Přejít na obsah

Budíky - kontrolka otevření - dveří - kufru


Popu

Doporučené příspěvky

Zdravim kolegove, ;)

jak sem tady hledal tak sem stejne nenasel to co potrebuji ja....... nebo se omlouvam jestli jsem slepej a prehlidnul sem to ;)

muj problem je ten, ze hodlam vymenit svoje budiky

PREDFACELIFT

post-58977-0-31964800-1358467358_thumb.j

na

FACELIFT

post-58977-0-83419900-1358467342_thumb.j

....... o tom ze bude palivomer ukazovat spatne uz vim a ze je potreba budiky bud FLASHNOU a nebo koupit PLOVAK DO NADRZE S ODPOROVOU DESTICKOU .... mi je vcelku jasny a asi bych volil tu odporovou desticku ........

......... ale jak je to s tim kdyz uz budu menit tedy budiky za FACELIFT tak bych chtel zase nejakou vychytavku a to je prave to co je v nadpisu a to je KONTROLKA OTEVRENI DVERI a KUFRU

post-58977-0-66999200-1358467318.jpg

jelikoz nemam rozfakanou ETKU tak bych potreboval vedet cisla budiku ktery to umeji, jestli by ste byl nekdo ochotnej a dohledal mi to popripade mi poradil co a jak ;)

jedna se o: FABIA 1.4 MPi 44 kw COMFORT

cislo stavajicich budiku: 6Y1 919 880 C - B41

cislo komfortni jednotky: 6Q0 959 433 E

P.S. ...... vsem moc dekuji za jakou koliv radu a budu vdecnej kdyz mi pomuzete ;) rad bych to resil totiz rychle a bez komplikaci, protoze elektrika neni ani moje silna stranka :D

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm, jenže tuhle featuru zrovna etka nepíše - rozližuje jen maxidot a indikaci stavu ostřikovací kapaliny - otevřené dveře ani kufr tam napsaný není

EDIT1:

Úplně jsem nepochopil, co je podmínka 9Q1 - jestli je to maxidot nebo ten palubní počítač u otáčkoměru

kdyby to byl PP tak by to mohly být tyhle budíky:

6Y0920871L jsou to pro 1,4 55kW.

Ještě mě napadlo se kouknout co mám v autě, mám maxidot, tudíž bych to měl zjistit :)

EDIT2:

Tak jsem dedukcí došel k názoru že to musí být ono:

6Y1 919 880 C je panel přístrojů s vícefunkčním ukazatelem a jelikož 6Y0 920 871 L je panel přístrojů s vícefunkčním ukazatelem, ukazatel stavu naplnění nádobky na kapalinu ostřikovačů.

A protože znám jen 4 druhy budíků - holátko (bez PP a sponí řadou kontrolek - tudíž 9Q0), s PP bez spodní řady kontrolek (to mělo moje auto - 9Q1), s PP a spodní řadou kontrolek (dveře, ostřikovače a kufr - 9Q1) a s maxidotem (to má moje auto ted :) 9Q2), musí to být ono.

No milý Watsone, co na to říkáte?

PS manželka mi ujela s autem tudíž to nemůžu zkontrolovat v garáži na živo... :)

Editováno: , autor: Drewie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chtelo by to nekoho kdo by tomu rozumel a nejak to zjistil primo nejak od zdroje ci co :(

samozrejme tobe dekuji za reakci ;)

mozna se asi na to vykaslu a sezenu FACE budiky s PP co mam a vykaslu se na nejaky kontrolky,.... cim vic kontrolek, tim vic problemu :D

jinak dneska sem volal na vrakoviste a co borec nasel budiky tak nasel jedny FL s timto cisle: ........... 6Y0 920 881 M ...............

ted otazka co budicky vsechno obsahujou,..... vim ze jsou benzin, zacatek omez. pred 6000 ot./min. a rychlomer do 200 km/h ........ tod otazka jestli maji PP ;)

POZJISTUJTE PROSIM NEKDO :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jelikoz mi tady odpovedelo hodne lidi !!!!! coz sem od toho i ocekeval tak se mi podarilo zjistit aspon neco,... tak tady pro informaci vsem ;)

