gabikke Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Zdravim, vlastnim FABIU I 1.9tdi 2001 ATD, 140 000km, meneny palivovy filter + hadicky (urcite tesnia), rele 109. Podla PC kontroly auto neukazovalo chybu. Presiel som cele forum tykajuce sa MOTORA no moj problem som nenasiel. Nasiel som problemy so startovanim no nie moj pripad. PROBLEM: Mam problem so startovanim. Urcit pri akej teplote, v akych podmienkach sa to deje, nie je mozne, pretoze sa to deje hocikedy. Aj za studena, aj za tepla. Proste niekedy to ide, niekedy nie. Niekedy (viackrat po sebe) startuje uplne bez problemov na brnk. 1.Otocim do polohy kedy sa rozsvietia vsetky kontrolky, postupne zhasnu, aj zhavenie. Zacnem startovat. Starter toci, baterka nejavi znamky vycerpania no auto nenaskoci. Niekedy pri startovani zacne strasne hadzat s agregatom az to rozhybe cele auto.(stava sa to viackrat zasebou) 2. Vypnem kluc, znova zacnem startovat no necakam na cerpadlo ani na zhasnutie kontroliek a teda aj zhavenia, ale hned startujem a auto chyti na BRNK. Stretol sa niekto s takymto problemom? Kde moze byt chyba? Prosim vas o cenne rady, som z toho zufaly. Vopred vam dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 30. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Zdravim, vlastnim FABIU I 1.9tdi 2001 ATD, 140 000km, meneny palivovy filter + hadicky (urcite tesnia), rele 109. Podla PC kontroly auto neukazovalo chybu. Presiel som cele forum tykajuce sa MOTORA no moj problem som nenasiel. Nasiel som problemy so startovanim no nie moj pripad. PROBLEM: Mam problem so startovanim. Urcit pri akej teplote, v akych podmienkach sa to deje, nie je mozne, pretoze sa to deje hocikedy. Aj za studena, aj za tepla. Proste niekedy to ide, niekedy nie. Niekedy (viackrat po sebe) startuje uplne bez problemov na brnk. 1.Otocim do polohy kedy sa rozsvietia vsetky kontrolky, postupne zhasnu, aj zhavenie. Zacnem startovat. Starter toci, baterka nejavi znamky vycerpania no auto nenaskoci. Niekedy pri startovani zacne strasne hadzat s agregatom az to rozhybe cele auto.(stava sa to viackrat zasebou) 2. Vypnem kluc, znova zacnem startovat no necakam na cerpadlo ani na zhasnutie kontroliek a teda aj zhavenia, ale hned startujem a auto chyti na BRNK. Stretol sa niekto s takymto problemom? Kde moze byt chyba? Prosim vas o cenne rady, som z toho zufaly. Vopred vam dakujem. NOVE ZISTENIE: Auto sa podari nastartovat tymto sposobom: Pretocim kluc do polohy kedy sa rozsvietia kontrolky, pockam kym nezhasnu. Vypnem kluc a znova pretocim no hned startujem. (necakam na zhasenie kontroliek) Auto nastartuje na brnk. Cim to je? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 chlapy chcu se zeptat PDcko prej dokaze startovat i v mensim marzu absolutne bez zhaveni pokdu je teda asi v dobrem stavu motor a vstriky. me to za tepla startuje krasne na drc a zastudena sem mel ted teploty kolem 1 az -3 stupnu tak sem raci zhavil,ale tak krasne na drc to studeny nestartuje udela to tak o jendu oracku vic a prvni moment mam dojem,ze nechytne na 4 valce hned se to srovna,ale nemam dobrej pocit. dneska to startovalo asi az na treti otacku kdyz to lezelo celej den po hromadou snehu. vidoe kdyztak nahraju.,ale chci se zeptat jestli to mam zavcasu nejak resit treba pretesneni vstriku nebo tak neco. palivac byl meneny pred 10 tis km.olej by tam mel byt 5W30 dle stitku. a rozvody asi nastaveny dobre zatepla to startuje fkat jak ma nebo hned dalsi start po tom studenem.byt to CR nehrotim to vubec,ale tady tomuto systemu moc este nerozumim nidyk sem ho nestudoval vim jen,ze ma startovat na drc jako rotacka a ze trpi vstrikovace na bioslozky ,ktere rozezerou tesneni a jd enafta do oleje coz je konecna pro motor pri delsim provozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 tak tady mam video studenyho startu. bohuzel uz je nad nulou,takze uz to neni tak patrne . