Přejít na obsah

SpeederBB

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    253
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

O uživateli SpeederBB

  • Narozeniny 2.5.1985

Návštěvy profilu

1 526 zobrazení profilu

Oznámení SpeederBB

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Je to stejný a je to podle směru hodinových ručiček
  2. Jaká je zkušenost s repasovaným řízením od repaserizeni.cz? Taky mě to čeká. Utíká mi olej patrně na obou stranách a už tam vydrží max dva měsíce. EDIT: Obávám se, že jsem si ho pojebal sám, protože jsem loni měnil tyčky řízení a nepoužil jsem na povolení a utažení ten přípravek.
  3. Zdravim. Mě tedy zaujal návod na webu zde: Seřízení sbíhavosti. Dá se tam přeměřit sbíhavost obou kol zvlášť a tím pádem i se srovnáním volantu. Je to samozřejmě složitější v tom, že se musí přeměřit, upravit, znova ustavit a přeměřit atd. Ale mně se to povedlo celkem slušně na dvojí měření. Je tam tabulka, kam se zadá rozchod kol, průměr disků a požadovaná sbíhavost a vše to spočítá za vás. Já měl levý kolo hodně doleva. Ještě budu měnit spojovačky, tak pak to nastavim úplně na přesno.
  4. Na DP fóru ti to někdo zjistí z VIN, co tam máš. EDIT: Pokud bys to chtěl zjistit sám, tak znám dva způsoby. Oba jsou dost krkolomný. První je vlézt pod auto a kouknout na snímač otáčení řízení (TRW je hliníkovej ovál a dva šroubky na delších stranách, Koyo má jeden šroub a je černý). Druhej způsob je víčko nádobky (já ho mám pod akumulátorem). TRW má zelený víčko a Koyo tušim šedý. Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
  5. Mně ale nejde o to, aby to nevadlo při delším intenzivním brzdění. Mně jde o to, aby to brzdilo víc a ty malý brzdy ten těžkej ropák prostě nezastaví ani napoprvé. A brzdy z RE nejsou žádný závodní nebo sportovní. Podle mě měly bejt v základu na všech fabiích vyjma těch nejslabších a nejlehčích. Tam mohli dát 256mm. Jezdil jsem před lety soutěže, tak trochu vim jak funguje lepší materiál, ale touhle cestou jít nepotřebuju a nechci. Je to z dlouhodobého hlediska prostě drahý. A s tim rozdělováním brzdnýho účinku mám tedy jinej názor. Imho zadek brzdí vždy na 100% a omezen je až při zablokování kol. A jestli bude lehce prebržděnej předek, tak to vůbec neřeším. Nechystám se s tim závodit. Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
  6. To si nemyslim, že je úplná spása. Jednak ty desky jsou poměrně drahý, za 4000Kč koupim dopředu těhlice s brzdičema z RS a druhak za mě prostě průměr nenahradíš ničím. Budou mít i delší životnost ty větší, tyhle desky s vyšším třením budou asi pěkně žrát kotouče. Zadní náprava zas takovej význam nehraje. Mně nejde až tolik o to, aby to vydrželo nějaký extra sjezdy bez uvadání nebo delší ostrou jízdu, ale o to, že ty brzdy mi to auto nezastaví rychle ani když jsou studený. Zrovna předevčírem jsem měl krizový brzdění kvůli srně a prostě je to slabota.
  7. Jelikož jsem chtěl Fabii už prodat, ale korona do toho hodila vidle, tak si jí chci ještě udržet a trochu upgradovat. Brzdy jsou od začátku docela bolístka. Ty 256mm na kombíka v naftě je prostě šíleně slabý a rychle to vadne. Problémy mám i při jednom jediným prudkým brzdění. Takže potřebuji z RS těhlice, držáky třmenů a třmeny. Otázka zní. Zkoušel někdo ty nový těhlice z Číny, co jsou tak podezřele levný? skoda-dily cena levá 1000Kč, pravá 1200Kč. Předpokládám, že praskat to snad nebude, ale těhlice dělá geometrii. Tam mě spíš zajímá, jestli je to přesný. No a případně kdyby někdo nabídl starší origo těhlice nebo celej komplet na přestavbu, budu rád.
  8. Téměř všechny problémy se samozamykáním nebo samoodemykáním, případně nemožností otevřít kufr po vystoupení maj na svědomí mikrospínače v zámcích. U mě to začalo tím, že mi při jízdě začal centrál cvakat neustále odemykání. Nejdřív jen ve větších teplech, na hrbolech. Pak častěji a častěji, pak se přestala rozsvicovat žárovka ve dveřích řidiče, pak i spolujezdce, tím pádem nešel otevřít kufr (auto si myslelo, že jsem nevystoupil). Na konci se mi stávalo, že se auto samo zamykalo při jízdě. Těch mikrospínačů je tam dohromady 4 nebo 5 v každým zámku. Jeden šmat mi to včera povyměňoval a opravil. Dnes ale zase na příčným prahu cvaklo jakoby odemknutí centrálu při jízdě. Ještě tam něco bude. Potřeboval bych spíš zjistit co má který mikrospínač na starosti a jestli se dá jejich sepnutí najít někde v řídící jednotce. Ideálně abych mohl jezdit a jezdit po hrbolech a nalogovat všechny ty spínače, abych zjistil, kterej přesně to dělá a ve kterých dveřích.
  9. U řidiče mám přesně na značce, u spolujezdce trochu vejš, ale tam to nevadí. Každopádně o jeden zoubek a udělá to dost jak je to rameno poměrně dlouhý.
  10. Našel jsem jen tohle. Ani jsem netušil, že na sklech něco takovýho je. Mrkni na to.
  11. Myslím, že existuje přípravek na srovnání konce ramínka. Že jsou gumičky rozpláclé je normální. Nikdy na skle neleží na té hlavní gumě, ale leží podle toho jakým směrem jedou. Jestli přejíždí a mlátí do sloupku, tak máš možná špatně nasazené ramínko na tisícihranu ne? Nemají dole ještě fora? Jinak už mě napadá jedině vylágrovaný převod od motorku k ramínkům a nebo uložení čepů ramínka. Jdu se mrknout do příručky skrz to rovnání ramínek.
  12. SpeederBB

