Superbo Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Zdravím, mám menší dotaz. Už nějaký měsíc mám problém s mojím Superbem 2.5 TDI 120 kW, 178000 km, 2004. Normálně s ním jedu a najednou začne ten motor ,,vibrovat´´. Je to cítit v sedačce, volantu, řadičce a když sešlápnu spojkový pedál a trošičku ho vytočím, tak ten pedál jako by vibruje. Motor nehulí, myslím si, že má i stejný výkon. Jo a pokud s ním jedu a trošku ho sešlápnu, tak je slyšet takovej ,,hluchej´´ zvuk. Je to blbě vysvětlený, ale líp to nepopíšu. :-) Někdo mi poradil, že Superbéčka odcházejí na vačky a vahadla a že to bude určitě ono. Vahadla a komplet vačka je v pohodě. Vstřiky jsou dělané nově. Problém je, že to není pravidelné. Někdy prostě sednu do auta a už po nastartování se to klepe jak drahej pes, ale pak do toho sednu třeba za hodinu a ten motor šlape a zní tak jak má. Stejný případ, když jedu do Prahy (150 km), tak je to cítit a slyšet. Za tři dny jedu zpět a motor šlape. Nemá někdo podobnou zkušenost se svým Superbem? Začínám z toho bejt dost unavenej, protože každej mi tvrdí, že to bude něco jinýho a osobně se mi nechce vyměňovat všechno a zkoušet co to bude. Předem díky za Vaše poznatky a rady .. ;-) Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) Tohle už jsem viděl. Vibruje to i při stání na neutrál? Mohla by to být rozpadlá dvouhmota. Když sešlápneš spojkový pedál, změní se zvuk? Pak by to mohlo být i spojkové ložisko. Editováno: 7. Březen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Superbo Vloženo 7. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Jo vibruje. Například zastavím na semaforech, vyřadím a vibruje to. Když sešlápnu spojku tak se zvuk nemění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Připojeno na VAG??? Jinak možna bych to tipnul na čidlo vibrací co je na motoru muže byt zblble nebo KO...Teda pokdu na 2,5 vubec takove je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopcemm Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Mě to dělá taky,když startuju studej motor,tak si tam trochu poskáče a když se zahřeje tak je to skoro v poho,ale lehke vibrace tam jsou. Dvouhmotu a komplet spojku mam dělanou cca před 10tkm... Taky nevim co stim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) Lehké vibrace mám taky a neřeším to :-), vím, že mám načatý uložení motoru a převodovky. U studenýho startu kór, to je prostě normál, než se ten šestivál chytí komplet. Jinak jestli nemáš 120kw, tak by to mohlo být i hydloložisko (uložení motoru). 120kW už ho myslím nemá, ale opravte mě, jestli se mýlím. Špatné uložení motoru poznáš tak, že se ti hýbe šaltrpáka při přidání a ubrání (pokud nemáš automat-jinak se to dá samo zjistit na zvedáku) U Superbo sázím na tu dvouhmotu. Pokud má totiž i vačky OK, vstřiky a tohle kolem OK, tak defakto není nic jiného, co by mu s tím motorem mohlo tak vibrovat (pokud to nemá vylágrované vespod, což by bylo slyšet mlácením) Editováno: 7. Březen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Superbo Vloženo 8. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2013 SUP1: Osobně se taky trošku přikláním k tý dvouhmotě. Včera mi ještě říkal mechanik, že by to mohlo bejt i palivový čerpadlo, ale z toho jsem trochu divokej. Jakmile zjistím, co to bylo, určitě to sem napíšu aby pokud bude mít někdo stejný problém, nemusel zkoušet a hledat. ;-) Zatím díky za názory! ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Superbo Vloženo 26. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Zdravím, jak jsem slíbil, tak taky udělám. Koupil jsem spojku i s dvouhmotovým setrvačníkem(nic extra levného, ale co bych pro superbo neudělal.. ) ). Nechalo se to vyměnit a vibrace okamžitě zmizely. Takže rozbitý dvouhmotový setrvačník je prevít ... :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 ...tak to má být! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Setrvák KO na Audinách menim 2x týdně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anry0350 Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 Co u automatu kdyz jsou cítit jemně vibrace pri běhu motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2015 Cokoli, třeba vstřiky např... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 24. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2015 Co u automatu kdyz jsou cítit jemně vibrace pri běhu motoru Trysky,tlaky,vytahanej řetež oil čerpadla a vyvažováku,špatnej hydroměnic na automatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carom Vloženo 24. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2015 Co jsou jemné vibrace u diesla? Já s automatem, když zastavím, tak se zařazeným D motor prostě vibruje, ale přičítám to typu motoru a že je zařazenej "kvalt" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anry0350 Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 No ja si tu závadu tak trochu přivolal, před měsícem jsem nechal udelat technickou přes servis a asi po 14 dnech me začalo auto vibrovat, jelikož nemam dekl pod motorem a převodovkou mam na silnici mapky od oleje, je zadelanej střední díl výfuku, vana převodovky a diferak, jelikož to radi normálně jeste počítám ze jak dělal makac emise tak mi někde fouklo těsnění a je malo oleje v převodovce, doufám ze po doliti a pretesneni bude vse v pohodě.... Jinak se uz strelim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 (editace) V prevodovce žádné těsnění vážně nefouklo to ti garatuju.Ten olej teče nejčastěji z motoru a jízdou je to voházený až na zadek...bežná věc všech dvaapulek na které nebylo sáhnuto. Editováno: 29. Říjen 2015, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.