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 gabikke: co podávací čerpadlo a sítko v nádrži? nádrž bych vyčistil, pokud ani to nepomůže nebylo by od věci vyměnit na zkoušku podávací čerpadlo...jestli nebude chyba v něm OndikTDi: PDčko žhaví tuším od 9°C níž...ale pokud je vše ok, i bez žhavení chytne nějaký ten stupeň pod nulou jinak to převalení motoru o otáčku navíc (při tom se většinou i vyvalý nespálená nafta z vejfuku - myslím tím dým) bych neřešil, nebo se z toho zblázníš....dělá to 90% PDček...na DP foru to tuším někdo řešil i u nového motoru a došel k závěru, že to řešit nebude PS: dělá to mne i kámošovi RSka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 nehuli to vubec nijak coz az cumim:D motoricky to vypada suprove,ale nechci to zakriknout. zatepla to startuje nadherne nekdy natocim taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 9. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Dakujem kibi za radu, budem skusat viacero moznosti. Onedlho budem menit rozvody v skodaservise tak im skusim povedat aby sa na to pozreli. Este take male zistenie k problemu: V poslednej dobe (ked sa oteplilo a zhavenie nie je potrebne) auto startuje na prvykrat. Mozu to byt zhavice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 a čo skúsiť vymeniť čidlo teploty http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-7_7?brand=SKODA&model=FABIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 15. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 Takze, auto momentalne startuje uplne bez problemov. Cidlo teploty som nemenil. Ci sa da povazovat problem za vyrieseny, to neviem, no momentalne je vsetko v uplnom poriadku. Uvidim ci v zime sa problem nahodou nevrati. Zatial dakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 10. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Takze, auto to zacalo robit znova. Vymenil som aj cidlo teploty a problem pretrvava. Proste ked je teplejsie, auto nastartuje, ked bolo dnes rano trosku chladnejsie, auto som musel startovat na 2x. Ked ale bolo nahriate tak problem nebol ziaden. Mne je len divne preco ked startujem na druhykrat, ale hned bez cakania na zhasnutie kontroliek, tak auto naskoci na brnk. (proste musim nastartovat pocas svietenia kontrolky zhavenia) Ma este niekto nejaky napad? Mne to pripada na zle oznamovanie teploty z pristrojovej dosky alebo neviem odkial, no a zhavice proste nezhavia dostatocne dlho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Jestli a jak dlouho to žhaví za studena si snad snadno změříš ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 20. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 Jestli a jak dlouho to žhaví za studena si snad snadno změříš ne? No zhavi to, a asi tak 3 - 4 sekundy. Ma zhavit dlhsie? Ak ano, kde moze byt problem. Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 12. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2014 ZISTENIE (mozno vyriesenie problemu). Nedalo mi to tak som si kupil vlasny diagnosticky kabel. Auto mi zacalo hlasit chybny N75 ventil a G72 snimac. Auto zacalo vypinat turbo hned po prekroceni 2,5t otacok. Spadlo do nudzoveho rezimu. Dialo sa to zakazdym. Najprv sme s mechanikom chceli vybrat turbo a precistit ho, no potom sme skusili vymenit snimac teploty G72. Hlasena chyba G72 sa nedala dokonca zmazat z RJ. Preto mechanik hladal chybu v kabloch a samozrejme nasiel pretrhnuty kabel k G72. Dalsim problemom bola zla kostra na riadiacej jednotke. Hlasene chyby N75 a G72 nakoniec zmizli a auto ide ako ma. Takze moja skusenost a rada do buducna!!! Ak mate auto starsieho data, napojite ho na nejaku diagnostiku, ta vam vyhodi nejake chyby snimacov a podobne, urcite najprv skontrolujte privodne kable k snimacom a RJ a tiez ukostrenie RJ a inych el zariadeni a potom sa vrhnite na vymenu. Mne sa to vyplatilo. POZN.: to startovanie mi zatial ide bez problemov. Diagnostika mi na adrese 025 hlasila chybu s imobilizerom no blizsie nevedela specifikovat kod chyby preto som mal zviazane ruky. No po prekontrolovani elektroniky z RJ chyba zmizla a auto zatial ide ako ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.