Publikováno Červen 7, 201213 r Tříválcový benzínový motor 1,0 l 44 kW/ 55 kW Charakteristika motorů › vložka olejového fi ltru našroubovaná na olejové vaně › hliníková olejová vana s integrovaným výstupkem pro našroubování kompresoru klimatizace › litý klikový hřídel › trapézová ojnice (kovaná ocel) › 4V hlava válců, integrované výfukové potrubí › monolitický hliníkový kryt hlavy válců s integrovaným vestavěným vačkovým hřídelem › nastavování vačkového hřídele s elektrohydraulickým nastavovacím ventilem v krytu hlavy válců › vodní čerpadlo poháněné ozubeným řemenem, integrované do skříně termostatu › tlakově regulované olejové čerpadlo Duocentric › plastové sací potrubí › pohon vačkového hřídele ozubeným řemenem s napínací kladkou Další charakteristiky Druh konstrukce řadový Počet válců 3 Vzdálenost válců (mm) 82 Zdvihový objem VH (cm3) 999 Počet ventilů/válec 4 Zdvih s (mm) 76,4 Otvor d (mm) 74,5 Otáčky volnoběhu (1/min) 850 +/-50 Vypínací otáčky (1/min) cca 6200 Výkon PN (kW) 44 (při n = 5500 1/min) (PS) 60 (při n = 5500 1/min) Prům. rychlost pístu (m/s) 15,79 (při n = 6200 1/min) Spec. výkon (kW/l) 44 Točivý moment Md, max (Nm) 95 (n = 4000 1/min) Spec. točivý moment (Nm/l) 95 SP92 Upraveno Červen 7, 201213 r od libero1071
Únor 26, 201510 r Učební pomůcka (bohužel jen v němčině):SSP 508 Der 1,0 l 44 55 kW MPI Motor mit Saugrohreinspritzung.pdf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.