Přejít na obsah

FABIA 1.9TDi 2001 Startuje ihned, alebo na druhykrat


Doporučené příspěvky

Zdravim, vlastnim FABIU I 1.9tdi 2001 ATD, 140 000km, meneny palivovy filter + hadicky (urcite tesnia), rele 109. Podla PC kontroly auto neukazovalo chybu.

 

Presiel som cele forum tykajuce sa MOTORA no moj problem som nenasiel. Nasiel som problemy so startovanim no nie moj pripad.

 

PROBLEM:

Mam problem so startovanim. Urcit pri akej teplote, v akych podmienkach sa to deje, nie je mozne, pretoze sa to deje hocikedy. Aj za studena, aj za tepla. Proste niekedy to ide, niekedy nie.  Niekedy (viackrat po sebe) startuje uplne bez problemov na brnk.

 

1.Otocim do polohy kedy sa rozsvietia vsetky kontrolky, postupne zhasnu, aj zhavenie. Zacnem startovat. Starter toci, baterka nejavi znamky vycerpania no auto nenaskoci. Niekedy pri startovani zacne strasne hadzat s agregatom az to rozhybe cele auto.(stava sa to viackrat zasebou)

 

2.  Vypnem kluc, znova zacnem startovat no necakam na cerpadlo ani na zhasnutie kontroliek a teda aj zhavenia,  ale hned startujem a auto chyti na BRNK.

 

Stretol sa niekto s takymto problemom? Kde moze byt chyba?

 

Prosim vas o cenne rady, som z toho zufaly. Vopred vam dakujem.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, vlastnim FABIU I 1.9tdi 2001 ATD, 140 000km, meneny palivovy filter + hadicky (urcite tesnia), rele 109. Podla PC kontroly auto neukazovalo chybu.

 

Presiel som cele forum tykajuce sa MOTORA no moj problem som nenasiel. Nasiel som problemy so startovanim no nie moj pripad.

 

PROBLEM:

Mam problem so startovanim. Urcit pri akej teplote, v akych podmienkach sa to deje, nie je mozne, pretoze sa to deje hocikedy. Aj za studena, aj za tepla. Proste niekedy to ide, niekedy nie.  Niekedy (viackrat po sebe) startuje uplne bez problemov na brnk.

 

1.Otocim do polohy kedy sa rozsvietia vsetky kontrolky, postupne zhasnu, aj zhavenie. Zacnem startovat. Starter toci, baterka nejavi znamky vycerpania no auto nenaskoci. Niekedy pri startovani zacne strasne hadzat s agregatom az to rozhybe cele auto.(stava sa to viackrat zasebou)

 

2.  Vypnem kluc, znova zacnem startovat no necakam na cerpadlo ani na zhasnutie kontroliek a teda aj zhavenia,  ale hned startujem a auto chyti na BRNK.

 

Stretol sa niekto s takymto problemom? Kde moze byt chyba?

 

Prosim vas o cenne rady, som z toho zufaly. Vopred vam dakujem.

NOVE ZISTENIE: Auto sa podari nastartovat tymto sposobom: Pretocim kluc do polohy kedy sa rozsvietia kontrolky, pockam kym nezhasnu. Vypnem kluc a znova pretocim no hned startujem. (necakam na zhasenie kontroliek) Auto nastartuje na brnk. Cim to je? dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapy chcu se zeptat PDcko prej dokaze startovat i v mensim marzu absolutne bez zhaveni pokdu je teda asi v dobrem stavu motor a vstriky. me to za tepla startuje krasne na drc a zastudena sem mel  ted teploty kolem 1 az -3 stupnu tak sem raci zhavil,ale tak krasne na drc to studeny nestartuje udela to tak o jendu oracku vic a prvni moment mam dojem,ze nechytne na 4 valce hned se to srovna,ale nemam dobrej pocit. dneska to startovalo asi az na treti otacku kdyz to lezelo celej den po hromadou snehu. vidoe kdyztak nahraju.,ale chci se zeptat jestli to mam zavcasu nejak resit treba pretesneni vstriku nebo tak neco. palivac byl meneny pred 10 tis km.olej by tam mel byt 5W30 dle stitku. a rozvody asi nastaveny dobre zatepla to startuje fkat jak ma nebo hned dalsi start po tom studenem.byt to CR nehrotim to vubec,ale tady tomuto systemu  moc este nerozumim nidyk sem ho nestudoval vim jen,ze ma startovat  na drc jako rotacka a ze trpi vstrikovace na bioslozky ,ktere rozezerou tesneni a jd enafta do oleje coz je konecna pro motor pri delsim provozu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gabikke: co podávací čerpadlo a sítko v nádrži? nádrž bych vyčistil, pokud ani to nepomůže nebylo by od věci vyměnit na zkoušku podávací čerpadlo...jestli nebude chyba v něm

