HTP 12V Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Co si myslíte o udávané spotřebě OIII? Jako příklad uvádím kombinovanou spotřebu OII vs.OIII, jak uvádí výrobce: 1,2TSI-5.7l vs. 4,9l 1,4TSI-6,3l vs.5,3l 1,6TDI-4,5l vs.3,8l 2,0TDI 4,9l vs.4,1l Myslíte, že to bude opravdu takový rozdíl? Jsou nové motory zase trošku líp vylaďěné a spolu s menší hmotností OIII bude taková úspora? A nebo je jenom jiná metodika měření a spotřeba nové OIII bude podobná jako OII? Třeba 1,4TSI v OIII má stejnou kombinovanou spotřebu jako 1,9TDI PD v OII a to se mi moc nezdá. No ale jestli by to byla pravda, tak 1,4TSI by byl můj horký favorit v dalším autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 Te spotrebe neverim ani za mak. Asi se dosahnout da o tom zadna, urcite si ji nevymysleli, ale takovy jezdeni za takovoudle spotrebu by asi nikoho nebavilo. V realu to vidim tak o 1,5 litru vice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 tyhle údaje jsou totálně neporovnatelný, protože vycházejí z dvou rozdílných metodik meření... Octavia II je ještě popisována obdobnou metodikou jako byla 50/90/120, kdežto motory pro OIII už jedou podle NEFZ: - to je normovaný časový úsek 1180 sekund, který je rozdělen do dvou částí: 1) městská část - 780 sekund 2) mimoměstská část: 400 sekund. Motor je v tomto případě připevněn na zkušební stolici, tzn. bez všech odběrů atp. a sjíždí se tento cyklus, který řídí počítač. Graf, který se získá, vypadá zhruba takhle: (použito z německého Opel-blogu) Tento nový NEFZ cyklus byl zaveden pro možnost přímého porovnání rozdílných motorů (velko- i maloobjemové), různých druhů pohonů (elektro, hybrid, nafta, benzín), což předchozí cyklus měření neumožňoval. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 už se těším na realne spotřeby , vidím to tak o litr víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 podle toho, čemu říkáš reálná spotřeba. Každý bude mít jinou. Jako je možný zajet i spotřebu POD údaj výrobce (dle NEFZ), ale na to musí všechno sedět (provoz, topografie, povětrnostní podmínky atp.). Ale běžně ty spotřeby budou tak o půl litru až litr vyšší - při normálním a vyváženém stylu jízdy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Ty hodnoty od výrobce jsou nereálné. Bohužel jak to zde již někdo psal, každý bude mít jinou spotřebu. Je na tom závyslích hodně faktorů. Stačí třeba vyměnit 15" kola za 17" a hned je to o litr jinde. K tomu přidáš sportovní lepivé pneumatiky a máš další 0,5 nahoře. A to je jen jeden z možných vlivů na spotřebu. Takže dle mého soudu jsou tyto hodnoty uváděné výrobce pouze hodně, hodně orientační a ohledně rozhodování o úspornosti naprosto nepoužitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 (editace) Údaje o spotřebě z katalogu nelze porovnávat se zákaznickou spotřebou. Tadle hodnota prostě slouží k porovnávání jednotlivých vozů ... platí pro ně stejná pravidla a normy takže lze pak porovnat hodnoty .... všichni musí tyto normy dodržovat. To je pak nejlepší se asi podívat třeba na spritmonitor.de z.B. http://www.spritmoni...cht/546214.html těžko ti tu někdo teď napíše zákaznické spotřeby, když to auto ještě skoro nikdo nemá Editováno: 21. leden 2013, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 16. Březen 2013 Sdílet Vloženo 16. Březen 2013 tyhle údaje jsou totálně neporovnatelný, protože vycházejí z dvou rozdílných metodik meření... Octavia II je ještě popisována obdobnou metodikou jako byla 50/90/120, kdežto motory pro OIII už jedou podle NEFZ: - to je normovaný časový úsek 1180 sekund, který je rozdělen do dvou částí: 1) městská část - 780 sekund 2) mimoměstská část: 400 sekund. Motor je v tomto případě připevněn na zkušební stolici, tzn. bez všech odběrů atp. a sjíždí se tento cyklus, který řídí počítač. Graf, který se získá, vypadá zhruba takhle: Starou metodikou 50/90/120 byla měřena jedině tak OI (mám ji ještě v garáži), ale i tu pak změřili novou. OII a OIII se měří stejně. Rozdíl tam určitě bude velký, u TSI třeba v OIII odpadá chlazení katalyzátoru benzínem při větším výkonu. Na druhou stranu je jasné, že reálné spotřeby jsou v obou případech někde jinde, ale věřím, že u OIII to bude lepší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 Porovnani ze spritmonitoru pro 1.8 TSI a slabsi 2.0 TDI, muzete si najit jine motory O2, 1.8 TSI - prumer 8.14 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2013&power_s=118&power_e=118&minkm=5000 O3, 1.8 TSI - prumer 8.14 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=132&power_e=132&minkm=5000 ---------------------------------- O2, 2.0 TDI, 103KW - prumer 6.3 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2007&constyear_e=2013&power_s=103&power_e=103&minkm=5000 O3, 2.0 TDI, 110KW - prumer 5.88 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=110&power_e=110&minkm=5000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.