Malta Vloženo 2. Únor 2013 Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 já vím, to už jsi psal, ... jestli máš někoho známého se stejným motorem, zkus si půjčit EGR od něj (alespoň ho zavěsit na binder pásku a jen napojit na konektor, nezapojovat ho do motoru) ... víš já si také myslel že v případě EGR stačí jen zaslepit, ale můj poslední EGR mě přesvědčil o opaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 18. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 EGR skúšam zohnať potom uvidím.. skúsili sme prehodiť prednú lambdasonudu (pred katalizátorom), teda mal som ju len požičanú tak sme ju zapojili len tak aby som ju nepoškodil kedže na nej bol krátky kábel a nedočiahol mi ku konektoru. Na pôvodnej sme odizolovali kábel a zapojili na ňu druhú lambdu ktorú sme zapojili. No nakolko tam bola aj pôvodná na kábli tak neviem či to bolo dobré. Problém sa nezmenil a trhanie neprestalo. 17598 - Lin. lambdasonda/referencni napeti Nesmyselne P1190 - 35-00 - - No ked sme dostali auto pri vysokých otáčkach do takéhoto stavu že vôbec nechcelo ťahať tak sme zistili po postupnom odpájaní vstrekovačov že trebarz nefungoval vstrekovač na valci 2 a 3 alebo opačne, na valci 1 a 4.. Vo vagu som našiel už spomínané chybi a v prístrojovej doske som našiel jednu túto: 1314 - rid. jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 28. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2013 (editace) No takže zistený odhnitý, zaoxidovaný, káblový zväzok pod torpédom. V starých verziách že bola vo zvezku aj hadička ostrekovača no a tá praskla. Vyzerá že to bolo tak dobre zaizolované že vodu tlačilo len do káblov a nikde von. No a predpokladám že zimná zmes to dobre rozožrala. To už je prekáblované. No ešte stále sa prejavuje problém zo zapalovaním.. (Zisteno vynechávani zapalovaní) Editováno: 28. Březen 2013, autor: CiMKO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 31. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 Takže sa opravujem, nie pod torpedom ale pod baterkou dole bol odhnitý káblový zvezok.. Sorry.. A už som to doriešil.. pekne šlape bez problémov.. aj ked som do toho nasipal kopec peňazí ale už sa zase vozím za pár korún )) Mal som ešte zlý aj ten zapalovací modul čo som kúpil nový!!! Tesla.. Potom mi tam chalan zohnal nejaký iný, drahší, značku neviem musel by som pozreť a odvtedy pohoda čo sa týka benzínu.. S LPG som bo ešte v servise čo som našiel dobrí na nete Landi Renzo. Horko ťažko lebo to nikto nerobí.. A dokonca dosť blízko mňa, v Nitre. Nevedel mi to skalibrovať tak mi nakoniec vymenil vstrekovače na skúšku a išlo to na brnk. + Ešte nejaké filtre čo je minimálna položka. Fak dobrí servis, aj chalani sa tomu rozumia.. montujú aj nové + servis, kontroly a opravi.. Všetky súčiastky mali hned skladom a na počkanie mi to ochotne všetko opravili, skontorlovali a nastavili podla potrebi.. Sídce som tam nechal tiež kopec peňazí ale ozaj sa to oplatilo.. Kto by mal problém s touto značkou LPG odporúčam tento servis.. http://motorgas.sk/ Bánoveckého 25, Nitra tel.:037/7720 826 tel.:0905 386 581 motorgas@stonline.sk www.motorgas.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.