 

OndikTDi: PDčko žhaví tuším od 9°C níž...ale pokud je vše ok, i bez žhavení chytne nějaký ten stupeň pod nulou :) 

 

jinak to převalení motoru o otáčku navíc (při tom se většinou i vyvalý nespálená nafta z vejfuku - myslím tím dým) bych neřešil, nebo se z toho zblázníš....dělá to 90% PDček...na DP foru to tuším někdo řešil i u nového motoru a došel k závěru, že to řešit nebude 

 

PS: dělá to mne i kámošovi RSka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem kibi za radu, budem skusat viacero moznosti. Onedlho budem menit rozvody v skodaservise tak im skusim povedat aby sa na to pozreli.

Este take male zistenie k problemu: V poslednej dobe (ked sa oteplilo a zhavenie nie je potrebne) auto startuje na prvykrat. Mozu to byt zhavice?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takze, auto to zacalo robit znova. Vymenil som aj cidlo teploty a problem pretrvava. Proste ked je teplejsie, auto nastartuje, ked bolo dnes rano trosku chladnejsie, auto som musel startovat na 2x. Ked ale bolo nahriate tak problem nebol ziaden.

 

Mne je len divne preco ked startujem na druhykrat, ale hned bez cakania na zhasnutie kontroliek, tak auto naskoci na brnk. (proste musim nastartovat pocas svietenia kontrolky zhavenia)

 

Ma este niekto nejaky napad? Mne to pripada na zle oznamovanie teploty z pristrojovej dosky alebo neviem odkial, no a zhavice proste nezhavia dostatocne dlho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

ZISTENIE (mozno vyriesenie problemu). Nedalo mi to tak som si kupil vlasny diagnosticky kabel. Auto mi zacalo hlasit chybny N75 ventil a G72 snimac. Auto zacalo vypinat turbo hned po prekroceni 2,5t otacok. Spadlo do nudzoveho rezimu. Dialo sa to zakazdym. Najprv sme s mechanikom chceli vybrat turbo a precistit ho, no potom sme skusili vymenit snimac teploty G72. Hlasena chyba G72 sa nedala dokonca zmazat z RJ. Preto mechanik hladal chybu v kabloch a samozrejme nasiel pretrhnuty kabel k G72. Dalsim problemom bola zla kostra na riadiacej jednotke. Hlasene chyby N75 a G72 nakoniec zmizli a auto ide ako ma.

 

Takze moja skusenost a rada do buducna!!!

 

Ak mate auto starsieho data, napojite ho na nejaku diagnostiku, ta vam vyhodi nejake chyby snimacov a podobne, urcite najprv skontrolujte privodne kable k snimacom a RJ a tiez ukostrenie RJ a inych el zariadeni a potom sa vrhnite na vymenu. Mne sa to vyplatilo.

 

POZN.:

to startovanie mi zatial ide bez problemov. Diagnostika mi na adrese 025 hlasila chybu s imobilizerom no blizsie nevedela specifikovat kod chyby preto som mal zviazane ruky. No po prekontrolovani elektroniky z RJ chyba zmizla a auto zatial ide ako ma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...