HTP mají index M

MPI mají index L

6Y0 920 881 M a L - jsou s PP bez spodní řady kontrolek

6Y0 920 871 M a L - jsou s PP se spodní řadou kontrolek

6Y0 920 841 M a L - jsou s maxidotem

6Y0 920 861 M a L - jsou bez PP a bez spodní řady kontrolek

verze z konce výroby (MR07 a 08) pro HTP, MPI

6Y0 920 883 M a L - jsou s PP bez spodní řady kontrolek

6Y0 920 873 M a L - jsou s PP se spodní řadou kontrolek

6Y0 920 843 M a L - jsou s maxidotem

6Y0 920 863 M a L - jsou bez PP a bez spodní řady kontrolek

Verze s MÍLEMA mají 9 místo 8 v čísle dílu........

tak snad vam to pomuze jako me se nejak orientovat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě ten můj :) seznam v Lukasonově příspěvku doplním o ostatní POfacelift verze:

Čísla dílů zůstavají, mění se jen indexy na konci:

index B 1,4 16V 74kW a 2,0 85kW

index D všechny motory 1,9 (TDI i SDI)

index E všechny (půl)motory 1,4 TDI

index S RS, pouze maxidot nebo s PP a spodní řadou kontrolek

Občas, většinou s novým motorem se stejnými parametry, se objevily budíky i s 2 na konci.

Jen si dovolím nesouhlasit s tvrzením, že k automatické převodovce byl vždy také maxidot, alespoň etka na to má jiný názor:

6Y0 920 851 L je panel přístrojů s vícefunkčním ukazatelem pro automat - bez kontroly stavu náplně v nádobce na ostřikovače => bez maxidotu a dokonce bez spodní řady kontrolek a

6Y0 920 891 L což je přístrojů s vícefunkčním ukazatelem s ukazatelem stavu náplně v nádovce na ostřikovače pro automat - tento je se spodní řadou kontrolek.

Stejná logika zůstává i u MR07 a 08 kde jsou 3 na konci

Jak je již známo budíky s indexem L a M lze zaměnit, zaměnit lze také budíky s indexem D, E a S.

A maý kvíz na konec:

Můžete mít v benzínovém autě ciferníky ala RS, tedy s otáčkoměrem do 7000?

Editováno: , autor: Drewie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

drewie: ......... aha aha a kdyz original VW tak do ceho se davaly ? .... nejak to totiz nechapu

thorin: ....... podle me to maxidot mel vzdycky ne ? nebo jestli pak existuje to ze ty odstriky proste nenakodujes, tod otazka ale

piaggio: ....... a jak ? ze natahas nebo nejak naletujes diody a proste pres mikrospinac se pak jakoby dioda otevrenych dveri na budikach zobrazi ? .... nejak to totiz nechapu celkove, jak to udelat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie ,to by som bol radsej bez toho. Doplni sa dioda a tranzistor ale ten vystup co ho spína sa k tomu napojí.Robi sa to do spominanych budikov s faceliftom s PP.Ja som to robil pokusmo s nádejou že sa k dačomu dopracujem.Tiez som studoval cisla budikov prehraval rozne obsahy eeprom,meral piny -bolo to v novembri a dobra kossa bola.- Pamatam si ako dnes okolo 2.00 po pol noci som našiel ten správny výsup čo spína tu diodu dverí.žial tú kofrovú sa mi nepodarilo spraviť.Dôležité info pre je,že je to možné spraviť,čo som ja nevedel. A nevedel som,že kontrolky majú byť RUŽOVOČERVENEJ farby a dal som preto ŽLTĚ :D:smich: a sem tam keď sa s niekym veziem a otvorí dvere tak sa čudujem čo to má za farbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,.... no abych ti pravdu rek, tak elektrika neni moc moje HOBBY ;):D a nerad bych aby mi auto schorelo,... nic mene,.. do neceho se takovyho poustet nebudu a necham jenom FACE s PP ;)

u elegance je jasny ze ta by to mit uz mela ;) ale jak rikam budiku je docela nedostatek a o maxidotu snad ani nemluvne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...