Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Co si myslíte o udávané spotřebě OIII?

Jako příklad uvádím kombinovanou spotřebu OII vs.OIII, jak uvádí výrobce:

1,2TSI-5.7l vs. 4,9l

1,4TSI-6,3l vs.5,3l

1,6TDI-4,5l vs.3,8l

2,0TDI 4,9l vs.4,1l

Myslíte, že to bude opravdu takový rozdíl? Jsou nové motory zase trošku líp vylaďěné a spolu s menší hmotností OIII bude taková úspora? A nebo je jenom jiná metodika měření a spotřeba nové OIII bude podobná jako OII?

Třeba 1,4TSI v OIII má stejnou kombinovanou spotřebu jako 1,9TDI PD v OII a to se mi moc nezdá. No ale jestli by to byla pravda, tak 1,4TSI by byl můj horký favorit v dalším autě.

Te spotrebe neverim ani za mak. Asi se dosahnout da o tom zadna, urcite si ji nevymysleli, ale takovy jezdeni za takovoudle spotrebu by asi nikoho nebavilo.

V realu to vidim tak o 1,5 litru vice.

tyhle údaje jsou totálně neporovnatelný, protože vycházejí z dvou rozdílných metodik meření... Octavia II je ještě popisována obdobnou metodikou jako byla 50/90/120, kdežto motory pro OIII už jedou podle NEFZ:

- to je normovaný časový úsek 1180 sekund, který je rozdělen do dvou částí:

1) městská část - 780 sekund

2) mimoměstská část: 400 sekund.

Motor je v tomto případě připevněn na zkušební stolici, tzn. bez všech odběrů atp. a sjíždí se tento cyklus, který řídí počítač. Graf, který se získá, vypadá zhruba takhle:

NEFZ1.png

(použito z německého Opel-blogu)

Tento nový NEFZ cyklus byl zaveden pro možnost přímého porovnání rozdílných motorů (velko- i maloobjemové), různých druhů pohonů (elektro, hybrid, nafta, benzín), což předchozí cyklus měření neumožňoval.

už se těším na realne spotřeby , vidím to tak o litr víc

podle toho, čemu říkáš reálná spotřeba. Každý bude mít jinou. Jako je možný zajet i spotřebu POD údaj výrobce (dle NEFZ), ale na to musí všechno sedět (provoz, topografie, povětrnostní podmínky atp.). Ale běžně ty spotřeby budou tak o půl litru až litr vyšší - při normálním a vyváženém stylu jízdy.

Ty hodnoty od výrobce jsou nereálné. Bohužel jak to zde již někdo psal, každý bude mít jinou spotřebu. Je na tom závyslích hodně faktorů. Stačí třeba vyměnit 15" kola za 17" a hned je to o litr jinde. K tomu přidáš sportovní lepivé pneumatiky a máš další 0,5 nahoře. A to je jen jeden z možných vlivů na spotřebu. Takže dle mého soudu jsou tyto hodnoty uváděné výrobce pouze hodně, hodně orientační a ohledně rozhodování o úspornosti naprosto nepoužitelné. :kol-28:

Údaje o spotřebě z katalogu nelze porovnávat se zákaznickou spotřebou. Tadle hodnota prostě slouží k porovnávání jednotlivých vozů ... platí pro ně stejná pravidla a normy takže lze pak porovnat hodnoty .... všichni musí tyto normy dodržovat.

To je pak nejlepší se asi podívat třeba na spritmonitor.de

z.B. http://www.spritmoni...cht/546214.html

těžko ti tu někdo teď napíše zákaznické spotřeby, když to auto ještě skoro nikdo nemá ;)

Upraveno od Mates_XIV

  • 1 měsíc později...

tyhle údaje jsou totálně neporovnatelný, protože vycházejí z dvou rozdílných metodik meření... Octavia II je ještě popisována obdobnou metodikou jako byla 50/90/120, kdežto motory pro OIII už jedou podle NEFZ:

- to je normovaný časový úsek 1180 sekund, který je rozdělen do dvou částí:

1) městská část - 780 sekund

2) mimoměstská část: 400 sekund.

Motor je v tomto případě připevněn na zkušební stolici, tzn. bez všech odběrů atp. a sjíždí se tento cyklus, který řídí počítač. Graf, který se získá, vypadá zhruba takhle:

 

Starou metodikou 50/90/120 byla měřena jedině tak OI (mám ji ještě v garáži), ale i tu pak změřili novou.

OII a OIII se měří stejně.

Rozdíl tam určitě bude velký, u TSI třeba v OIII odpadá chlazení katalyzátoru benzínem při větším výkonu.

 

Na druhou stranu je jasné, že reálné spotřeby jsou v obou případech někde jinde, ale věřím, že u OIII to bude lepší.

post-26406-0-17306500-1363439960_thumb.p

post-26406-0-58429100-1363439976_thumb.p

  • 2 roky později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.