Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, 

mám menší dotaz. Už nějaký měsíc mám problém s mojím Superbem 2.5 TDI 120 kW, 178000 km, 2004. Normálně s ním jedu a najednou začne ten motor ,,vibrovat´´. Je to cítit v sedačce, volantu, řadičce a když sešlápnu spojkový pedál a trošičku ho vytočím, tak ten pedál jako by vibruje. Motor nehulí, myslím si, že má i stejný výkon. Jo a pokud s ním jedu a trošku ho sešlápnu, tak je slyšet takovej ,,hluchej´´ zvuk. Je to blbě vysvětlený, ale líp to nepopíšu. :-) Někdo mi poradil, že Superbéčka odcházejí na vačky a vahadla a že to bude určitě ono. Vahadla a komplet vačka je v pohodě. Vstřiky jsou dělané nově. Problém je, že to není pravidelné. Někdy prostě sednu do auta a už po nastartování se to klepe jak drahej pes, ale pak do toho sednu třeba za hodinu a ten motor šlape a zní tak jak má. Stejný případ, když jedu do Prahy (150 km), tak je to cítit a slyšet. Za tři dny jedu zpět a motor šlape. 

 

Nemá někdo podobnou zkušenost se svým Superbem? Začínám z toho bejt dost unavenej, protože každej mi tvrdí, že to bude něco jinýho a osobně se mi nechce vyměňovat všechno a zkoušet co to bude. 

 

Předem díky za Vaše poznatky a rady .. ;-) Petr

Tohle už jsem viděl. Vibruje to i při stání na neutrál? Mohla by to být rozpadlá dvouhmota. Když sešlápneš spojkový pedál, změní se zvuk? Pak by to mohlo být i spojkové ložisko.

Upraveno od SUP1

  • Autor

Jo vibruje. Například zastavím na semaforech, vyřadím a vibruje to. Když sešlápnu spojku tak se zvuk nemění. 

Připojeno na VAG??? Jinak možna bych to tipnul na čidlo vibrací co je na motoru muže byt zblble nebo KO...Teda pokdu na 2,5 vubec takove je...

Mě to dělá taky,když startuju studej motor,tak si tam trochu poskáče a když se zahřeje tak je to skoro v poho,ale lehke vibrace tam jsou. Dvouhmotu a komplet spojku mam dělanou cca před 10tkm... Taky nevim co stim...

Lehké vibrace mám taky a neřeším to :-), vím, že mám načatý uložení motoru a převodovky. U studenýho startu kór, to je prostě normál, než se ten šestivál chytí komplet.

Jinak jestli nemáš 120kw, tak by to mohlo být i hydloložisko (uložení motoru). 120kW už ho myslím nemá, ale opravte mě, jestli se mýlím. Špatné uložení motoru poznáš tak, že se ti hýbe šaltrpáka při přidání a ubrání (pokud nemáš automat-jinak se to dá samo zjistit na zvedáku)

U Superbo sázím na tu dvouhmotu. Pokud má totiž i vačky OK, vstřiky a tohle kolem OK, tak defakto není nic jiného, co by mu s tím motorem mohlo tak vibrovat (pokud to nemá vylágrované vespod, což by bylo slyšet mlácením)

Upraveno od SUP1

  • Autor

SUP1: Osobně se taky trošku přikláním k tý dvouhmotě. Včera mi ještě říkal mechanik, že by to mohlo bejt i palivový čerpadlo, ale z toho jsem trochu divokej. 

Jakmile zjistím, co to bylo, určitě to sem napíšu aby pokud bude mít někdo stejný problém, nemusel zkoušet a hledat. ;-) 

Zatím díky za názory! ;-)

  • 5 měsíců později...
  • Autor

Zdravím, 

jak jsem slíbil, tak taky udělám. Koupil jsem spojku i s dvouhmotovým setrvačníkem(nic extra levného, ale co bych pro superbo neudělal.. :)) ). Nechalo se to vyměnit a vibrace okamžitě zmizely. Takže rozbitý dvouhmotový setrvačník je prevít ... :-)) 

...tak to má být! :kol-47:

Setrvák KO na Audinách menim 2x týdně.

  • 2 roky později...

Co u automatu kdyz jsou cítit jemně vibrace pri běhu motoru

Cokoli, třeba vstřiky např...

  • 3 týdny později...

Co u automatu kdyz jsou cítit jemně vibrace pri běhu motoru

Trysky,tlaky,vytahanej řetež oil čerpadla a vyvažováku,špatnej hydroměnic na automatu.

Co jsou jemné vibrace u diesla? Já s automatem, když zastavím, tak se zařazeným D motor prostě vibruje, ale přičítám to typu motoru a že je zařazenej "kvalt"

No ja si tu závadu tak trochu přivolal, před měsícem jsem nechal udelat technickou přes servis a asi po 14 dnech me začalo auto vibrovat, jelikož nemam dekl pod motorem a převodovkou mam na silnici mapky od oleje, je zadelanej střední díl výfuku, vana převodovky a diferak, jelikož to radi normálně jeste počítám ze jak dělal makac emise tak mi někde fouklo těsnění a je malo oleje v převodovce, doufám ze po doliti a pretesneni bude vse v pohodě.... Jinak se uz strelim

V prevodovce žádné těsnění vážně nefouklo to ti garatuju.Ten olej teče nejčastěji z motoru a jízdou je to voházený až na zadek...bežná věc všech dvaapulek na které nebylo sáhnuto.

Upraveno od Satas

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.