Březen 7, 201312 r Autor Tak sa mi to podarilo zohnat tu: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=270
Březen 25, 20169 r Ahoj, dovolím si tohle vlákno oživit. Třeba se to někomu bude v budoucnu hodit. Tady je graf průběhu výkonu tak jak jej dodáva automobilka + graf z měření výkonu. Naměřeno 116kW na N95ku. Posledních 100k km jezdím na ní + vif.
Květen 26, 20169 r Slíbil jsem, že udělám srovnání výkonu na N98.. tak tedy tady. Tankována Verva 100 + vif. Jediné co se změnilo oproti původnímu měření je prohození zimních kol na letní + vyšší teplota. Tehdy teplota 12, dnes bylo asi 24C. 1. měření: Tlustá čára - 158 koní, N95 z ONO pumpy + Vif. Teplota 12C, spotřeba 7,81/100 najeto 2400km 2. měření: tenká čára - 148 koní, N100 verva + vif. Teplota 24C. spotřeba 7,86/100, najeto 3800 Jak je vidět jak křivka výkonu tak točivého momentu je stejná. Jediné co, tak nad 6000 je lehce vyšší výkon na kolech.
Květen 26, 20169 r Není vyšší na kole, je i větší ztrátový, jiné gumy atd. Ale vytáčí dál, nemá samozápaly. Bohužel podmínky a teplota mají vliv na skutečný, reálný výkon. Shrnutí pro výkon a běžné používání je vliv zanedbatelný. Spíše jde o kvalitu paliva, aby bylo především bez nečistot a hlavně bez vody. Hrozí zadírání.
Květen 27, 20169 r Nad 6tis je vyšší na kolech. Ztrátový výkon je nižší. N95@6tis = 50kW, Verva@6tis = 40kW. Gumy nebyly jiné - měly stejný rozměr i disky. Rozdíl byl jen zimní / letní. Jediné co se při měření lišilo byla teplota okolí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.