Jump to content

SpeederBB

Facebook Uživatel
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

SpeederBB last won the day on July 6 2013

SpeederBB had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About SpeederBB

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 05/02/1985

Recent Profile Visitors

598 profile views
  1. Mně ale nejde o to, aby to nevadlo při delším intenzivním brzdění. Mně jde o to, aby to brzdilo víc a ty malý brzdy ten těžkej ropák prostě nezastaví ani napoprvé. A brzdy z RE nejsou žádný závodní nebo sportovní. Podle mě měly bejt v základu na všech fabiích vyjma těch nejslabších a nejlehčích. Tam mohli dát 256mm. Jezdil jsem před lety soutěže, tak trochu vim jak funguje lepší materiál, ale touhle cestou jít nepotřebuju a nechci. Je to z dlouhodobého hlediska prostě drahý. A s tim rozdělováním brzdnýho účinku mám tedy jinej názor. Imho zadek brzdí vždy na 100% a omezen je až při zablokování kol. A jestli bude lehce prebržděnej předek, tak to vůbec neřeším. Nechystám se s tim závodit. Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
  2. To si nemyslim, že je úplná spása. Jednak ty desky jsou poměrně drahý, za 4000Kč koupim dopředu těhlice s brzdičema z RS a druhak za mě prostě průměr nenahradíš ničím. Budou mít i delší životnost ty větší, tyhle desky s vyšším třením budou asi pěkně žrát kotouče. Zadní náprava zas takovej význam nehraje. Mně nejde až tolik o to, aby to vydrželo nějaký extra sjezdy bez uvadání nebo delší ostrou jízdu, ale o to, že ty brzdy mi to auto nezastaví rychle ani když jsou studený. Zrovna předevčírem jsem měl krizový brzdění kvůli srně a prostě je to slabota.
  3. Jelikož jsem chtěl Fabii už prodat, ale korona do toho hodila vidle, tak si jí chci ještě udržet a trochu upgradovat. Brzdy jsou od začátku docela bolístka. Ty 256mm na kombíka v naftě je prostě šíleně slabý a rychle to vadne. Problémy mám i při jednom jediným prudkým brzdění. Takže potřebuji z RS těhlice, držáky třmenů a třmeny. Otázka zní. Zkoušel někdo ty nový těhlice z Číny, co jsou tak podezřele levný? skoda-dily cena levá 1000Kč, pravá 1200Kč. Předpokládám, že praskat to snad nebude, ale těhlice dělá geometrii. Tam mě spíš zajímá, jestli je to přesný. No a případně kdyby někdo nabídl starší origo těhlice nebo celej komplet na přestavbu, budu rád.
  4. Téměř všechny problémy se samozamykáním nebo samoodemykáním, případně nemožností otevřít kufr po vystoupení maj na svědomí mikrospínače v zámcích. U mě to začalo tím, že mi při jízdě začal centrál cvakat neustále odemykání. Nejdřív jen ve větších teplech, na hrbolech. Pak častěji a častěji, pak se přestala rozsvicovat žárovka ve dveřích řidiče, pak i spolujezdce, tím pádem nešel otevřít kufr (auto si myslelo, že jsem nevystoupil). Na konci se mi stávalo, že se auto samo zamykalo při jízdě. Těch mikrospínačů je tam dohromady 4 nebo 5 v každým zámku. Jeden šmat mi to včera povyměňoval a opravil. Dnes ale zase na příčným prahu cvaklo jakoby odemknutí centrálu při jízdě. Ještě tam něco bude. Potřeboval bych spíš zjistit co má který mikrospínač na starosti a jestli se dá jejich sepnutí najít někde v řídící jednotce. Ideálně abych mohl jezdit a jezdit po hrbolech a nalogovat všechny ty spínače, abych zjistil, kterej přesně to dělá a ve kterých dveřích.
  5. U řidiče mám přesně na značce, u spolujezdce trochu vejš, ale tam to nevadí. Každopádně o jeden zoubek a udělá to dost jak je to rameno poměrně dlouhý.
  6. Našel jsem jen tohle. Ani jsem netušil, že na sklech něco takovýho je. Mrkni na to.
  7. Myslím, že existuje přípravek na srovnání konce ramínka. Že jsou gumičky rozpláclé je normální. Nikdy na skle neleží na té hlavní gumě, ale leží podle toho jakým směrem jedou. Jestli přejíždí a mlátí do sloupku, tak máš možná špatně nasazené ramínko na tisícihranu ne? Nemají dole ještě fora? Jinak už mě napadá jedině vylágrovaný převod od motorku k ramínkům a nebo uložení čepů ramínka. Jdu se mrknout do příručky skrz to rovnání ramínek.
  8. SpeederBB

