dc34 Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Zdravím! Včera jsem měnil motorový olej a když jsem byl pod autem v díře, všiml jsem si, že mám turbo hodně potečené olejem (a všechno od turba dolů). Turbo je v září vyčištěné (byl jsem jen upozorněn, že pomalu začíná odcházet baňka regulace) a žádné problémy při jízdě nepozoruju, oktávka táhne jak má a olej jsem za posledních 10t.km dolíval snad jen litr... Motor byl pod krytem relativně čistý, známky oleje byly ještě kolem odfuku skříně, ale neřekl bych, že nějak extra. Může to být známka, že jde turbo do kytek? Dlužno dodat, že se jedná o oktávku 1,9 TDI, 81kw, ASV (2004) Díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 najprv ho vyčisti trebárs sprejom na brzdy,naštartuj a pozeraj na únik...možno to ide z vrchu z prívodnej trubky (17 klúč) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 22. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Díky, vyzkouším! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 23. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Tak přívodní trubka oleje je ok. Od oleje je nejvíc střední díl turba. Nějaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 skúsil si to očistiť a potom naštartovať?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 24. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Očistil jsem to jen hadrou, nemám po ruce žádný čistidlo ani sprej na brzdy. Když jsem to projel, ca 3km, tak byl střed jako by mastný, ale ne potečený. Jestli a jak moc to bude potečené zjistím asi zítra cestou do práce. Hlavně abych dojel Jinak trubka mazání byla po turbo suchá, na turbu dotažená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 (editace) ešte ma napadol povolený ten medzikus (na 14 klúč)medzi trubkou a turbom..býva pod ním medená podložka..ale to by si zistil či je povolený pri tom doťahovaní trubky... a čo tá trubka (prepad) na spodnej časti turba...sú tam 2 šróbky na 10-ku kľúč..nie sú povolené??...je tam tesnenie?? Editováno: 25. Březen 2013, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 25. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Možností je tolik a já se teď pod auto nedostanu, takže to hodím do servisu, kde mi turbo v loni čistili, ať na to mrknou. Jistota je jistota. Libero, díky moc za rady, snad mi to turbo ještě nějakej kilometr vydrží :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 nemáš začo..nech sa ti to podarí vyriešiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 tak jak to dopadlo? dnes jsem měnil olej a také trubka ta gumová pod turbem zechcaná od oleje, přitom velký únik nebyl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 30. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2013 Davčo, zatím to nijak neřeším, ikdyž jsem byl předběžně domluvený v servisu... Očistil jsem motor a průběžně sleduju, jak moc to sviní - a zatím je to jen mastnota kolem té plastové trubky a trochu na bloku, a kapky kapající olej z toho kolena sání, který evidentně zabordelizovává tu zadní stranu motoru vč. turba. Únik oleje je pořád minimální, od jeho výmšny mám najeto skoro 5tis.km a není poznat, že by se nějak ztrácel. A už několik lidí mi říkalo, že jim to dělá taky, tak snad to vážně nebude problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GLS Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Jak to čtu tak mám asi něco podobného,když jsem kupoval auto tak jsme se dívaly ze spodu vše bylo ok.Ale všiml jsem si ze strany od výfuku je jakoby celý motor mastný známý mi říkal že je to od turba,No a teďka jak nemám plastový kryt motorem tak mi zůstavají fleky pod autem,tak chci jenporadit co se dá stím dělat?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 poriadne očistiť a zistiť príčinu úniku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GLS Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Tam se nedá dostat k tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 sprayom...napr.čistič bŕzd (pozor na oči!!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 15. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Sundej plastový kryt motoru a očisti to čističem motoru nebo brzd, nebo to pořádně utři hadrem. Mně se časem potvrdilo, že je to z odfuku motoru. Když bylo moc teplo nebo moc zima, tak to prostě jakoby "rosilo" víc a ten olej se tlačil kolem trubky sání k zadní stěně motoru, kde první, na co narazí, je trubička přívodu oleje do turba. to je pak od oleje a zasírá okolí... Nic víc. Turbo jsem si nechal preventivně zkontrolovat v RF Autu v Brně, kde mi byla vyměněna naprosto prorezlá a skoro nefunkční baňka regulace. Turbo o.k., těsnění v pořádku, trubky mazání v pohodě, od té doby pořád trošku mastný a trošíčku od oleje, ale už to neřeším... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.