Scooterb Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Ahojte. Mam Skodu Fabia r.v. 2006, 40 KW 1.2 MPI. Pred tyzdnom som bol pri mechanikovy vymenit olej, vzduchovy filter, palivovy filter, pelovy filter + mi vymenil aj zadny vyfuk ( kedze tam bol nejaky neoriginal primontovany a uz bol zhrdzaveny). Po tomto servisnom zasahu som si vsimol ze auto pri plnom pridani plynu - az na podlahu, ked sa dostanu otacky na 3000 tak vychadza z motorovej casti jemny piskot (pustim plyn prestane piskat, skratka piska len ked je plyn uplne na podlahe na ktoromkolvek prevodovom stupni) A zas ked sa dostali otacky nad 3200, piskot prestal. Po druhej navsteve mechanika s tymto problemom mi vymenil zadny vyfuk za iny kus, drahsi, vraj uz nie vyrobeny v polsku ale v cechach. Robi to to iste akurat uz nie pri 3000 otackach ale niekde pri 2500 a piskot je uz jemnejsi. Nestretol sa s tym uz dakto? Mechanik mi tvrdil ze 100% to je tym vyfukom, ale ako som sa mohol presvedcit nieje to (len) nim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 box na vzduchový filter je dobre utiahnutý?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scooterb Vloženo 15. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Skusim otvorit a znova poriadne dotiahnut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scooterb Vloženo 16. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2013 box na vzduchový filter je dobre utiahnutý?? Tym to bohuzial nieje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 16. Březen 2013 Sdílet Vloženo 16. Březen 2013 Nebude to piskat niektora kladka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...