    Predradny odpor

    Palubovku určitě ne. Je to náročnější to vypáchat, ale jde to.
  13. Tak jsem to tady celý přelouskal a docela zírám, jakej maj autorizovaný servisy bordel v mazání intervalů na palubce. Rodiče teď koupili od prodejce dasweltauto půlroční toledo 66kw s 9000 km a tam je taky variabilní interval výměny. Určitě s tim ale v 15 tkm vyrazíme na výměnu a překopnutí na pevnej. Zatim tam svítí do výměny 20 tkm. Longlife výměnám jsem nikdy nedůvěřoval a asi nikdy nezačnu. Olej to může bejt sebekvalitnější, ale jednoduše tam obíhá většinu kilometrů s rozpuštěnýma sračkama v sobě. Kor u motoru v záběhu. Krom toho rodiče najedou tak deset ročně. Jsem zvědav jak se v CB Auto postaví k přivezenýmu oleji.
  14. Tak je to asi tři tejdny od naplnění klimy a zatim musim zaklepat...je to dobrý. Spoje na kondenzátoru nejsou ofoukaný barvou a klima chladí dobře a nic v tom nešplouchá. Bůh žehnej Climaticu. Když vidim všude kolem sebe, jak maj lidi v autech manuál, tak je to celkem otravný.
  15. No mě vo tom povídej. https://drive.google.com/file/d/0BxV9SiJtwQwEdkx5RzA1X0Q0OGc/view?usp=sharing Dneska jsem ještě vyměnil termostat, i když nejspíš zbytečně, otevíral přesně jak měl a taky jsem vyndal nádobku na ostřikovače, protože tekla u jednoho držáčku, tak jsem to zasilikonoval. Do toho ještě musim vyreklamovat kroužek pod volantem, kterej vydržel rok a znova svítí pytel.
×
×
  • Vytvořit nový...