    Predradny odpor

    Palubovku určitě ne. Je to náročnější to vypáchat, ale jde to.
  9. Tak jsem to tady celý přelouskal a docela zírám, jakej maj autorizovaný servisy bordel v mazání intervalů na palubce. Rodiče teď koupili od prodejce dasweltauto půlroční toledo 66kw s 9000 km a tam je taky variabilní interval výměny. Určitě s tim ale v 15 tkm vyrazíme na výměnu a překopnutí na pevnej. Zatim tam svítí do výměny 20 tkm. Longlife výměnám jsem nikdy nedůvěřoval a asi nikdy nezačnu. Olej to může bejt sebekvalitnější, ale jednoduše tam obíhá většinu kilometrů s rozpuštěnýma sračkama v sobě. Kor u motoru v záběhu. Krom toho rodiče najedou tak deset ročně. Jsem zvědav jak se v CB Auto postaví k přivezenýmu oleji.
  10. Tak je to asi tři tejdny od naplnění klimy a zatim musim zaklepat...je to dobrý. Spoje na kondenzátoru nejsou ofoukaný barvou a klima chladí dobře a nic v tom nešplouchá. Bůh žehnej Climaticu. Když vidim všude kolem sebe, jak maj lidi v autech manuál, tak je to celkem otravný.
  11. No mě vo tom povídej. https://drive.google.com/file/d/0BxV9SiJtwQwEdkx5RzA1X0Q0OGc/view?usp=sharing Dneska jsem ještě vyměnil termostat, i když nejspíš zbytečně, otevíral přesně jak měl a taky jsem vyndal nádobku na ostřikovače, protože tekla u jednoho držáčku, tak jsem to zasilikonoval. Do toho ještě musim vyreklamovat kroužek pod volantem, kterej vydržel rok a znova svítí pytel.
  12. Tak dnes se mi dostaly do ruky všechny díly. Trochu jsem to omrknul a ty kroužky průměru 2mm tam dát nepůjdou. Nečekal jsem, že to bude takovej rozdíl. Zkrátka, musí tam přijít origo rozměr 1,8mm s pastou a hlavně to tam poslat pěkně rovně, aby to správně sedlo. Pak už nevim. Až na to bude celej den, tak se do toho pustim. Zatim jezdim Fáčkem
  13. Ty o-kroužky by měly bejt z materiálu HNBR, což je hydrogenovaná nitrilová pryž. NBR je je jen nitrilová pryž a nehodí se úplně do prostředí s chladivem a olejem do chladiva. To byl taky ten problém, když jsem hledal vhodný kroužky, protože v NBR je vícero rozměrů. Nakonec jsem našel zde: https://www.autokelly.cz/Product/DK-O0083/3089573/39849642;38957081;39050954;40137353;40137358;40137177
  14. Jo dával jsem je nový a kupoval jsem je na skoda-dily.cz. Nepřeměřoval jsem je, ale patrně to byly správný. A koukám, že jsem tenkrát objednával 4ks, jenže kdo ví, kde to je. Zrovna je du objednat znova, ale výrobce zkusim Hella. Zároveň jsem u autokelly narazil na kroužky 10,8x2,0, takže ty koupim taky. Prodávaj se sice jen po 20ks a stojí přes 200Kč, ale myslim si, že těch 0,2mm tloušťky navíc by mohlo pomoct. K tomu ty spoje napatlám touhle pastou https://www.aci.cz/ac-5634-tesnici-pasta-na-zavity-na-spoje-okruhu-klimatizace-sealup-tuba-50ml-_d217718.html (ptal jsem se tam, jestli to pomůže i na nešroubovaný spoje a údajně by mělo) a to mi neříkejte, že to pořád bude ucházet. Pak už bych tam musel jedině naprat ten utěsňovač zevnitř. Možná prostě ten vnitřní otvor v chladiči vyfrézovali moc velkej nebo nevim.
  15. Koukám, že jsem se do toho pustil až po dvou letech. Tak moc se mi nechtělo s tim dělat. Je to šílená rozborka. Jediný štěstí, že od loňska máme jako náhradní vozidlo Favorita z pozůstalosti. Tentokrát jsem sundal úplně celou chladičovku. Čekal bych u těch spojů, že kousek půjdou rukou a pak bude třeba je dotáhnout a ten kroužek jakoby zmáčknout tim šroubováním. Ale ono to tam jde až na konec hodně volně. Přijde mi, jako kdyby ta díra na spoji na straně kondenzátoru byla nějaká větší a nedojde tam k tomu správnýmu utěsnění. Spojený to bylo asi dobře, nikde nic křivýho. Žeby Nissens dělal šméčkový kondenzátory? Myslim si, že když to tam dám znova se stejným kroužkem, budu na tom stejně. Rozměry originálního kroužku jsou 10,8x1,8mm. Napadlo mě sehnat třeba 2mm silnej. Koukám, že se dělaj 10,5x2, to by asi šlo použít. Otázka je, z jakýho materiálu je ten původní a co by to udělalo s jiným materiálem. Nebo neexistuje nějakej silikon například nebo jinej materiál, kterým se daj tyhle klimaspoje utěsnit? https://drive.google.com/file/d/0BxV9SiJtwQwEZ0dRa0lDM2lmeWM/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0BxV9SiJtwQwETWJubnc2RDh1aTg/view?usp=sharing EDIT: Koukám, že na to prodávaj nějakej utěsňovač Toralin. Bohužel to stojí 1200Kč. A O-kroužky jsou patrně vhodné z materiálu HNBR. To by se dalo sehnat. Tudy se asi vydám.
×
×
  • Create New...