Přejít na obsah

1.0 MPI EA 211 - popis motoru


libero

Doporučené příspěvky

Tříválcový benzínový motor 1,0 l 44 kW/ 55 kW

Charakteristika motorů

› vložka olejového fi ltru našroubovaná na olejové vaně

› hliníková olejová vana s integrovaným výstupkem pro našroubování kompresoru klimatizace

› litý klikový hřídel

› trapézová ojnice (kovaná ocel)

› 4V hlava válců, integrované výfukové potrubí

› monolitický hliníkový kryt hlavy válců s integrovaným vestavěným vačkovým hřídelem

› nastavování vačkového hřídele s elektrohydraulickým nastavovacím ventilem v krytu hlavy válců

› vodní čerpadlo poháněné ozubeným řemenem, integrované do skříně termostatu

› tlakově regulované olejové čerpadlo Duocentric

› plastové sací potrubí

› pohon vačkového hřídele ozubeným řemenem s napínací kladkou

Další charakteristiky

Druh konstrukce řadový

Počet válců 3

Vzdálenost válců (mm) 82

Zdvihový objem VH (cm3) 999

Počet ventilů/válec 4

Zdvih s (mm) 76,4

Otvor d (mm) 74,5

Otáčky volnoběhu (1/min) 850 +/-50

Vypínací otáčky (1/min) cca 6200

Výkon PN (kW) 44 (při n = 5500 1/min)

(PS) 60 (při n = 5500 1/min)

Prům. rychlost pístu (m/s) 15,79 (při n = 6200 1/min)

Spec. výkon (kW/l) 44

Točivý moment Md,

max (Nm) 95 (n = 4000 1/min)

Spec. točivý

moment (Nm/l) 95

SP92

Editováno: , autor: libero1071
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...