vittorio Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Zapomněl jsem jaké mám gumy: 215/45/17 Bridgestone Pole Position S-03 už mají asi jen 3mm (nic moc).Sydney No a to bude ono, s normálníma kolama je spotřeba až o 2 litry menší. to je pekna hovadina opdle me... mam 225 a jezdim za 5,5 dlouhodobe, on ma 215 a jezdi za 6-7 - ted to beru orientacne ja myslim ze muze byt spatne chip...muze byt neco malo spatne a bude to zrat vic, po chip by to o moc stoupnout nemelo...kazdopadne ja az budu u bitpower tak to nafotime a udelame obsahlej clanek ao cipovani na stranky...takze vase zkusensti se budou hodit do clanku se jiste pridaji...kdyby nekdo chtel to sepsat..primo svoje auto, pred a po plus opis MR a motoru, spotreby a podobne a chtel mi to popsat tak jsem pro... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sydney Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Já se z těch příspěvků asi zblázním! Nevěřím, že mě ty široké pneu zvednou sportřebu o 2lt. Hledám příčinu v motoru, ale nic se jako závada neprojevuje tak mě to pije krev. nemužu na to pořad přijít. Zas tak rychle si myslím, že to auto nejezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 ne, to opravdu nezvedne, protoze jestli ted jezdim na 225/40/18 za nejakych prumernych 6,5l/100km tak bych na zimnich 195/neco/15 musel jezdit za 8,5l/100km a to nejezdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 (editace) no já mel 81 kw a nechtelo to jet vic jak 180, zaclo to ubirat. asi nejakej omezovac nebo co. a ted mam 66 s racing boxem a jede to 210 hehe. a spotreba 4,4 prumer na 1000 km. parada. Je obecně známo, že TDI s 66kW a 81 kW (měl jsem oba dva) jsou vůbec asi nejúspornější motory, ale některý příspěvky, co tady čtu už opravdu postrádají soudnost. Zajímalo by mě, kde má tady kolega ručičku otáčkoměru, když s tou 66 kW, jak teda píše, letí 210. Asi nemusím zdůraznovat, že pokud tam není jiná převodovka, tak jsou otáčky hluboko v červeným poli, kam by ho za normální situace vůbec neměl pustit omezovač. A to všechno dokonce za 4,4 litrů. To je skutečně úžasný, co v tý Boleslavi dokážou. Jinak kdo má čipnuto tak ví, že maximální rychlost se zvedla tak o 10 km/hod., a to kdoví jestli. Co se týká zvýšení spotřeby na širokých gumách, tak ano, ale o řád méně, než tady někdo napsal. Asi se splet, 0,2 litru by bylo reálných. Editováno: 10. Září 2006, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Jo souhlas, muzu potvrdit, i kdyz s TDi jezdim min nez s benalem, ale souhlas. Jo, da se s TDi 66 jet 190km/h, ale vic ten motor nechce a spotreba je rozhodne vyssi, vyrazne. Za normalniho provozu jsem schopnej s TDi jet kolem 5l, ale je to pohoda pianko, se svym benalem stejnum zpusobem jedu lehce pod 7 (TDi je necipovany, muj benal cipovanej). Kazdopadne souhlas, ze v Boleslavi jsou fakt moooc sikovny, kdyz to nekomu takhle jede za tak malo, asi se vratim na zakladku a zopakuju si fyziku Ja sel z 195/65/15 na 205/55/16, ve spotrebe absolutne zadna zmena, teda aspon ne zaznamenatelna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Zajímalo by mě, kde má taky kolega ručičku otáčkoměru, když s tou 66 kW, jak teda píše, letí 210. Asi nemusím zdůraznovat, že pokud tam není jiná převodovka, tak jsou otáčky hluboko v červeným poli, kam by ho za normální situace vůbec neměl pustit omezovač. v boleslavy kouzelnici jsou, to je prece jasny ale nevim jak moc velkej rozdil je v prevodovce 66kW v Oktavce, ale ja mel GIII 66kW, po rovine to jelo tak tech 185km/h, ale kdyz se nasel dobrej kopec, tak sel i 215(odhadem, protoze tachec koncil na 200) a rucicka otackomeru se cervenyho pole nedotkla. proste petka byla hodne dlouha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 (editace) Já mám rekord 3,9l, ale to byla fakt fuška. Jinak při normální jízde tak mezi 5-6l a když jedu usporně ale normálně tak 4,9l. Jinak kombinovaná 5,5l. Na velký vzdálenosti není 4,9l problém. Musíte mít kamenou nohu musíte mít ideální otáčky a rychlost a pak nehejbat s nohou mít jí furt na stejném místě a žere málo. Jinak teď mám místo 15" 16ky a širší pneu a větší vzorek a žádná změna ve spotřebě. 