 a osobne vsazim na tu inducku ona kdyz nema odpor tak jiskru hodi ok Ps: vyhod svice a rucne (racnou motej ,motorem) a uvidis jak ty svice pali hlavne zapni zapalovani doufam ze ti ma rada pomuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siebenerman Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Vdaka za odpovede. Skusal som ktory valec nejde, viem ktory to je, zamenil som aj inducku ale stale nejde rovnaky valec. Taktiez som zamenil sviecky, takze chyba nie je vo svieckach ani inducke. Povedali mi, ze by to mohlo byt vstrekovanie, ale to by asi nesli rovno 2 valce nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozefpetrovic Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Takze to bude na 99% zapalovaci modul. Mal by byt namontovany na vzduchovom filtri taka cierna krabicka z jednej strany ide svorka so styrmi kablami a z druhej ide svorka s piatimi kablami.Opravit sa neda jedine vymena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divx Vloženo 4. Únor 2007 Sdílet Vloženo 4. Únor 2007 ajeste zkus vymenit kabel od svicky muze byt zlomenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siebenerman Vloženo 8. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Vdaka za rady, podla mechanika by to mal byt naozaj zapalovaci modul. Je ale teraz otázka, kde by sa to dalo čím lacnejšie zohnať? Dal som už do auta kopec peňazí a nechce sa mi už viac. Je možné použiť tento diel už použitý? Alebo kde to kúpim či už nové alebo staršie? Som zo Slovenska. Za prípadné rady a tipy vopred ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siebenerman Vloženo 22. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Vďaka za rady, takže naozaj to bola tá skrinka na vzduchovom filtri ako písal p. Petrovič (vďaka) len sa to nevolá zapalovací modul ale riadiaca jednotka zapalovania. Stála nová (neoriginál) na Slovensku c. 4300, inak originál c. 13000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martink Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 (editace) tak změna, vstřikování v pořádku ale nedává jiskru na jednom válci svíčka i cívka ok , je tam nějaký koncový výkonový stupeň /AGU motor/ ještě před řj /chyby 0 / kdybyste někdo věděl jak ho vyzkoušet tak poraďte. dík martin Editováno: 29. Duben 2007, autor: martink Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 Dát ve VAGu test akčních členů a mezi nimi je i test vstřikovacích ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal_1 Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 vyměň modul na vzduchovém filtru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Zdravim všechny, mám problém v tom, že mi občas vynechá válec a jedu na 3. Mam 1.8T 12/98, zjistil jsem jakej válec to je, vyměnil jsem svíčky, zapalovací cívku a zhruba zkontroloval kabel a stejně furt občas vypadne. Když jsem byl na VAGu, tak jsem stejně nic nezjistil, jelikož válec nevypadl, když jsem potřeboval. Nevíte někdo co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Asi bych prohodil vstřikovač na tom divném válci s jiným a chvíly bych jezdil. Pokuď by se to objevilo na tom válci kterej byl dřív dobrej, tak špatnej vstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Zdar, pokud si vyměnil zapalovací modul a i svíčku tak zkus prohodit ten vstřik dle rady předemnou. Svíčka na válci co vynechává je suchá nebo mokrá ? Pokud bude mokrá tak bude vstřik OK - v tom případě zkus dráty k modulu - může bejt nějakej volnej, nebo špinavej kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Typnul bych si výkonovej modul zapalování-je přišroubovanej na filtr boxu a často se ser... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Vstřik bude v poho, protoze když vypadne válec, tak je citit benzín. Projedu ješte jednou ty dráty. Petan: Abych ti řek pravdu, tak vůbec nevim, jakej modul myslíš. Filtr Box je vzduchovej filtr, že jo , jestli jo, tak vim co máš na mysli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Tak po lopatě ,na vrchním deklu filtru je malá placka a do ní vedou z obou stran kabely-tak to je ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 A nebo koukám že si z Ústí,tak se zastav a já Ti to ukážu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Ja jsem zrovna v Mladý Bolce, ale vim co myslíš . Teď jsem byl u Mr. Cimbu a ten mi řekl to samé co ty. Jen ještě musim zjistit co ta sranda stojí nová. Nevíš to náhodou nebo aspoň číslo z etky? 1.8T 12/98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Vím číslo od Bosch-0227100211 cena takřka 4 litry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Hmmmmm, tak to je teda mazec, to sem teda zvědavej kolik si za to bude účtovat škodárna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fycke Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 zdravim, motor mi beziu na tri valce. Nefunguje treti valec od rozvodoch. nieje to vstrek, cievka a ani sviecka. (skusa vymenou medzi sebou, stale nepali treti valec) diagnostika ukazala tieto chyby: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Èíslo dílu øídícího modulu: 06A 906 018 GA Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR AT D01 Kódodvání softwaru: 04030 Kód opravny: WSC 31480 9 Nalezeny chyby: 00515 - Halluv snimac (G40) 35-10 - - - Sporadicky 00528 - Snimac nadmorske vysky (F96) 06-10 - signal prilis vysoky - Sporadicky 00561 - Prizpusobeni smesi 14-00 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 01165 - rid.jedn. skrtici klapky (J338) 17-10 - regulacni diference - Sporadicky Kde by mohla byt chyba? Dakujem vopred. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Jaký jsou kompresní tlaky válců? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fycke Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Este to nemam zmerane, jeden dobry elektrikar / mechanik mi povedal ze to bude v nejakom kabli problem, urcite. Pytal som sa ho aj o moznosti odpalenia ventilov.Povedal ze nie, to by sa prejavovalo postupne a niekedy by auto aj slo na4 valce. Mne sa to stalo ze som nastartoval a odvtedy nepretrzite idem na 3 valce. Zajtra idem k nemu. uvidime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.