Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, hledal jsem všude na internetu i tady na škoda foru ale nenašel. Cca před týdnem jsme koupili Superba 1.9Tdi 96KW, typ motoru AWX model 2003 a při dnešním kochání se na motor jsem zjistil že tento díl chybí (viz přiložený obrázek) místo něj je záslepka. Auto jede normálně:nekouří, nevynecháva, nekucká. A ještě když už tu píší tak mám na vás ještě jednu otazečku. Po najeti cca 1000km v rozmezí 1300-1500ot. se ozvývá z motoru takové malinkaté houkání (při kupni prohlidce ani do cca 1000km ujetí to nedělalo)- skoro to nejde slyšet, ale když jsem to zjistil tak už to slyším pořád. Co jsem na internetu zjitil tak někdo tvrdí že je to normální a někdo zas že odchází turbo a nebo je netěsnost ve výfukovém svodu. Co myslíte? Dik za odpovědi

post-67673-0-71526900-1361392103_thumb.j

Upraveno od mirda1234

Máš zaslepenej EGR ventil. Někdo tam dal tedy zálepku a tu trubku už tam nedal. Nechápu sice proč ale nebudu soudit.

Nechybí tam toho víc? Co hadice na pravo? Zdá se mi to nebo ne?

Jo ta tam taky chybí. Chtělo by to fotku z větší vzdálenosti.

 

Udělej si o víkendu výlet do Humpolce a můžeme se na to podívat. Mám stejný motor v pašíkovi.

Teď jsem si to přečetl pořádně a jestli se nepletu (i to se může stát) tak ta fotka není z jeho auta, protože on tam nemá tu trubku ale jen záslepku.

  • Autor

V pondělí jde SuperB na výměnu rozvodu do servisu, tak se jich na to zeptám. Ale co jsem zjistil tak prý při vymontováni EGR ventilu se motoru prospěje a také jde údajně víc slyšet turbo i v rozmezí 1300-1500 ot. Takže ty moje "prekérní" situace spolu asi souvisí.

  • Autor

Ano, ano, zapomněl jsem dopsat že fotku, kterou jsem vložil k mému příspěvku není z mého auto, ale strýček google našel.

EGR tam zůstává, jen se zaslepí ale ne takovým prasáckým způsobem.

  • Autor

Já si myslím že to prasácky nevypadá a to jsem detailista :D Zítra dodám fotku. Ještě by to chtělo kdyby mě náká dobrá duše potvrdila co jsem zjistil na internetu, že po odpojeni EGR ventilu se pak ozývá i víc turbo v rozmezí 1300-1500ot. A když už je tu na foru plno ochotných lidí tak bych se ještě zeptal. Při kontrole vzduchového filtru jsem zjistil že místo orig. filtru (červenožlutého) je modrý filtr - značku filtru jsem nezjištoval.

Nemůžu posoudit jak to vypadá na tvém autě. Já bych tam tu trubku nechal a jen to zaslepil. Takhle musíš mít záslepku i na EGR na spodní straně. Každý není zastáncem zaslepení a při prodeji auta tím pádem vznikne majiteli problém se sháněním chybějící části. 100 lidí, 100 názorů.

 

Modrý filtr může být sportovní. Záleží jak vypadá a z jakého je materiálu.

Žraloku jako moderátor fóra bys měl vědět, že příspěvky se editují a ne že budeš vkládat své příspěvky co dvě minuty za sebou, jako nějaký nováček!!! Kde jsme to dopracovali s takovými lidmi ve správě, jinde mažeš na co přijdeš i témata, které tady nejsou a sám se chováš jako učeň!!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.