Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Přátelé,

při běžné jízdě po městě mi zničehonic začala rapidně stoupat teplota chladící kapaliny (až někam nad 110 °C) a zároveň auto citelně přestalo táhnout. Vůz jsem vzápětí odstavil.

 

Jde o jedničkovou octavii 1.8 T z roku 2002.

 

Nemá někdo zkušenost s podobným problémem? Kde je chyba?

 

 

Děkuji za vaše případné tipy.

Vloženo

Těsnění pod hlavou - málo kapaliny, zakouslý termostat..   to může být cokolliv,  přehřátý motor míň táhne, pokud rapidně - viděl bych to, že řídící jednotka dle informací z teplotních čidel ,,zhodila,, motor do nouzového režimu... 

Chtělo by to víc informací..

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...