Publikováno Březen 7, 201312 r Zdravím, mám menší dotaz. Už nějaký měsíc mám problém s mojím Superbem 2.5 TDI 120 kW, 178000 km, 2004. Normálně s ním jedu a najednou začne ten motor ,,vibrovat´´. Je to cítit v sedačce, volantu, řadičce a když sešlápnu spojkový pedál a trošičku ho vytočím, tak ten pedál jako by vibruje. Motor nehulí, myslím si, že má i stejný výkon. Jo a pokud s ním jedu a trošku ho sešlápnu, tak je slyšet takovej ,,hluchej´´ zvuk. Je to blbě vysvětlený, ale líp to nepopíšu. :-) Někdo mi poradil, že Superbéčka odcházejí na vačky a vahadla a že to bude určitě ono. Vahadla a komplet vačka je v pohodě. Vstřiky jsou dělané nově. Problém je, že to není pravidelné. Někdy prostě sednu do auta a už po nastartování se to klepe jak drahej pes, ale pak do toho sednu třeba za hodinu a ten motor šlape a zní tak jak má. Stejný případ, když jedu do Prahy (150 km), tak je to cítit a slyšet. Za tři dny jedu zpět a motor šlape. Nemá někdo podobnou zkušenost se svým Superbem? Začínám z toho bejt dost unavenej, protože každej mi tvrdí, že to bude něco jinýho a osobně se mi nechce vyměňovat všechno a zkoušet co to bude. Předem díky za Vaše poznatky a rady .. ;-) Petr
Březen 7, 201312 r Tohle už jsem viděl. Vibruje to i při stání na neutrál? Mohla by to být rozpadlá dvouhmota. Když sešlápneš spojkový pedál, změní se zvuk? Pak by to mohlo být i spojkové ložisko. Upraveno Březen 7, 201312 r od SUP1
Březen 7, 201312 r Autor Jo vibruje. Například zastavím na semaforech, vyřadím a vibruje to. Když sešlápnu spojku tak se zvuk nemění.
Březen 7, 201312 r Připojeno na VAG??? Jinak možna bych to tipnul na čidlo vibrací co je na motoru muže byt zblble nebo KO...Teda pokdu na 2,5 vubec takove je...
Březen 7, 201312 r Mě to dělá taky,když startuju studej motor,tak si tam trochu poskáče a když se zahřeje tak je to skoro v poho,ale lehke vibrace tam jsou. Dvouhmotu a komplet spojku mam dělanou cca před 10tkm... Taky nevim co stim...
Březen 7, 201312 r Lehké vibrace mám taky a neřeším to :-), vím, že mám načatý uložení motoru a převodovky. U studenýho startu kór, to je prostě normál, než se ten šestivál chytí komplet. Jinak jestli nemáš 120kw, tak by to mohlo být i hydloložisko (uložení motoru). 120kW už ho myslím nemá, ale opravte mě, jestli se mýlím. Špatné uložení motoru poznáš tak, že se ti hýbe šaltrpáka při přidání a ubrání (pokud nemáš automat-jinak se to dá samo zjistit na zvedáku) U Superbo sázím na tu dvouhmotu. Pokud má totiž i vačky OK, vstřiky a tohle kolem OK, tak defakto není nic jiného, co by mu s tím motorem mohlo tak vibrovat (pokud to nemá vylágrované vespod, což by bylo slyšet mlácením) Upraveno Březen 7, 201312 r od SUP1
Březen 8, 201312 r Autor SUP1: Osobně se taky trošku přikláním k tý dvouhmotě. Včera mi ještě říkal mechanik, že by to mohlo bejt i palivový čerpadlo, ale z toho jsem trochu divokej. Jakmile zjistím, co to bylo, určitě to sem napíšu aby pokud bude mít někdo stejný problém, nemusel zkoušet a hledat. ;-) Zatím díky za názory! ;-)
Srpen 26, 201312 r Autor Zdravím, jak jsem slíbil, tak taky udělám. Koupil jsem spojku i s dvouhmotovým setrvačníkem(nic extra levného, ale co bych pro superbo neudělal.. ) ). Nechalo se to vyměnit a vibrace okamžitě zmizely. Takže rozbitý dvouhmotový setrvačník je prevít ... :-))
Říjen 24, 20159 r Co u automatu kdyz jsou cítit jemně vibrace pri běhu motoru Trysky,tlaky,vytahanej řetež oil čerpadla a vyvažováku,špatnej hydroměnic na automatu.
Říjen 24, 20159 r Co jsou jemné vibrace u diesla? Já s automatem, když zastavím, tak se zařazeným D motor prostě vibruje, ale přičítám to typu motoru a že je zařazenej "kvalt"
Říjen 29, 20159 r No ja si tu závadu tak trochu přivolal, před měsícem jsem nechal udelat technickou přes servis a asi po 14 dnech me začalo auto vibrovat, jelikož nemam dekl pod motorem a převodovkou mam na silnici mapky od oleje, je zadelanej střední díl výfuku, vana převodovky a diferak, jelikož to radi normálně jeste počítám ze jak dělal makac emise tak mi někde fouklo těsnění a je malo oleje v převodovce, doufám ze po doliti a pretesneni bude vse v pohodě.... Jinak se uz strelim
Říjen 29, 20159 r V prevodovce žádné těsnění vážně nefouklo to ti garatuju.Ten olej teče nejčastěji z motoru a jízdou je to voházený až na zadek...bežná věc všech dvaapulek na které nebylo sáhnuto. Upraveno Říjen 29, 20159 r od Satas
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.