Březen 27, 201312 r Autor Hmmm... Teraz len čiste teoreticky: V čom je problém keď je veľká tryska a nižší tlak? Alebo velká tryska a stejný tlak (samozrejme po korekcii krivky) ?
Březen 28, 201312 r Kamaráde, řeknu ti jedno moudro, které sem vymyslel... Čím lépe zvolíš a uděláš mechanickou stránku montáže, tím míň budeš mít práce se softwarem.Čím víc ojebeš mechanickou stránku, tím víc se nadrbeš s nastavením a laděním.
Březen 28, 201312 r Autor Jasne, súhlas. Len mi stále nieje jasná voľba malej trysky s vyšším pretlakom oproti veľkej tryske a menšiemu pretlaku... Apropos: aká je bežne dĺžka trubičky medzi tryskou (na vstrekovači) a sacím potrubím? Jedine tu by som videl možnosť rozdielu veľká/malá tryska....Prúd rýchlejší plynu ľahšie trubičku prepláchne (čiže vstrekuje viacmenej do sania). Pomalý prúd ju len postupne plní a postupne sa to prelieva do sania....Pri voľnobehu to už môže byť rozdiel...A pri dlhšej trubičke je efekt výraznejší... Ale asi blbosť..
Březen 28, 201312 r Autor Ešte by som Tvoju myšlienku rozinul. Čím viac ojebeš fázu výberu dodávateľa, tým väčšie problémy a viac práce budeš mať.
Březen 29, 201312 r Zdravím, jen ze zvědavosti jsem se podíval na obrázky z diagnostiky LPG a měl bych doplňující dotaz - nezdá se mi to moc zřetelné. Ve chvíli kdy vypnu zapalování na volnoběh na LPG ještě nějaký kraťounký okamžik registruje SW otáčky a doby vstřiku? Jak se změní tlak plynu po vypnutí motoru? Po prověření těchto hodnot bych zkusil přepojit napájení +15 pod klíčkem na jiný zdroj. To by mohlo řešit problém dlouhého startu, ale ne další problémy vozu související s nastavením LPG jednotky i celkovým provedením přestavby tak jak psali i ostatní... Zrovnatak se přikláním k tomu, že je lepší jeden den u plynaře než léta strávená "neplodným bádáním". Najdi si plynaře kterej dělá jednotky Stag, překousni jeho řeči o "jiných" vstřikovačích a reduktoru. Třeba se mu z té kombinace podaří vyčarovat něco, co bude mít alespoň trochu smysl. Bez plynaře a jeho zkušeností (ale musí to vidět a slyšet - takhle zprostředkovaně to nemá valnou cenu...) to bude jen trápení které nemá konce. Ivan
Březen 30, 201312 r Autor Práve že to mi je divné...Buď to tá ECU naozaj tak vidí a podľa toho nesprávne štartuje alebo to proste len kecá... Tlak plynu pred vypnutím je 1.34bar (1.67bar abs), PRi vypnutí to spadne na 0.55(2.10abs) (pretože vzrástol MAP až na 1.6) Potom sa to stabilizuje na 1.56 (2.51abs). To s tým vzrastom MAP na 1.6 je zaujímavé. Pokiaľ to je teda pravda, pretože pred pomalým štartom to tam vidím a pred rýchlym nie. Možno to nejak súvisí. A netuším prečo by to pri vypínaní malo turbo ešte nafukovať, ale možno je to nejaké nedopatrenie riešenia DV ventilu alebo regulácie turba... Zbytok súhlas...uvidím ako dopadne pozdravný dopis od právnika.
Únor 11, 201510 r Autor No tak, že bod 1) sa vyriešil zapojením signálu zapalovania (vstup do STAG) z napájania zap modulov na signál, ktorý sa naozaj vypne otočením kľúča. (zap moduly majú napatie i pri vyp kľúči) 2) Sa vyriešilo poladením LPG jednotky Príliš bohaté->BA jednotka musí sťahovať korekcie->pri štarte na benzím to je ale príliš chudobné a kým začne ísť lambda tak to kašle a strieľa. Proste treba naladiť tak, aby BA longterm korekcie boli nie nižšie ako -5%. Radšej v pluse do asi max +7%
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.