19 TDI 66kw combi Editováno: 10. Září 2006, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Musíte mít kamenou nohu nebo tempomat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Já mám rekord 3,9l, ale to byla fakt fuška. Jinak při normální jízde tak mezi 5-6l a když jedu usporně ale normálně tak 4,9l. Jinak kombinovaná 5,5l. Na velký vzdálenosti není 4,9l problém. Musíte mít kamenou nohu musíte mít ideální otáčky a rychlost a pak nehejbat s nohou mít jí furt na stejném místě a žere málo. Jinak teď mám místo 15" 16ky a širší pneu a větší vzorek a žádná změna ve spotřebě.19 TDI 66kw combi no jasně, že jo. To vylezeš z auta a seš zmakanej z toho, jak jsi to pořád úporně hlídal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sydney Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Ty dva litry jsem myslel obrazně, prostě jezdím za 7lt/100km (5 je snem), když nasadím veškeré úsilí zde popisované a mě taky známé. Tak je výsledek 6,2. Ještě jednou 1,9 TDi 81KW Chip Cimbu, nové vstřiky, rozvody, lehce kouří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 a nemuze to bejt treba tema vstrikama? nejsou ty nove vetsi? nebo me napada, jestlis treba nemenil ty vstriky az po chipu a jestli jsou vetsi, tak by se na ne mel ten chip prizpusobit. 7l/100km jezdit jde, ale to uz je docela rychla jizda. a jestli nejses schopnej se dostat pod 6,2 tak je nekde chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 (editace) když jsem jezdil s motorem 81 kW (čipovaným), počítadlo dlouhodobý spotřeby ukazovalo tak 6,2 - 6,3 litru. Nedovedu si představit, jak bych s tím musel jezdit, aby ukazovalo ještě víc. Dneska s dvoulitrem za cca 6,5 litru do 1.7., ale od tý doby to šlo dolu na 5,8 litrů. Jediný celkem objektivní zjištění, který mě napadá, je souběžná jízda dvou stejných aut a následný porovnání spotřeby obou. Jednou jsem to tak zkoušel, já s 66 kW, kamarád 81 kW (obě bez čipu) a ta silnější šla o cca 0,3 litru méně. Editováno: 11. Září 2006, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 ja s tdi umim jezdit kolem 4l/100km ale i za 6,5/100km...dlouhodobou co jsem ted koukal tak mam 5,2 po ujeti 3000km...zatim jsem moc uspornejsi motor a aby trochu jel nevidel...u me max spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 Já mám motor TDi 81 kW AHF, dlohodobou spotřebu mám 6,3 a to jezdím spíše krátké trasy a město. Když jedu dál, tak to nijak nešetřím. Kola mám 205/50/17. Takže absolutní spokojenost, obvzláště proti spotřebě u mého předchozího auta Opel Kadett GSi 2.0 8v . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 Zajímalo by mě, kde má taky kolega ručičku otáčkoměru, když s tou 66 kW, jak teda píše, letí 210. Asi nemusím zdůraznovat, že pokud tam není jiná převodovka, tak jsou otáčky hluboko v červeným poli, kam by ho za normální situace vůbec neměl pustit omezovač. v boleslavy kouzelnici jsou, to je prece jasny ale nevim jak moc velkej rozdil je v prevodovce 66kW v Oktavce, ale ja mel GIII 66kW, po rovine to jelo tak tech 185km/h, ale kdyz se nasel dobrej kopec, tak sel i 215(odhadem, protoze tachec koncil na 200) a rucicka otackomeru se cervenyho pole nedotkla. proste petka byla hodne dlouha... Luke288: Sam mam vyzkouseno... jirkaK: Dovolil bych si s Vami nesouhlasit. V tomto pripade bych nesazel na zasah omezovace, ale nepresnost tachometru. Napriklad u meho auta udava vyrobce maximalni rychlost 207 km/h a ve skutecnosti mozna nejedu rychleji, nicmene tachometrovych 240 to ukazuje. Opravdu 240, coz je konec stupnice tachometru (kamenujte me mistni stihaci ). Nutno podotknout, ze pri tachometrovych 50 km/h nameri vsechny radary rychlost jen 46 - zminena odchylka bude patrne linearni, takze bych tem 210 u 66kW TDI snad i veril (ikdyz s tou formulaci drive 180, nyni 210 uz je to trochu na povazenou). A co se spotreby tyce, ani rychlostni pokus o dosazeni maxima nikterak vyrazne nepohne dlouhodobou spotrebou. Z 4,0 se vysplhala na 4,3 (predpokladam, ze nikdo nejezdi pres 200 km/h dlouhodobe). Ovsem prit se s Vami