Jump to content

CITIGO

Škoda Citigo a Citigoᵉ iV

Forums

  1. 490
    posts
  2. 350
    posts
  3. 1.3k
    posts
  4. 928
    posts
  5. 630
    posts
  6. 564
    posts
  7. CITIGOe iV

    ŠKODA CITIGOe iV začíná 124 let po založení společnosti nová éra automobilky ŠKODA AUTO. Tento čtyřmístný mini vůz je první sériově vyráběný vůz ŠKODA, který je výhradně poháněn elektromotorem o výkonu 61 kW.

    531
    posts
  8. 558
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • Nevíte, jestli se plánuje facelift, nebo se nechá Fabia dojít v současné podobě? 
    • Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku.  Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej.  Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej.  Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km.  Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape.   Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří.  Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html   Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html   Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění.  Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla?  Nebo se to dá i nějak zkombinovat?
    • @Martin38 co jsi kupoval za to čerpadlo? Kde a značka, díky....
×
×
  • Create New...