Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Hmmm...

Teraz len čiste teoreticky: V čom je problém keď je veľká tryska a nižší tlak? Alebo velká tryska a stejný tlak (samozrejme po korekcii krivky) ?

Kamaráde, řeknu ti jedno moudro, které sem vymyslel...

 

Čím lépe zvolíš a uděláš mechanickou stránku montáže, tím míň budeš mít práce se softwarem.
Čím víc ojebeš mechanickou stránku, tím víc se nadrbeš s nastavením a laděním.

  • Autor

Jasne, súhlas.

Len mi stále nieje jasná voľba malej trysky s vyšším pretlakom oproti veľkej tryske a menšiemu pretlaku...

 

Apropos: aká je bežne dĺžka trubičky medzi tryskou (na vstrekovači) a sacím potrubím?

 

Jedine tu by som videl možnosť rozdielu veľká/malá tryska....Prúd rýchlejší plynu ľahšie trubičku prepláchne (čiže vstrekuje viacmenej do sania). Pomalý prúd ju len postupne plní a postupne sa to prelieva do sania....Pri voľnobehu to už môže byť rozdiel...A pri dlhšej trubičke je efekt výraznejší...

Ale asi blbosť..

  • Autor

Ešte by som Tvoju myšlienku rozinul.

Čím viac ojebeš fázu výberu dodávateľa, tým väčšie problémy a viac práce budeš mať.

Zdravím,


 

jen ze zvědavosti jsem se podíval na obrázky z diagnostiky LPG a měl bych doplňující dotaz - nezdá se mi to moc zřetelné. Ve chvíli kdy vypnu zapalování na volnoběh na LPG ještě nějaký kraťounký  okamžik registruje SW otáčky a doby vstřiku? Jak se změní tlak plynu po vypnutí motoru?  Po prověření těchto hodnot bych zkusil přepojit napájení +15 pod klíčkem na jiný zdroj. To by mohlo řešit problém dlouhého startu, ale ne další problémy vozu související s nastavením LPG jednotky i celkovým provedením přestavby tak jak psali i ostatní...

Zrovnatak se přikláním k tomu, že je lepší jeden den u plynaře než léta strávená "neplodným bádáním". Najdi si plynaře kterej dělá jednotky Stag, překousni jeho řeči o "jiných" vstřikovačích a reduktoru. Třeba se mu z té kombinace podaří vyčarovat něco, co bude mít alespoň trochu smysl. Bez plynaře a jeho zkušeností (ale musí to vidět a slyšet - takhle zprostředkovaně to nemá valnou cenu...) to bude jen trápení které nemá konce.

Ivan

  • Autor

Práve že to mi je divné...Buď to tá ECU naozaj tak vidí a podľa toho nesprávne štartuje alebo to proste len kecá...

Tlak plynu pred vypnutím je 1.34bar (1.67bar abs), PRi vypnutí to spadne na 0.55(2.10abs) (pretože vzrástol MAP až na 1.6)  Potom sa to stabilizuje na 1.56 (2.51abs).

To s tým vzrastom MAP na 1.6 je zaujímavé. Pokiaľ to je teda pravda, pretože pred pomalým štartom to tam vidím a pred rýchlym nie. Možno to nejak súvisí. A netuším prečo by to pri vypínaní malo turbo ešte nafukovať, ale možno je to nejaké nedopatrenie riešenia DV ventilu alebo regulácie turba...

Zbytok súhlas...uvidím ako dopadne pozdravný dopis od právnika.

  • 1 rok později...

Ahojte.. vyriesilo sa toto nejak?

  • Autor

No tak, že bod 1) sa vyriešil zapojením signálu zapalovania (vstup do STAG) z napájania zap modulov na signál, ktorý sa naozaj vypne otočením kľúča. (zap moduly majú napatie i pri vyp kľúči)

2) Sa vyriešilo poladením LPG jednotky

Príliš bohaté->BA jednotka musí sťahovať korekcie->pri štarte na benzím to je ale príliš chudobné a kým začne ísť lambda tak to kašle a strieľa.

Proste treba naladiť tak, aby BA longterm korekcie boli nie nižšie ako -5%. Radšej v pluse do asi max  +7%

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.