nehodlam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 (editace) ... predpokladam, ze nikdo nejezdi pres 200 km/h dlouhodobe ... No Mozna bych o nekom vedel komu obcas ztezkne noha Editováno: 12. Září 2006, autor: MichalF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 ... predpokladam, ze nikdo nejezdi pres 200 km/h dlouhodobe ... No Mozna bych o nekom vedel komu obcas ztezkne noha Chapu, parkrat uz jsem v kopcich taktez pozlobil nejaky ten ospojlerovany pekac (nic proti Vasemu bajecnemu RS mistre ). Na tu spotrebu se potom nelze divat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 co se nepřesnosti tachometru týče, to je jasná věc, ale tam bych to viděl tak na plus mínus 10 km ale ne 30 ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 (editace) zminena odchylka bude patrne linearni nebude, odchylka tachometru neni linearni. sam to mam vyzkousene pres GPS, tachometr mi premeruje +5km/h a to v celem rychlostnim spektru. a jednou mi to i nekdo docela logicky vysvetloval, ze odchylka tachometru by se, kdyz uz, mela merit v polovine, tzn nekde ve 120km/h a ne v prvni petine mericiho rozsahu takze pokud ti namerili odchylky 4km/h a jedes tachometrovych 240km/h, tak realne tam tech 230-235km/h klidne muze bejt Editováno: 12. Září 2006, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sydney Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 no vstřiky jsem měnil až po chipu protože původní majitel je utavil dva byly ukápnté a do válců teklo ne moc "kontrolovoné" množství nafty. vstřiky by měly být z roku kdy byly universální pro 66-81KW takže by spíš měly mít prutok menší. Nevím když jezdím normálně po Praze+kombi na okruhu, tak jezdím za tech 6,9-7,2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 no pockej, po Praze ja klidne jezdim i za 9l/100km. to je dany provozem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sydney Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 Příklad je lehký závod z dnešního rána s AUDI A3 TDi jsme jeli po jižní spojce a on na sebe dost upozornil (hlučný ladák na otáčky) videl jsem napis TDI s DI v červeném z VW tak jsem si řek ať se hoch ukáže a taky že ano. zrychlení měl o par metrů lepší!! :-)) potom jsme daly pozdrav v koloně vedle sebe tak jsem se zeptal na výkon řekl 180ps no tak jsem si řek že zas tak špatně mě to nejelo když mě ujížděl jen o málo. Když jsem dojel do práce tak spotřeba byla 8,1 :-// lepší než když jsem mel RS 132KW . Ta jela taky trochu jinak za 13,5l/100km tlačila nesrovnatelně. A kdyz jsem jel na spotřebu tak umela i 6,4. Max spotřeba u TDi co mám teď je příznivejší, ale nerovná se to tomu jízdnímmu zážitku co uměla předvést RS mimo jiné s ní jsem jel nejrychleji 260km/h (max -8km/h proměření) jsem na vahách co dál!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 jo tak tos byl ty, dneska... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 Příklad je lehký závod z dnešního rána s AUDI A3 TDijsme jeli po jižní spojce a on na sebe dost upozornil (hlučný ladák na otáčky) videl jsem napis TDI s DI v červeném z VW tak jsem si řek ať se hoch ukáže a taky že ano. zrychlení měl o par metrů lepší!! :-)) potom jsme daly pozdrav v koloně vedle sebe tak jsem se zeptal na výkon řekl 180ps no tak jsem si řek že zas tak špatně mě to nejelo když mě ujížděl jen o málo. Když jsem dojel do práce tak spotřeba byla 8,1 :-// lepší než když jsem mel RS 132KW . Ta jela taky trochu jinak za 13,5l/100km tlačila nesrovnatelně. A kdyz jsem jel na spotřebu tak umela i 6,4. Max spotřeba u TDi co mám teď je příznivejší, ale nerovná se to tomu jízdnímmu zážitku co uměla předvést RS mimo jiné s ní jsem jel nejrychleji 260km/h (max -8km/h proměření) jsem na vahách co dál!? nic, tvoje spotreba naprosto odpovida tvymu jizdnimu stylu. rikam to neustale, TDI neni zadnej zazrak, kterej umi jezdit zadarmo. co se mestkyho provozu tyce, tak kdyz je trochu zacpa a ja do toho jeste chvatam, tak mi PP ukazuje i 11l/100km jinak muzu se zeptat, co te vedlo k tomu, vymenit RS za TDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.